Má rutina v čištění a péči o pleť- PODZIM 2015 :)

by - 6:30

Tento článek se u mě na blogu objevuje docela pravidelně. Toto je už 4 díl této série, o minulý díl si můžete přečíst zde. Produkty se opět docela dost změnily, ale o pleť se starám tak nějak pořád stejně. :)


Ráno
Vždy předtím, než se začnu líčit používám tyto 3 produkty. Nejprve začínám očištěním pleti a na to používám matující tonikum s obsahem pudru od Avonu. Používám ji už docela dlouho, protože jste ji mohli vidět už v minulém díle a navíc jsem o ní psala i recenzi. Má alkoholový odér, ale jinak mi vcelku vyhovuje a to ikdyž je určené na mastnou pleť. 
Po vyčištění přichází na řadu hydratace. Aktuálně mi dělá společnost denní zvláčňující krém od Nivey. Brzo se na něj tady objeví recenze, ale aspoň prozradím, že mi vyhovuje :) 
No a nějaký ten týden zpátky jsem začala pravidelně používat i sérum na řasy od GigaLash. To se používá každé ráno a večer, takže se to snažím dodržovat. O tom, zda funguje, si budete moc přečíst později ;)


Večer
Nejprve začneme odličováním. Nejprve odličuju vždycky oči a na to mám nejraději nějaké mastné odličovače. Tento od Garnier jsem už měla několikrát a vyhovoval mi, akorát se mi zdá, že lepší byl ten od Nivey, o kterém jsem vám psala zde. Odličuje dobře a nemám s ním žádný problém, akorát si možná pořídím nějaký jiný. Pokud vás to zajímá, tak si o něm můžete přečíst i recenzi
Na celou pleť a otření očí používám micelární vody. Ty vcelku střídám, aktuálně mám v koupelně tuto od značky Lirene. Dala mi ji sestra, protože jí nevyhovovala, ale já s ní problém nemám. Má docela výraznou vůni. 

Na pleť pak už používám jen krém. Ty docela střídám, aktuálně mám intenzivní hydratační krém od Himalaya Herbals a je fajn. Také o něm chci brzo psát recenzi. :) No a nesmím zapomenout, že večer opět používám sérum na řasy GigaLash


Následující produkty mám v koupelně také, ale nepoužívám je moc pravidelně. Jako první produkt můžete vidět opravnou a vyživující masku od Yves Rocher. Tu jsem zatím použila jen párkrát, protože jsem ještě pár dní zpátky měla jinou masku rozpoužívanou. 
Pokud mám chuť na mokré čištění pleti, tak večer sahám ještě po jemném čistícím mléku od Oriflame. Používám ho trochu jinak než by se mělo používat, ale nijak to nevadí.
Řekla bych, že pleťový peeling od Oriflame používám z této fotky produktů nejvíce. Je to mé druhé balení, dokonce mi už dochází, ale v zásobě mám ještě 1 další. Moc pěkně voní a je opravdu příjemný, více si o něm můžete přečíst zde
No a posledním produktem je hydratační oční krém od Avonu, který už nepoužívám skoro vůbec. Tak nějak mě to nebaví, ale sem tam dostanu chuť, takže si ho pořád nechávám. Psala jsem už o něm také recenzi


No a jak vypadá vaše rutina v čištění a péči o pleť? Máte to podobně jako já? Jaké produkty právě používáte? Jaké produkty jsou ty vaše nejoblíbenější a pořád se k nim vracíte? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Máme to podobně, akorát s jinými produkty. Tu klasiku jako tonikum, odličovač, micelárku a krémy používám každý den a jednou za čas používám peeling a pleťovou masku, jen tyhle poslední dva zmíněné dost flákám, měla bych se polepšit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky flákám, ale jsem na tom pořád lépe s peelingem než maskou.. Masky používám tak 1x za 2 týdny no.. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)