2 super voňavé kousky do sprchy :)

by - 6:30

Krásný den! :)
Dnes bych vám chtěla ukázat 2 kousky, které jsem v poslední době vyzkoušela ve sprše. Oba jsou naprosto skvělé a úplně nejlepší je na nich jejich vůně! 



Sprchový peeling od Palmolive ve vůni Feel Glamorous
Do tohoto kousku jsem se zamilovala už v drogerii na prvních přičichnutí a musela jsem si ho koupit, ikdyž mám v zásobě plno dalších produktů do sprchy. Tento kousek se lišil od svých konkurentů tím, že obsahoval docela velké množství drobných peelingových zrníček. Zrníčka nebyla moc hrubá a celkově konzistencí nepřipomínal peeling, takže jsem ho používala denně normálně jako sprchový gel. Moc se mi na něm líbila jeho sytě růžová barva, která není tak obvyklá a také jeho perfektní vůně. Byla opravdu hoodně výrazná, hrozně sladká a prostě skvělá. Kolikrát jsem měla chuť ho i ochutnat, ale udržela jsem se :D Sprchování s ním jsem si fakt užívala a bylo mi líto, když jsem ho spotřebovala, takže si ho budu muset v budoucnu koupit znova. Pěnil hodně, pokožku nevysušoval, ale nezdálo se mi ani, že by ji nějak obrousil. 
V lahvičce bylo klasicky 250 ml a kupovala jsem ho ve slevě v Tetě drogerii za 25,-, což je pecková cena na to, jak skvělý byl. Myslím si, že se jeho plná cena pohybuje asi kolem 40,- a i za tu cenu je to super kup. Pokud jej v drogerii uvidíte, tak si aspoň čichněte, protože ta vůně je neodolatelná. Pokud by se někdo obával, že bude právě pro něj moc sladká, tak mají v nabídce několik dalších verzí a vůní. :)


Energizující sprchový gel od Yves Rcoher s vůní španělského granátového jablka
Tento sprchový gel jsem si spolu s dalšími 2 jiné vůně dovezla z letošní dovolené na Slovensku. Vychytala jsem tam nějakou akci, kde jsem z těch 3 zaplatila jen 2. Vůně jsem vybírala, dá se říct, náhodně, protože tam neměli žádný tester, kde bych si mohla přičichnout, ale naštěstí jsem vybrala dobře. 
Tenhle má vůni granátového jablka, která je nasládlá, ale není tak moc sladká jako u předchozího sprchového gelu, je spíše svěží. Má docela dost tekutou konzistenci, takže se mi při prvních pár použitích s ním podařilo docela plýtvat. Tento neobsahuje žádná zrníčka ani nic podobného, je to obyčejný sprchový gel. Hodně pění a pokožku nevysušuje, takže ho také používám moc ráda. 
Tento má 200 ml a normálně stojí asi 70,-, což mi přijde trochu moc. Jasně, chápu, že je to přírodní a tak, ale ta cena se mi prostě nezdá příznivá. V té slevě, kde jsem ho ulovila já, to bylo ještě v pohodě, ale za plnou cenu bych si ho asi nekoupila. Tím ale neříkám, že je špatný, protože je fajn :) Yves Rocher ho nabízí dokonce ve více než 10 různých vůních, takže věřím, že si vybere každý. 


Máte s těmito kousky nějakou zkušenost? Jaké produkty do sprchy používáte vy? Máte raději gelové sprchové gely nebo krémové? Kupujete si některé opakovaně anebo vůně a značky hodně střídáte? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Já ráda střídám vůně i značky, ale Palmolive je jedna ze značek, která se u mně objevuje opakovaně, tento růžový mám v zásobách a už se těším, až si ho vytáhnu. A od YR mám teď na vaně kávový a ten je taky fajn:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se značkou Palmoliv nemám zkušenosti téměř vůbec. Ani jsem nevěděla, že YR má nějaký kávový :O

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)