Nezapomínejte na čištění štětců! :)

by - 6:30

Dnes si dáme výjimečně také článek, i když bude zítra. Včera večer jsem měla volno, tak jsem se rozhodla jej sepsat.
Chtěla bych se věnovat čištění štětců, které je podle mě velmi důležité a nikdo z nás by ho neměl zanedbávat. Ukážu vám tu 2 produkty, které se ke mě sice dostaly v rámci spolupráce, ale na mé hodnocení produktů to nemá vliv :) 


Sprej na čištění štětců od Fm Group
Podobný sprej nabízí více značek, například Ebelin, o kterém jsem psala i recenzi. Tento sprej nemá vůni, což je docela škoda. Štětce čistí průměrně (lepší se mi zdál ten od Ebelin) a střídám ho pravidelně s normálním mytím štětců šamponem. Na štětce se aplikuje pomocí střičky, která má super rozptyl. Na štětec vždy nanesu pár stříknutí, nechám chvilku působit a poté štětec otřu o hadřík. Tento mi vyhovuje jen na takové rychlé očištění, ale určitě by nenahradil klasické praní štětců. Byla bych raději, kdyby měl nějakou vůni.
V lahvičce je 100ml a jeho cena se pohybuje kolem 130,-. Je vhodný i na každodenní použití, dokonce i mezi jednotlivými líčeními, protože schne rychle.

Šampon na čištění štětců od Fm Group
Šampon určený přímo na čištění štětců jsem nikdy neměla, tento je můj první. Vždycky jsem na to používala jakýkoliv šampon na vlasy, který jsem zrovna měla doma, například ten, co mi nevyhovoval. Tento má velmi jemnou vůni a štětce po něm i trochu voní. Je vhodný pro denní použití, ale to já opravdu nedělám, protože štětce pak delší dobu schnou. Štětce se snažím pomocí šamponu čistit 1x týdně, mezitím používám spreje. Štětce čistí, ale pění méně než klasické šampony na vlasy a taky má trochu problém s čištěním štětce na makeup.
V lahvičce je 100 ml a jeho cena je kolem 130,-.  Pokud po něm toužíte, tak ho vyzkoušejte, ale sama si ho nejspíš nepořídím, protože si vystačím s normálními šampony. Každopádně se ale dá použít a pokud máte zájem o nějaký takový šampon, tak ho klidně zkuste. :)

Oba produkty jsou moc příjemné a štětce se s nimi dají čistit. Sama si je zatím neplánuju kupovat, protože se bez nich obejdu a dalším mínusem je, že se dají sehnat pouze přes internet. U spreje si navíc můžu koupit jinou variantu od Ebelin a šampon ani nepotřebuju kvůli tomu, že používám klasické šampony na vlasy. 


Máte s těmito produkty zkušenost? Používáte nějaký takový sprej nebo šampon od jiné značky? Jak často čistíte své štětce? Jaké produkty na čištění používáte? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Čištění štětců je důležité. Nemohu o sobě říci že bych je čistila po každém prvním použití ale jednou až dvakrát týdně je umyji. Nejlépe v teplé vodě a obyčejným šamponem nebo mýdlem, mýdlo je super na puštění špíny. Jinak speciální produkty na čištění nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně, snažím se je čistit aspoň jednou týdně, ale moc mě tato činnost nebaví, takže se na to občas vykašlu a jsem za čuníka. Nejvíce ze všech ale čistím štětec na nanášení makeupu, nemám ráda, když v něm jsou při nanášení zbytky...

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)