Nákupy DUBEN 2015 :)

by - 6:30

Včera jste si mohli přečíst článek o spotřebovaných produktech a proto dneska přicházím s nákupy za uplynulý měsíc. :) Mám tu docela dost věcí, ale některé jsem dostala od mamky, pár mám ze swap balíčku a ten zbytek jsem si koupila :)
Dnes začneme pleťovou kosmetikou. Minulý měsíc převažovala dekorativka a tento je to pečující kosmetika. Jako první tu mám zklidňující pleťové tonikum od Dermacolu a pleťový peeling Planet Spa od Avonu, které jsem dostala od mamky. Tonikum jsem už jednou měla a moc mi vyhovovalo, takže jsem ráda, že mám další balení :) Produkty od Avonu z řady Planet Spa mám moc ráda a na tento peeling s bílým čajem se už moc těším. Zatím můžu říct jen to, že zajímavě voní :) V Tetě jsem objevila pleťovou vodu Morning Energy od Clean & Clear jen za 20,-! Tahle řada se mi na pohled moc líbila a jsem ráda, že aspoň nějaký produkt vyzkouším. Ale netuším, kdy se na ni dostane řada, protože mám těch produktů na pleť docela dost. Na facebookových stránkách Avonu se mi podařilo vyhrát jeden nový hydratační pleťový krém s chia semínky, ale jen tak brzo ho nezačnu používat, takže jsem ho ještě nechala zabalený. Ze stejné řady tu mám ještě pleťovou vodu, která v sobě obsahuje i pudr (to je to usazené na dně) a měla by pleť zmatňovat. Ještě jsem ji nezkoušela, ale jsem na nic moc zvědavá :) Od Avonu mám z pečující kosmetiky ještě oční krém z řady Solutions, který jsem si pořídila pro hydrataci očního okolí. Už ho pár dní používám a zatím je fajn, ale více se dozvíte časem v recenzi :) V Dm jsem ještě ve výprodeji ukořistila bb krém Dream Fresh od Maybelline v odstínu Fair za 100,-. Myslím si, že ho asi vyprodávají, ale i tak mi dejte vědět, zda vás zajímá recenze na tento krém :) Já si ho moc oblíbila! :)

Jako první produkt z tělové kosmetiky tu mám sprchový peeling s vůní ostružin, vanilky a pithayi od Palmolive. Kupovala jsem ho za 24,- a to proto, že božsky voní! Nemůžu se té vůně nabažit a těším se, až ho začnu používat :) Nevím, zda jsem se někde zmiňovala, ale v červnu letím (poprvé) do Řecka a tak už pomalu začínám promýšlet, co si musí na dovolenou koupit. Mamka objednávala ze stánek Dermacolu a měli tam akci na produkty na opalování a tak mi pořídila sadu mléka po a na opalování asi za 120,-. Za 27,- jsem si z internetu objednala kakaové máslo krém na ruce od Ziaji. Ještě jsem ho nevyzkoušela. Poslední produkt je sprchový gel od Dermacolu z řady Aroma Rituals ve vůni mandarinkového sorbetu. Voní naprosto božsky a s mamkou jsme si tu vůni zamilovaly, protože nám vůní připomíná náš oblíbený jogurt! :) 

Poslední fotka ukazuje věci, které jsem dostala od kamarádky ve swap balíčku. Pokud vás zajímají podobnosti, tak si přečtěte článek o celém balíčku a je v něm odkaz na blog kamarádky, kde se můžete podívat na obsah balíčku, který dostala ona ode mě. :)

Co jste si koupily vy? Vychytaly jste minulý měsíc nějakou super slevu nebo akci, která vám udělala obrovskou radost? Máte zkušenost s nějakým produktem? Jaká je vaše oblíbená značka produktů na opalování? :)

You May Also Like

18 komentářů

  1. Před pár týdny jsem si koupila v DM pleťový krém Garnier za 100 Kč a zadarmo jsem si k němu mohla vybrat zakýkoliv odličovač (max. 200 ml) zadarmo! :D Ten sprcháč Dermacol chci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super akce :) Jen kdybych doma neměla zásobu pleťových krémů!! :)

      Vymazat
  2. Koukám že Dermacol sprcháče se rozrostly o nové vůně,mandarinkvý sorbet ještě neznám.. Jinak super nákupy. Já jsem si ve středu udělala radost tvářenkou od Essence Brit-tea kterou jsem zaboha nemhla nikde sehnat až ve středu v pražské pasáži Archa, sice to nebyl vyložeě výhodný kup ale je to věc ze které mám největší radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten sprchový gel byl novinkou v dubnu, ale netuším, jestli se už dá koupit v drogerii, protože ho mám z jejich oficiálních stránek :) Ještě ho mají (myslím) s citrónovou vůní :)

      Vymazat
  3. Já mám tu vanilkovou tyčinky a dělala jsem na článek :-)

    Budu ráda, když mrkneš :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/novinka-z-dm.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tomu říkám pořádná sbírka novinek :) Jinak když vidím ten BB od Maybelline, tak se mi stýská po tom jejich matujícím :)

    Make-up speciál 2.část + Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten matující jsem neměla, ale štve mě, že jsem si ho nekopila třeba na léto, mohl by být super! :)

      Vymazat
  5. Ten krem od Avonu jsem vyhrala taky a musim rict, ze moje plet je s nim spokojena, chystam recenzi, ale je na pleti moc prijemny a skvele se hodi pod make-up, tak snad ti bude taky vyhovovat! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta pleťová voda s tím pudrem na dně vypadá zvláštně, jsem zvědavá na tvoji recenzi :) Dermacol mě opět překvapil, musím ten sprcháč jít aspoň očuchat :D nejlepší krém na opalování, co jsem kdy s sebou u moře měla, byl Hawaiian Tropic (prodává se v Tetě), protože jsem po něm chytla úplně božský bronz a nebyla jsem vůbec spálená, i když já se i normálně dobře opálím :) I Avon vyrábí docela dobré spreje na opalování a božsky chladící sprej po opalování ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta recenze na pleťovou vodu se objeví asi až později, protože teď mám doma i jiné kousky, které jsem kupovala dříve :) Ten sprchový gel voní fakt božsky, úplně jsem si tu vůni zamilovala, ale třeba mému příteli se nelíbí. Já mám snad každý rok jiné přípravky na opalování a nějak mezi nimi nevidím rozdíl. Jen u jednoho Biodermy jsem zaznamenala fleky na oblečení, což mě naštvalo... Přípravky na a po opalování od Avonu jsem moc nezkoušela, mám doma jen jeden sprej po opalování a pak ochranný balzám na rty s SPF 30. :)

      Vymazat
  7. Vanilkovou tyčinku do koupele od Baley jsem měla taky, ale nic extra to nebylo :) BB Maybelline jsem chtěla vyzkoušet, protože za tu cenu nekup to, ale nakonec jsem odolala. O Dermacol novinky (mandarinka, citron) u mě na blogu probíhá soutěž, tak pokud bys chtěla zkusit štěstí o další do zásoby, zvu tě :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky od té tyčinky nečekám nic extra, ale i tak by mohla být fajn :) Já si to BB také původně nechtěla kupovat, ale nakonec jsem po něm sáhla a jsem ráda :) Na tvůj blog se podívám ;)

      Vymazat
  8. na opalovacie prípravky musím ísť na nákup už aj ja :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď plánuju ještě sehnat nějaký přípravek s SPF 50. Já se docela rychle spálím i u nás a tím pádem to pro mě bude u moře ještě rychlejší :)

      Vymazat
  9. Krém od Avonu som vyhrala tiež, tak uvidíme, aký bude! :) Zvedavá som hlavne na recenziu na pleťovú vodu z tej istej rady, tiež o nej uvažujem. :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se brzo dostanu k jejímu používání! :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)