Oblíbenci za měsíc říjen :)

by - 6:30

Mé milé čtenářky, připadám si, jako bych článek už nepsala hodně dlouho a to jsou to přitom necelé 2 týdny. I tak mi to hodně chybí, ale bohužel mi na to nezbývá čas. Ovšem včera jsem přišla z práce a řekla jsem si, že nějaký článek prostě chci napsat :) Chtěla bych vám ukázat své oblíbence, které jsem fotila asi 2 týdny zpět. 
Dnes začneme dekorativní kosmetikou. Opět jsem si začala užívat nošení makeupu na denním pořádku a mými aktuálními nejoblíbenějšími jsou právě tyto 2 kousky. První je můj nejoblíbenější makeup vůbec Match Perfection od Rimmelu. Na fotce je v odstínu 103 True Ivory, protože jsem ho používala na začátku října, ale aktuálně mi spíš sedí odstín 100 Ivory. Každopádně oba tyto odstíny se chovají stejně- lehce sjednotí, netvoří masku, skvěle drží skoro celý den a nevysušují pleť. Moc ráda jsem tento makeup používala v kombinaci s makeupem Calming Effect od Avonu v odstínu Ivory. Mám ho doma už nějakou dobu, ale pořád jsem ho pořádně nevyzkoušela samotný, ale na míchání je fajn. Poslední věcí na pleť je nový tekutý korektor Camouflage Cream od Catrice, který mám odstínu 010 Porcellain. Moc pěkně kryje, nevysušuje a má moc hezký odstín.

V péči o rty moc ráda používám balzám na rty s vůní švestek a skořice od Avril. Kupovala jsem si ho kvůli té vůni a také kvůli nízké ceně. Mým oblíbencem se stal hlavně díky skvělé vůni, která perfektně ladí s podzimem. Je vhodný na denní použití, protože hydratuje jen lehce. Na nehty jsem si hrozně moc oblíbila gelový lak na nehty od Sally Hansen v odstínu 150 Pink Pong. Je to krásná nude růžová barvička a já si ji prostě zamilovala. 

Předposledním produktem je sprchový peeling od Palmolive ve verzi Feel Glamorous. Má naprosto dokonalou sladkou vůni a jási ho zamilovala. Obsahuje zrníčka, ale nemá konzistenci jako klasický peeling, takže ho používám normálně každý den na sprchování. A poslední produkt je můj nejoblíbenější parfém Little Black Dress od Avonu. Má hodně výraznou vůni, která vydrží dlouho. 

A jaké produkty jsou aktuálně vaše oblíbené? Vyzkoušely jste některý z produktů, které jsem zmínila? Na jaké věci právě teď na podzim ujíždíte úplně nejvíce? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Fíha takže Catrice už majú aj v tekutej forme? To sa teším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je už normálně i v Rossmannu, akorát je věčně vyprodaný. :/

      Vymazat
  2. Souhlasím s make-upem Rimmel, ten je super a teď jsem ho navíc sehnala i ve výprodeji za pár korun, radost obrovská:-) Co mi ale vůbec nesedlo byl make-up od Avonu. A korektor Catrice si chci pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něj ve výprodeji bohužel nenarazila.. :/ Makeup je podle mě fajn. :) A korektor určitě zkus! :)

      Vymazat
  3. Make up od Rimmelu mám a není špatný. Osobně mě ale láká korektor Catrice Camuflage. Moji oblíbenci jsou asi BB krém od Nivei, řasenka Astor Beauty Boom a sprchový gel Aroma R. s mangem. a balzám na rty od TOPVET s kokosem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z produktů, které jsi vyjmenovala jsem nezkoušela žádný, kromě toho sprchového gelu. Mě u něj moc nevyhovovala vůně, ale všechny ostatní, co nabízí, mám ráda. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)