Trio očních stínů a linky ve fixu od FM Group

by - 6:30

Včerejší článek jsem bohužel nestihla zveřejnit, protože jsem kvůli škole vůbec neměla čas na jeho sepsání. Takže si ho dáme dnes :) Chtěla bych vám ukázat trio očních stínů a linky ve fixu od značky FM Group, které mám z této stránky

Trio oční stíny
Stíny jsou v plastovém obalu, který není úplně nejpevnější, ale zároveň to není úplně nekvalitní plast. Na pohled se mi obal líbí, je z lesklého černého plastu a má na obalu vytištěné zlaté nápisy. Samotné stíny dorazily i v krabičce, která byla docela obyčejná. Úplně nejvíce se mi na tomto triu líbí právě design stínů, konkrétně jejich uspořádání. Tyto stíny jsou v odstínu Chocolate Mousse a trio proto obsahuje tmavě hnědý stín, středně hnědý stín a pak světlý béžový stín s kapkou meruňkové. Všechny tři stíny jsou lesklé a obsahují drobné třpytky. Jejich konzistence je spíše máslová a práší úplně minimálně. Na víčko je nejčastěji nanáším prstem, štětcem stíny nanáším akorát do záhybu. Mám mastná víčka, takže jsem je bez báze ani nezkoušela, protože mi bylo jasné, že by mi nedržely (tak jako každé jiné stíny). S bází pod stíny mi vydrží v krásném stavu 8-9 hodin a pak se začnou slévat do záhybu. 
Na pigmentaci se můžete podívat níže. Podle mě jsou stíny dobře pigmentované a jsem s tím spokojená. 
Popis na zadní straně:
Toto trio má značka Fm Group ještě v dalších 2 odstínech a myslím si, že by si vybral každý. Stíny mají 10 gramů a jejich cena je 220,-, levněji je můžete koupit zde a to za 200,-. Se stíny jsem spokojená a moc se mi líbí.


Oční linky ve fixu
Linky se mi na pohled také moc líbí, taktéž mi přišly ještě v papírové krabičce. Linky mají na obalu zlaté nápisy. Mám je v odstínu Carbon Black, což je černá. Ten odstín mě při prvním vyzkoušení na ruku docela překvapil, protože nebyl tak úplně černý. Možná by to někomu mohlo vadit, ale mi to nevadí, protože na víčku to nejde poznat. Aplikátor linek je do špičky, ale pracuje se mi s ním docela špatně. Nevím čím to je, ale vždycky si linku udělám trochu křivou, takže ji pak musím upravovat vatovou tyčinkou. Možná jsem akorát nešikovná, nevím, ale je pravda, že toto jsou teprve mé druhé linky ve fixu s takovýmto aplikátorem. Každopádně po nanesení na víčko jsou ihned suché a drží úplně v pořádku až do večera, dokud je neodlíčím. S odličováním nemám žádný problém, používám dvoufázový odličovač a jsou dole úplně hned. 
Detail aplikátoru a pigmentace:
Tyto linky se dají sehnat ještě ve dvou dalších odstínech- hnědé a modré. V balení je 1,1 ml produktu. Jejich cena je 150,- a můžete je koupit zde. Musím se přiznat, že si nejsem jistá, zda bych si je někdy pořídila znova a to hlavně kvůli tomu, že se mi s nimi nepodaří pokaždé hezká linka a neumím s nimi pracovat. Jinak k nim ale nemám žádnou výtku, protože pigmentaci mají super a výdrž také. 


Máte s nějakým z těchto dvou produktů zkušenost? Jaké produkty z dekorativní kosmetiky od značky FM Group jste měly možnost vyzkoušet? Jaké jsou vaše nejoblíbenější linky?

Děkuji stránce monikyvonavyobchod za poskytnutí tria očních stínů a linek ve fixu k recenzi.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pěkná recenze :) o této značce jsem ještě neslyšela, ale oba produkty mě zaujaly :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Myslím si, že stojí za vyzkoušení, obzvlášť ty stíny :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)