Voděodolná řasenka Big Lash Impact od MUA

by - 6:30

Tuhle řasenku už vlastním nějakou dobu a pořád ne a ne napsat tuto recenzi. Řasenka mi totiž úplně nesedla, takže se mi o ní moc nechtělo psát, protože raději píšu kladné recenze, ale zmínit ji prostě musím. 
Obal řasenky je takový nic moc a určitě by mě nezaujal, protože působí obyčejně a nudně. Její kartáček je hodně obyčejný z přírodních štětin a na první pohled jsem si myslela, že by mohl být fajn. Náplň této řasenky je mnohem sušší než u ostatních řasenek, což mě trochu zarazilo, protože mám raději spíše mokřejší. Na kartáčku je podle mě docela dost barvy, takže jsem čekala, že bude slepovat, ale ani tohle nedělá. Tato řasenka totiž na řasách nedělá nic. Téměř nejde poznat, že jsem řasy nalíčila.. V létě jsem ji používala v kombinaci s mou voděodolnou řasenkou od Oriflame, abych ji aspoň trochu spotřebovala, ale samotná se používat nedá. Díky tomu nemám vyzkoušené, jak se chová během dne, zda neopadává nebo podobně, protože mi přijde zbytečné ji používat, když nic nedělá. Její voděodolnost jsem zkoušela jen v kombinaci s výše zmíněnou řasenkou od Oriflame a to fungovala dobře. 
Tato řasenka by měla být v prodeji v nevoděodolné verzi, ale s tou nemám zkušenost. Má identický kartáček, takže možná bude (ne)fungovat stejně. Má  ml a pořizovala jsem ji za nějakých 40,-, ale ani za tu cenu nestojí. Pokud ji někde uvidíte, tak ji nechte být a koukněte raději po jiné. :)

Detail kartáčku:



Máte s touto řasenkou nějakou zkušenost? Měli jste nějakou řasenku od jiné značky, která na vašich řasách neudělala vůbec nic? Jaká je podle vás top voděodolná řasenka?

You May Also Like

2 komentářů

  1. S touto řasenkou ani se značkou zkušenost nemám. S řasenkami obecně problém nemívám, jediná která mi vůbec nesedla byla od Avonu Giordany, hrůza a víckrát ne. Voděodolné řasenky nepoužívám ale jednou jsem si náhodou koupila někde ve výprodeji od Miss sporty, jako že nejlevnější a ne moc kvalitní kosmetiky od toho moc nečekám. Světe div se řasenka byla mým skvělým pomocníkem a dovolené u moře a opravdu se neroztekla jen po čase začala opadávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já voděodolné řasenky používám jen na dovolených v létě. Letos jsem používala nějakou od Oriflame, kterou jsem měla už loni.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)