Nákupy ZÁŘÍ 2015

by - 6:30

Krásný čtvrtek, mé milé čtenářky! :)
Dnešní článek bych chtěla věnovat novým kosmetickým produktům, které jsem si v září pořídila. Myslela jsem si, že produktů nebude moc, ale při focení jsem zjistila, že opak je pravdou :D


Začneme s pár produkty, které se ke mě dostaly díky výměně na vinted. Jako první můžete vidět tepelnou ochranu od Lorealu na vlnité vlasy. Má sice zlomenou pumpičku, ale vůbec mi to nevadí, protože si ji přelévám do jiné lahvičky. Liší se barvou a konzistencí od té, co je určená na žehlení vlasů, ale na vlasech žádný rozdíl nevidím. Dále jsem v balíčku od té slečny měla pleťovou masku s okurkou od značky Freeman. Maska je pouze v pytlíčku na pár použití, ale i tak jsem ji chtěla vyzkoušet. Čistící gel na obličej od Oriflame mě zaujal už jen kvůli tomu obalu. Jak vidím ovoce, tak to hned musím mít. Zatím jsem ho ještě nevyzkoušela, ale vypadá docela dobře. No a jako poslední jsem od ní měla několik žiletek od Baley (samozřejmě nových a nepoužitých). 

V září mi přišly na testování 2 produkty od značky Fm Group. Konkrétně se jedná o trio očních stínů v odstínu Chocolate Mousse a oční linky ve fixu v odstínu Carbon Black. S kamarádkou a ségrou jsme si ještě objednávaly nějakou kosmetiku ze stránky dekorativky. Já si koupila intenzivní hydratační krém od Himalaya Herbals, který stál nějakých 70,-. Už ho používám a zatím se mi moc líbí. :) Kass.enka pořád vychvaluje spreje s vitamíny od The Body Shop a já prostě neodolala. Tento je s vitamínem C a té koupi moc nepřidalo ani to, že ho měli jen za 150,-, takže jsem neodolala. A je fakt super, akorát by mohl mít lepší střičku :) No a nejdůležitějším produktem této objednávky byl nový tekutý korektor od Catrice. Mám ho v odstínu 010 Porcellain a je fakt příjemný. Stál 100,-. No a poslední produkty jsou ze sady z Avonu, kterou jsem si pořídila. Sada obsahuje sprchový gel, tělové mléko a tělový sprej. Voní po vanilce a už se těším, až je budu používat :)

Během dnů Marrianne jsem zavítala do Douglasu a využila kupónu na suché šampony Batiste. Já jsem si vybrala ten Tropical, sestra Cherry a zadarmo k nim jsme si vybraly ten pro hnědé vlasy. Cherry i Tropical jsou skvělé, ale ten pro hnědé vlasy je hrozný. Nefunguje tak dobře a navíc ve vlasech zanechá hnědý prášek, od kterého máte špinavé ruce, jen co se dotknete vlasů. Za tyto 3 šampony jsme dohromady zaplatily 218,-. Měly jsem i kupón do Yves Rocher a tak jsme si něco chtěly moc koupit. Chtěly jsme něco, co bychom si normálně asi nekoupily a tak jsme sáhly po opravné vyživující masce. Normálně bychom si jí nekoupily a to hlavně kvůli ceně, protože 300,- za masku je docela dost. Po slevě nás vyšla asi na 200,-, což už bylo přijatelnější. Už jsem ji párkrát zkusila a je moc příjemná :) Při tomto nákupu jsem si založila kartičku do Yves Rocher, takže jsem dostala i nějaké vzorky a speciální slevu 40% na 1 produkt, kterou můžu uplatňovat klidně každý den. No a díky tomu jsem si koupila expresní odličovač očí s chrpou, který mě po slevě vyšel na 100,- a k němu jsem dostala zadarmo řasenku Sexy Pulp. Ani jeden produkt jsem ještě nestihla vyzkoušet. 

V Tetě drogerii probíhala sleva 30% na Garnier produkty na vlasy při nákupu 3 a více věcí. Takže jsem si koupila šampon Denfisy, masku na vlasy Densify a pak sprej pro texturu vlasů. Šampon stál 40,-, maska 60,- a myslím, že sprej taky 60,-. Tento měsíc jsem byla trhat osmičku a nakonec jsem skončila se stehy, takže jsem si pár dní poležela doma, protože mě to docela dost bolelo. Ségra viděla jak mi je, tak mi chtěla udělat radost a koupit mi drobnost. A koupila mi čistící gel na pleť od Rival de Loop. V Dm jsem si minulý měsíc koupila ještě inovovaný makeup Match Perfection od Rimmelu za 200,- a to jen kvůli tomu odstínu- 010 Light Porcelain! Konečně máme v drogerii ten nejsvětlejší odstín, takže jsem ho hned musela mít :) Zatím jsem ho ještě nezkoušela, protože je na mě moc světlý, ale jeho čas v zimě přijde. A také jsem do košíku přihodila houbičky od Calypso, které stály asi 15,-.

A teď přichází poslední a úplně největší nákup minulého měsíce. Možná jste zaregistrovaly akci v Dm na značku Sally Hansen. Při nákupu produktů této značky minimálně za 899,- byla jako dárek k nákupu základní sada pro gelové nehty. Asi je vám jasné, že jsem si to koupila jen kvůli té slevě, protože jako student vážně nemám 3000,- jen tak na vyhazování. Navíc jsme tento nákup dělaly se ségrou napůl, takže nás to vyšlo ještě lépe. Bylo nám jasné, že za těch 899,- si koupíme nějaké další zapékací gelové laky. Nakonec jsme si vybraly 4 odstíny- 120 Sheer Esctasy, 150 Pink Pong,  220 Red My Lips a pak 252 Polished Purple. Tyto 4 laky nás vyšly něco málo přes 1000,-, protože jsem na nákup uplatnila ještě slevu. Nehty jsme si obě dělaly zatím jen jednou a jsme fakt zvědavé, jak dlouho nám nehty vydrží v krásném stavu :) Na celou sadu i všechny odstíny, co máme bude určitě recenze. 

Tak jaké jsou vaše nákupy za uplynulý měsíc? Co jste si pořídily na Dnech Marianne? Je tu někdo, kdo využil akce na Sally Hansen v Dm tak jako já? :)

You May Also Like

11 komentářů

  1. Tak to je skoda, ze jsem Garnier nejspis prosvihla. Jinak okurkova maska byla za me skvela :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na Garnier narazila, ale z produktů moc nadšená nejsem.. :/ Na masku se už těším :)

      Vymazat
  2. Krásné nákupy, máš toho dost. U mě to bývá často půl kosmetiky, pul oblečení... Akce v Dm jsem si všimla ale jelikož si nehty moc nelakuji, přijde mi to jako zbytečné. Na dny Marianne jsem byla v práci, takže asi tak. Nicméně dnes na blog též zveřejním nákupy. Sada od Avonu v té vanilce je boží. Ačkoliv mi Avon svými vůněmi nesedí a to téměž v čemkoli tak tyhle vanilkové jsou super, vanilka nikdy nic nezkazí. Houbičky Calypso používám když si smývám z obličeje nějaký čisticí gel, peeling..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oblečení si kupuju také, ale tohle jsou kosmetické nákupy, takže ho akorát neukazuju. Já mám vůně Avonu ráda, nejraději řadu Planet Spa a pak Naturals. :)

      Vymazat
  3. Fíha ako tak vidím, tak konečne dorazili Batiste farebné šampóny aj na český trh, čo som bola v Prahe naposledy mali len tie bezfarebné. A konečne dorazili Batiste aj do DMky na Slovensko, už sa na ne veľmi teším. A inak tá riasenka od Yves Rocher je asi tá najlepšia riasenka na svete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem z toho taky byla nadšená, ale přešlo mě to po prvním použití.. :/

      Vymazat
  4. Suché šampony Batiste jsem během dnů Marianne taky ulovila, jsem na ně opravdu zvědavá:-) No a sadu s vanilkou od Avonu budu objednávat, jak něco voní po vanilce, tak nedokážu odolat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké vůně šampónů jsi pořídila? Já nemůžu odolat celkově novým vůním v řadě Naturals! :D

      Vymazat
  5. Ten odličovač s chrpou od Yves Rocher už nedamr z ruky, myslela jsem si, že Garnier odličovače nic nepřekoná :D i ta cena je celkem fajn, často bývají podobné akce ;) a ještě jednou velké díky za doporučení Sally Hansen, mnohem pohodlnější než klasické laky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si v září zařizovala kartičku do YR a řasenka je jedním slovem za mě úžasná! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)