Suché šampony od Batiste

by - 6:30

Posledních pár týdnů se mi moc nedaří články vydávat tak, jak bych si přála. Mám toho teď opravdu moc a nestíhám pořádně skoro nic :/ Ve škole toho teď máme opravdu hodně, navíc přes víkendy chodím do práce a tak.. Proto vám nemůžu slíbit, že články budou vycházet tak, jak by měly, ale budu se snažit aspoň nějaké sem tam psát. Také bych si potřebovala nafotit některé produkty, ale vůbec to nestíhám vychytávat se světlem. Doufám v to, že to bude časem jen lepší. 
Už se nebudu vykecávat mimo téma dnešního článku a jdeme na suché šampony :)

Batiste suchý šampon pro hnědé vlasy
Na šampon jsem byla hrozně zvědavá, protože mi šampony od Batiste vyhovují a také hlavně kvůli tomu, že tento by měl být určený na hnědé vlasy. V nabídce mají i pro blondýnky, ale ten jsem nezkoušela, protože blond vlasy nemám. Samotný obal se mi líbí a nemám nic, co bych mu chtěla vytknout. Se střičkou se šampon dávkuje dobře a dokonce ho nemusíte tolik protřepávat, protože vám bílé skvrny neudělá. Tento šampon má totiž hnědou barvu. Na vlasech to nejde vůbec poznat, ale kámen úrazu přichází ve chvíli, kdy si rukou projedete vlasy. Hnědý prášek totiž zůstává na pokožce hlavy a při jakémkoliv dotknutí pak máte ruku špinavou. Tohle mi opravdu vadí, takže i z toho důvodu jsem šampon použila jen 2x a více tak nějak nemám chuť. Vlasy odmastit dokáže, ale určitě se nevyrovná těm klasickým nebarevným verzím. Také nedokáže dodat vlasům tolik objemu. No a poslední věc, která mi u něj vadí je vůně, respektive smrad. 
Balení má 200 ml a jeho plná cena je 109,- v Douglasu. Nyní by se měly dát sehnat i v Dm, ale přiznám se, že jsem se po nich ještě nekoukala. Tuto verzi bych určitě nedoporučila, místo ní raději sáhněte po Tropic nebo Cherry.

Popisy a složení na lahvičce:


Batiste suchý šampon Tropical
Tento šampon jsem už tak nějak recenzovala zde, ale i tak jsem ho chtěla v tomto článku zmínit. Hlavně proto, abyste měli jednotlivé vlastnosti obou kousků v jednom článku pro porovnání. Tento kousek má podle mě hezčí a zajímavější obal a to i přesto, že nemusím žlutou barvu. Jak už jsem psala výše, tak je ve verzi Tropical, které odpovídá i jeho vůně, protože je božská a voní především po kokosu. Vůně jde cítit z vlasů i během dne, takže dávám palec nahoru! Vlasy opravdu odmastí, vydrží hezké celý den a dokonce mají i moc pěkný objem. Jediné na co bych chtěla ještě upozornit je, že ho musíte důkladně protřepat, jinak by na vlasech mohl udělat bílé skvrny.  
V balení je 200 ml a tato velikost se dá sehnat za 109,- v Douglasu. V nabídce je i menším balení (50 ml), které stojí kolem 50,-. Šampon doporučuji všemi deseti! :)


Máte s nějakým z těchto kousků zkušenost? Jaký je váš nejoblíbenější z těch, které Batiste nabízí? Máte nějakého favorita u jiné značky? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ja mám variant pre svetlé hnedé vlasy, ten vonia veľmi pekne, dodáva objem a funguje skrátka úplne rovnako ako klasické biele suché šampóny s tým rozdielom, že odpadá strach z bieleho prášku vo vlasoch. Ja tento suchý šampón ani neregistrujem, až pri umývaní vlasov je voda trocha hnedšia, ale to je mi fuk. Funguje skvelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro světle hnědé vlasy jsem ještě neviděla :O Ani jsem nevěděla, že existuje.

      Vymazat
  2. Batiste jsem bohužel nezkoušela, ale časem si asi nějaký pořídím, ten Tropical nezní špatně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, určitě ho zkus aspoň v malém balení. :)

      Vymazat
  3. Vůni Cherry jsem měla ve zmenšené verzi. Jelikož vlasy se mi moc nemastí a spíše si je umyju lepším šamponem. Avšak několikrát jsem ho použila a byl docela v klidu :) Nejvíce si ho však pochvalovala mamka a skoro celé balení mi vypotřebovala :D

    http://delavieestbelle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se vlasy mastí docela dost, navíc je mám jemné, takže druhý den už nemají skoro žádný objem. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)