Řasenka Panoramico od Gabriella Salvete

by - 6:30

Tuto řasenku jsem dostala od kamarádky a moc jsem se těšila až ji vyzkouším. Podle kartáčku jsem si myslela, že mi bude vyhovovat. ale moc mi nesedla a já vám dnes řeknu proč. 
Na pohled se mi líbí, protože je v docela neobvyklé bílé barvě. Na sobě má jen pár nápisů, takže nepůsobí přeplácaně. Samotný kartáček je spíše umělý a má hodně štětinek, které jsou docela blízko u sebe. Na kartáčku zůstává docela dost barvy, což způsobuje občasné slepení řas. Celkově se mi její efekt na řasách líbí, protože je hezky prodlouží a zvýrazní, takže bych přežila i to jemné slepování, protože řasy stačí projet jiným kartáčkem a je to pryč. Věc, kterou ale nedokážu překousnout je slabá výdrž. Tato řasenka totiž už po pár hodinách (cca po 3 hodinách) začíná opadávat pod oči a rozmazávat, takže mám najednou luk ala panda! Kamarádka ji také vyzkoušela a to s tou výdrží mi akorát potvrdila. S jejím odličováním nemám problém.
Má 10,5 ml a prodává se normálně v drogerii asi za 130,-, ale určitě se dá sehnat i levnější v nějaké akci. Musím se přiznat, že jsem ji spotřebovala tak do půlky a pak se naštvala kvůli jejímu opadávání a letěla do krabice se spotřebovanými produkty. Mám doma mnohem lepší řasenky, které mi vydrží celý den bez problému, takže se s ní nehodlám štvát. 
Detail kartáčku:

Efekt na mých řasách:

Vyzkoušela některá z vás tuto řasenku? A jak vám sedla? Máte nějakou oblíbenou řasenku u značky Gabriella Salvete? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Tuhle řasenku jsem nezkoušela, ale na řasách vypadá moc pěkně, škoda toho opadávání. Já od nich kdysi zkoušela xXpress Volume a New volume a obě mi sedly :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od této značky vyzkoušela jen tuto a pak takovou tu černou zlatou s pidiaturním kartáčkem a ani jedna mě nezaujala. :/

      Vymazat
  2. Efekt má řasenka pěkný.. ale já moc nemusím umělé kartáčky.. :( A ta výdrž.. mě teda odrázá..

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U žádné řasenky se mi ještě nestalo, aby tak hrozně nedržela, jako právě tato... :/

      Vymazat
  3. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. Používám tuto řasenku už 3 měsíce a nikdy se žádné opadávání nekonalo a krásně drží od rána do večera. Jsem s ní moc spokojená ale jelikož ráda zkouším nové věci tak si pořídím nějakou z novinek GS.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)