Spotřebované produkty LISTOPAD 2015

by - 18:15

Více jak 10 dní jsem se vám už neozvala a má to jediný důvod- škola. Mám toho tolik, že se ani nestíhám učit na všechny předměty,  natož psát, fotit a celkově připravovat články. Dnes je sobota večer a mi se nechce učit do školy, takže jsem se rozhodla napsat nějaký článek. Budou to spotřebované produkty. Minulý měsíc nebyla spotřeba nijak velká, celkem tady mám 14 produktů, které vám ukažu. :)

Vlasy
Garnier Densivy posilující šampon- nestihla jsem na něj napsat ještě recenzi, takže se objeví během prosince. Zatím vám prozradím jen to, že byl fajn a božsky voněl. :) V lahvičce bylo 250 ml a kupovala jsem ho asi za 40,- v nějaké akci. 


Odličování, čištění a péče o pleť
Fm Group micelární voda (recenze)- tuhle micelárku jsem měla už od léta a za tu dobu jsem si ji moc oblíbila. Patřila k těm lepším micelárkám, které nemají takový problém s odličováním a navíc hrozně pěkně voněla. V lahvičce jí bylo 200 ml a ke mě se dostala díky spolupráci. Já sama bych si ji nekoupila a to kvůli ceny- 200,-. Věřím, že se dají v drogerii sehnat levnější kousky, ale jinak mi vyhovovala. 

Oriflame pleťový peeling s vůni meruňky (recenze)- tohoto peelingu jsem už spotřebovala 2 balení a v zásobě mám ještě 1, takže to asi svědčí o tom, že mi vyhovoval. Je to spíše gel, který obsahuje hodně zrníček. Pleť krásně obrousí, je pak krásně hebká a má hrozně příjemnou vůni. Bohužel se, myslím, už nedá sehnat. V tubě bylo 100 ml.

Karin Herzog professional cleansing (recenze)- gel jsem používala v létě, pak jsem na něj nějak zapomněla a používala jiné produkty a nyní jsem zjistila, že je prošlý. Změnil i konzistenci, takže ho vyhazuju, ikdyž v něm ještě něco málo je. Měl 25 ml, plné balení má 50 ml a jeho cena je cca 70€.

Balea Beauty effect maska- měla krémovou nažloutlou konzistenci a docela zvláštní vůni. Nikde na ní nebyl český návod k použití, takže jsem ji používala podle sebe. Nanesla jsem ji na pleť, nechala působit 5-10 minut a pak obličej opláchla vodou. Nic moc na pleti nedělala, ale byla to jediná maska od Baley, která mě na pleti nedráždila. V balení bylo 50 ml a kupovala jsem ji asi za 40,-.

Freeman slupovací pleťová maska okurka- maska měla příjemnou vůni, hustší gelovou konzistenci, nerozmazávala se nejlépe a usychala asi do 10 minut. Na použití byla příjemná, ale nezdálo se mi, že by pleť nějak vyčistila třeba od černých teček. Po plném balení netoužím a tenhle pytlík bych už taky nechtěla, protože v něm bylo větší množství než na 1 použití a pytlík se špatně skladoval. Měla 15 ml a její cena se pohybuje kolem 40,-.

Tělo, ruce, nohy
Palmolive sprchový peeling (recenze)- měl perfektní sladkou vůni a neobsahoval moc zrníček, takže jsem ho používala jako klasický sprchový gel. Měla jsem ho moc ráda a v budoucnu bych si ho koupila klidně znova, byl opravdu skvělý. Měl 250 ml a kupovala jsem ho asi za 30,-, což je pecková cena.

Grace Cole krém na ruce s vůní levandule- v minulém díle spotřebovaných produktů jsem vám ukazovala tekuté mýdlo, které jsem dostala v sadě spolu s tímto krémem. Vůni levandule opravdu nevyhledávám, ale dala se přežít. Měl hrozně divnou konzistenci, na první pohled vypadal docela hutně, ale jakmile se začal roztírat po rukách, tak byl tekutý jak voda. Ruce ani nehydratoval, naopak byly trochu sušší než před použitím. Měl 50 ml a vydržel mi asi na 10 (maximálně 15) použití, takže bych ho znova opravdu nechtěla. 

Dekorativní kosmetika
Oriflame voděodolná řasenka Wonder Lash (recenze)- už ji mám rok a půl, takže jsem se rozhodla ji vyhodit. Byla opravdu voděodolná, ale na řasách neděla moc hezký efekt, protože hodně slepovala. Ještě v ní něco málo je, ale vím, že bych ji nepoužívala dříve než další léto, takže ji vyhazuju a později si koupím nějakou jinou. Měla 8 ml a její cena je kolem 240,-.

W7 balzám na rty Lip Bomb! (recenze)- balzámek byl moc fajn, i když jeho hydratace nebyla úplně nejlepší. Bohužel jsem ho jeden den vytáhla z tašky a chtěla použít a zázrakem byl úplně rozbitý. Spotřebovala jsem ho ani ne půlku, je to škoda. Měl 12 g a kupovala jsem ho za 70,-.

Nehty
Gabriela Salvete lak na nehty Stars v odstínu 14 Blu Imperial- lak jsem měla moc ráda, ale zjistila jsem, že mi bohužel ztuhnul. Vůbec se už nedá použít, což je škoda, protože měl nádherný odstín. Měl 11 ml a jeho cenu si nepamatuju. 

Ostatní a vzorečky
Rexona antiperspirant Maximum Protection (recenze)- tento antiperspirant mi vydržel opravdu dlouho. Jeho vůně nebyla mému nosu úplně nejpříjemnější, ale dalo se to přežít. Používala jsem ho téměř denně a opravdu mi pomáhal proti pocení. Teď ho používám znova, ale tentokrát v jiné vůni, která je mi mnohem příjemnější. :) Měl 45 ml a já ho kupovala 70,-, ovšem jeho stálá cena je 160,-.

Ebelin čistič štětců (recenze)- nepoužívala jsem ho při každém čištění, takže mi vydržel přes půl roku. Měla jsem ho moc ráda, protože skvěle čistil, bylo to s ním rychlé a navíc nechával fakt voňavé štětce. :) Měl 100 ml a cenu přesně nevím, protože mi ho koupila sestra, ale odhaduju ji na 100,-.

L´occitane tělové mléko- VZOREK- moc hezky vonělo, pokožku hydratovalo, rychle se vstřebalo, ale bohužel mi vyšlo ani ne na jedno použití. Plné balení si nemám v plánu pořizovat, ale bylo příjemné. 

Co jste v měsíci listopadu spotřebovaly vy? Psali jste o spotřebovancích také článek? Pokud ano, tak mi do komentářů vložte odkaz, ráda si počtu. :) Máte s nějakým produktem zkušenost?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Já tu slupovací okurkovou masku měla taky jako vzoreček, ale moc mi nesedla. Ale tu Rexonu mám teď a mám ji moc ráda :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přišla fajn, jen jsem neviděla efekt před a po použití.. Ale může to být i tím, že jsem moc slupovacích masek nevyzkoušela.

      Vymazat
  2. Hezké spotřebováno, máš toho hodně. Já mám ráda od Palmolive ten sprcháč a za 30 kč to je opravdu dobrá cena. Řasenku od Oriflame stejná ale ne voděodolná mi vůbec neseděla a jak říkáš ta normální taky slepovala, takže za mě ne. Rexonu max. prot. mám už druhé balení a je dobrá, na léto super věc. Akorát mi teda nepřijde jaký je rozdíl v té novější verzi, mě přijde že působí stejně. Moje spotřebováno skladuji v tašce snad tři měsíce a už opravdu musím nafotit věci a udělat článek. Protože taška pomalu ale jistě začíná přetékat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spotřebované produkty skladuju v krabici a každý měsíc ji mám téměř plnou, takže si neumím představit, že bych tento článek zveřejňovala jednou za 3 měsíce. Krabice by doslova přetékala :D

      Vymazat
  3. Zkušenost mám jen s Rexonou a čističem na štětce Ebelin, to jsou takové mé stálice:-) Sprchový gel od Palmolive mám v zásobě, ani nevím, kdy se k němu doberu, mám toho všeho nějak moc a to budou za chvíli Vánoce a dárečky, takže toho bude ještě víc:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že se mými stálicemi taky stanou. :) A se zásoba kosmetiky to mám podobně :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)