Spotřebované produkty ZÁŘÍ 2015

by - 6:35

Dnes je tu poslední den v měsíci, takže opět přicházím se spotřebovanými produkty. Tento článek spolu s nákupovým je u mě na blogu úplně nejčtenější a mě ho hrozně baví připravovat, ikdyž mi zabere nejvíce času. :) Tento měsíc mi došly hlavně produkty, které jsem používala delší dobu. Celkově tu mám 18 produktů a také 7 vzorků. Jdeme na to :)


Vlasy
Garnier šampon meruňka a mandle (recenze)- byl určený na suché vlasy, které já opravdu nemám, ale světe div se, vyhovoval mi. Měl krásnou vůni, která ve vlasech moc dlouho nevydržela. Skvěle pěnil a stačilo ho malé množství. Vlasy mi nemastil a zbytečně nezatěžoval, takže jsem ho používala moc ráda. Klidně bych si ho pořídila znova :) V balení bylo 250 ml a kupovala jsem ho asi za 50,-.

Schauma suchý šampon (recenze)- toto bylo asi mé 3. balení tohoto šamponu a pořád mi vyhovuje. Tento mi spotřebovala hlavně moje ségra, ale i tak jsem ho sem zařadila. Má krásnou čistou vůni, která je docela výrazná, takže by vás mohla začít štvát. Nezanechává bílé skvrny pokud ho dobře protřepete a vlasy opravdu odmastí. Mám ho ráda a klidně bych si pořídila další kousek, ale nyní to v plánu nemám, protože aktuálně používám Batiste. Měl 150 ml a jeho plná cena se pohybuje kolem 100,-.

Marion tónovací šampon v odstínu 97 Cherry- tónovací šampony od Marion mám moc ráda a sem tam nějaký použiju. Tentokrát jsem sáhla po růžovo-fialovém odstínu a musím se přiznat, že jsem extra nadšená nebyla. Bohužel mi chytl hodně nerovnoměrně, takže jsem někde vlasy měla hodně svítivé, jinde tmavé. Také se mi hrozně rychle vymyl, takže mě tak trochu zklamal. Recenzi jsem na něm nepsala, protože bych chtěla napsat jednu hromadnou na 3 odstíny, které mám právě doma. Měl 40 ml a kupovala jsem ho v zapadlé drogérii za 28,-.

Avon sprej pro ochranu vlasů při fénování (recenze)- u těchto sprejů nikdy nevím, jak je mám hodnotit. Na vlasech moc rozdíl nevidím, když je použiju a když ne. Mé vlasy nemají tendenci se ničit, protože je mám hrozně jemné, takže ani na tomto to nemohu posoudit. Každopádně vždy když si vlasy tepelně upravuju, tak po nějakém takovém spreji sáhnu. Tento moc pěkně voněl, ale jeho vůně ve vlasech vůbec nevydržela. Vlasy mi nemastil ani nezatěžoval.  Měl 100 ml a kupovala jsem ho asi za 80,-. V katalogu se dá pořád sehnat, ale v inovovaném balení. 

Odličování, čištění a péče o pleť
Inecto čistící pleťové ubrousky- musím se přiznat, že jsem na tyto ubrousky úplně zapomněla. Objevila jsem je nedávno a zbývaly mi poslední 2, tak jsem je prostě spotřebovala. Dokonce jsem na ně zapomněla napsat recenzi. Zkoušela jsem je na oči, ale moc mi na ně vyhovovaly, takže jsem je používala na pleť. Odličovaly docela dobře, ale mám raději jiné produkty na odličování. V balení bylo 25 ks a kupovala jsem je v nějakém supermarketu (možná v Tescu?) asi za 40,-.

Avon osvěžující pleťový peeling s bílým čajem (recenze)- tenhle peeling byl můj miláček. Krásně voněl, byl tak akorát hrubý a pleť skvěle obrousil. Po masírování pleti se měl nechat pár minut na pleti, aby se vstřebal a pak smýt, takže sloužil trochu jako maska. Byl opravdu skvělý a jednou ho budu potřebovat znova, protože jsem se zamilovala. :) Měl 75 ml a stál asi 90,-.

Garnier pleťový krém Moisture Match (recenze)- tohoto krému jsem spotřebovala už 2 balení a byl fajn. Bohužel se už neprodává v tomto obalu, takže ho možná seženete v jiném balení anebo vůbec.  Vstřebává se rychle, nezanechá mastnou pleť a nijak ji neškodí. Používala jsem ho ráda, ale neplánuju se poohlížet po dalším balení. Měl 30 ml a stál mě jen 50,-, protože jsem ho kupovala ve výprodeji.

La Roche- Posay krém s termální vodou- kupovala jsem si ho na dovolené na Slovensku v setu s dalšími miniaturkami a chtěla jsem na celý set udělat recenzi. Jenomže tohle byl jediný produkt, který jsem ze setu začala používat a navíc jsem ztratila fotky celého setu. Takže ho zmíním jen tady. Krém měl jemnou a moc příjemnou vůni. Jeho konzistence byl lehká a to hlavně kvůli tomu, že byl určený na normální až smíšenou pleť. Rychle se vstřebával a pleť po něm byla celý den hydratovaná, akorát by mi to v zimě nestačilo. Používala jsem ho moc ráda. Měl 15 ml a byl součástí setu, který mě vyšel asi na 90,-.

Tělo, ruce, nohy
Cien sprchový gel Sunshine shower (recenze)- Měl příjemnou vůni, obsahoval drobná zrníčka, která se při aplikaci na tělo rozpustila. Pokožku nevysušoval a celkově byl fajn. Měl 300 ml a koupila jsem si ho hlavně kvůli jeho ceně (30,-.).

Body Sign tělový peeling s černým rybízem (recenze)- tohle byla taktéž má velká láska. Peeling měl naprosto dokonalou vůni a skvělou konzistenci. Byl to cukrový peeling, který obsahoval kousky rybízu a ještě oleje (bambucké máslo, kokosový a mandlový). Pokožku dokázal perfektně obrousit a byla nádherně jemná, navíc ji skvěle zhydratoval a provoněl. Měl 180 ml a ubýval hrozně rychle, ikdyž jsem s ním opravdu šetřila a používala ho jen občas. Moc se mi nelíbí jeho plná cena, protože stojí 350,-. Pokud jste ochotní ty peníze do něj investovat, tak si ho kupte a nebudete litovat. 


Dekorativní kosmetika
Rimmel pudr Stay Matte (recenze)- toto bylo mé druhé balení a pamatuju si, že mi při prvním balení vůbec nevyhovoval. Nyní jsem s ním byla spokojená a používala jsem ho ráda. Pleť hezky zmatní a už mám v zásobě jeho další balení. Ještě jsem zapomněla zmínit, že si vždy kupuju odstíni 001 Transparent. Má 14 gramů a jeho normální cena se pohybuje kolem 120,-, já ho objednávám ze stránky krása.cz, protože ho tam mají za 56,-. :)

Elf Lucious liquid lipstick- kupovala jsem si ho už hodně dávno a teď jsem neměla chuť ho ještě používat, takže ho vyhazuju. Byl v odstínu Baby Lips, což byl krásný nude odstín v barvě mých rtů. Štvala mě na něm mentolová vůně a chuť. Nevím jeho množství, ani cenu. 

Vůně a tělové spreje
Avon parfém Fleur (recenze)- parfém jsem měla už dlouho a používala jsem ho ráda. Měl sladkou květinovou vůni, která vydržela vonět dlouho. Měl 50 ml a jeho cena se pohybuje kolem 400,- až 500,-.

Adidas antiperspirant Control- recenzi jsem na něj nepsala, protože mi to přišlo trochu nudné. Navíc většinu času používám právě Adidas, což už možná víte. Měl příjmenou vůni, která dlouho vydržela a opravdu bránil pocení. Rexona Maximum Protection způsobení, že se potím ještě méně (spíše vůbec), ale i tak ráda používám spreje od Adidas. Měl 150 ml a stál kolem 80,-.

Ostatní a vzorečky
Elmex ústní voda Sensitive- tohle je má nejoblíbenější ústní voda a kupuju si jen tuto. Má přijemnou chuť, nevypálí mi všechny chuťové pohárky a celkově mi je tato značka příjemná. Toto bylo menší 100 ml balení, které se dá sehnat hlavně v nějakých sadách produktů Elmex. 

Gillette gel na holení (recenze)- tento gel používám stále dokola. Hezky voní, vytvoří hodně pěny, pokožku nevysušuje a dobře spolupracuje s žiletkami. V balení bylo 75 ml, ale tato velikost se nedá sehnat normálně, spíše v nějakých sadách. U plného balení se mi nelíbí jeho plná cena, ale jinak mu nemám co vytknout. 

Avon hydratační gel na holení (recenze)- už jsem ho také měla několikrát a vyhovuje mi. Zůstává gelem po celou dobu používání, což mi trochu vadí a rychle ubývá. Jeho cena je někdy i 40,-, takže to překousnu. Pěkně voní. 

Calypso houbičky- kdysi jsem je používala hodně, teď už moc ne. Používala jsem je hlavně na smývání masek. Při úklidu jsem našla toto balení, kde zbývala už jen jedna, tak jsem si ji dala do koupelny, ale moc často po ní už nesahám. :) V balení jsou 2ks a stojí do 20,-.

Vzorky:
Ellie vyživující denní krém- měl docela zvláštní vůni, ale dala se přežít. Jeho konzistence byla gelovo-krémová a na pleť se nanášel dobře. Trochu mu trvalo než se vstřebal, ale hydratoval dobře. Nekoupila bych si plné balení kvůli jeho vůni. 
For Life and Madaga Natural Look- má oranžovou barvu, která na pleti nejde vidět. Obsahuje hodně zlatých částic, které jdou vidět opravdu dost a působí to ošklivě. Pleť nijak nesjednotí ani nic nezakryje. Není třeba pod něj používat krém, protože pleť hydratuje. Plné balení bych si určitě nekoupila. 
Nivea vyhlazující sérum- bylo určené pro starší pleť něž mám, ale i tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Krásně vonělo, mělo opravdu lehkou konzistenci, ihned se vstřebalo a zanechalo pleť opravdu krásně hebkou. Tu hebkost způsobily silikony, protože jsou ve složení hned na druhém místě. Zatím si toto sérum nepotřebuju koupit, ale bylo příjemné. 
Ziaja hydratační krém s mořskými řasami- měl lehkou konzistenci, krásně voněl, déle se vstřebával, pleť trochu hydratuje, ale je vhodnější pro smíšenou a mastnější pleť. 
Ziaja šampon proti padání vlasů- měl hrozně příjemnou bylinkovou vůni, gelovou průhlednou konzistenci, hodně pěnil, takže ho stačilo malé množství. Vlasy po něm byly hebké, ale více jsem z jednoho použití nemohla posoudit. 
Frais Monde crema corpo- nebyla jsem si jistá, na co tento krém je určený, takže jsem ho chtěla použít na tělo. Bohužel ho v pytlíčku bylo tak málo, že jsem si s ním namazala jednu nohu. Mělo zvláštní, ale příjemnou vůni a lehkou konzistenci. 
Avon toaletní voda Pure O2- tahle toaletka voní opravdu moc hezky. Její vůně je spíše jemná a květinová. V katalogu se už bohužel nedá sehnat. 

Co jste z záři spotřebovaly vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Používáte vzorečky anebo se vám doma jen hromadí? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Tak to je mega spotreba, to moje bude skromna. Peeling s bilym cajem je vazne super, naopak pudr Stay matte me moc neuchvatil a znovu nekoupim.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se opravdu snažím spotřebovávat :) Škoda, že ti pudr moc nesedl..

      Vymazat
  2. To je hromada.. a samé skvělé produkty :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/recenze-ruzove-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je pořádná hromada:-) Měla jsem šampon od Garnier a suchý od Schaumy, oba jsou fajn. Jen s gelem na holení od Avonu spokojená nejsem, vadí mi, že neudělá pěnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to s tou (ne)pěnou taky štve, ale dokážu to i překousnout. :)

      Vymazat
  4. Z tvých produktů jsem nevyzkoušela zatím nic. Tenhle týden na můj blog přidám také spotřebováno, už se mi to začíná kupit.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som asi zvláštna, ale ten púder od Rimmelu mi vôbec nesedí, rýchlo som po ňom mastná, zmatnenie trvá tak asi 2 hodiny v lepšom prípade a navyše sa mi zdá, že vytvára efekt masky a strašne zvýrazňuje aj tie najjemnejšie vrásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem ho měla poprvé (několik let zpátky), tak mi také neseděl. Nyní mi přijde fajn :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)