Atomizéry

by - 8:00

Dnešní článek bych chtěla věnovat takové drobné kosmetické pomůcce- atomizéru. Začala jsem ho používat teprve několik měsíců zpátky a vlastním 2, tak bych vám je chtěla zrecenzovat. Na úvod bych ještě možná mohla objasnit, co to vlastně je ten atomizér. Je to prostě malá lahvička, do které si odstříkáte svůj oblíbený parfém a díky malé velikosti ho můžete sebou nosit všude. :)


Atomizér z Teta drogerie
Tento jsem měla jako první a pořizovala jsem ho normálně v Teta drogerii. Měli tam na výběr ze 2 variant- zlatý a stříbrný. Já jsem samozřejmě sáhla po stříbrném a moc se mi na něm líbil i ten detail srdíček z kamínků. Po sundání víčka se dostanete ke střičce, která normálně dávkuje vůni. Tato střička mi vyhovuje a taky se mi líbí, že má příjemný rozptyl a nevystříkne obrovské kapky. 
Z atomizéru se dá sundat i spodní část, která vám odkryje lahvičku s vůní. Ty lahvičky většinou bývají průhledné skleněné, aby šlo zbývají množství hezky vidět. Po odšroubování střičky se dostanete přímo k lahvičce na vůni a můžete si svůj parfém přestříkat. 
Tento atomizér je o dost menší (cca o půlku) než ten, co vám budu recenzovat níže. Bohužel nevím jeho přesný obsah, protože jeho obal jsem už vyhodila a na samotné lahvičce to není napsáno. Jeho cena je podle mě fajn, kupovala jsem ho asi za 55,-. Celkově jsem s ním spokojená a mohla bych ho doporučit, akorát by podle mě bylo lepší, kdyby mu pevněji drželo víčko. :)

Atomizér ze stránky postovnezdarma.cz 
Tento atomizér jsem si vybrala v rámci spolupráce o nějakou dobu později, abych mohla u sebe v kabelce nosit na střídačku 2 parfémy. Funguje úplně stejně jako ten, co jsem popisovala výše. Po sundání víčka narazíte na střičku, kterou se parfém dávkuje. Její rozptyl mi také vyhovuje. 
Po sundání spodní části se dostanete k lahvičce, kde se přestříkává parfém. Moc se mi líbí, že ta spodní část má na obou stranách takový otvor, kterým jde hezky vidět, kolik se parfému uvnitř ještě nachází. 
Tento atomizér je v nabídce v 5 barevných variantách (zlatá, fialová, červená, růžová a stříbrná). Jeho obsah je 12 ml, což je docela dost. Líbí se mi, že mu lépe drží víčko a pak ty otvory na spodní straně, které jsem zmiňovala už výše. Na druhou stranu je zase dražší než ten horní atomizér, protože na stránce je v nabídce za 129,-. Pokud by vás zaujal, můžete si ho podrobněji prohlédnout zde. Na stránce takových atomizérů nabízí více druhů v různých barvách, můžete si je prohlédnout zde.

Používáte atomizéry nebo sebou v kabelce taháte celý parfém? Přijde vám to jako zbytečnost? Pokud je používáte, který je podle vás fajn a kvalitní? :)

Děkuji stránce postovnezdarma.cz za poskytnutí fialového atomizéru na parfém.

You May Also Like

2 komentářů

  1. O atomizéru už jsem několikrát přemýšlela, ale zatím jsem ho ještě nekoupila.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyžtak zkus mrknou po tom v Tetě, je snadno dostupný. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)