Paletka pro oči a obočí od Essence

by - 9:33

Když jsem tuto paletku uviděla v Dm v regálu Essence, prostě jsem ji musela mít. Hrozně se mi líbilo její zpracování, krásné odstíny a taky to, že je ideální na cesty nebo do kosmetické taštičky, protože obsahuje produkty na obočí i oči. :)


Paletka má moc hezký obal, který je z tvrdšího papíru a jen tak se mu asi nic nestane. Vepředu se normálně otevírá a líbí se mi, že je zavírání na magnet, takže se nemusím bát, že by se mi třeba samovolně otevřela v kosmetické taštičce. Po otevření je v balení průhledná fólie pro ochranu, ale tu jsem vyhodila a pod ní se nachází samotné produkty. Na víčku je z vnitřní strany zrcátko, které na první pohled vypadá malé, ale dá se v něm v pohodě nalíčit (jak pleť, tak i oči). Akorát je nevýhoda, že víčko samo nevydrží otevřené, ale musíte si ho při líčení přidržovat. 

Jak můžete vidět, v paletce se nachází 5 pudrových stínů a pak ještě vosk na obočí. Vosk byl původně přelepený ještě fólií, aby do něj nenapadaly stíny, ale tu už jsem musela vyhodit, takže se mi v něm teď chytají částečky stínů. 

Z těch 5 stínů jsou 3 matné- hazel grooe (neutrální světlejší hnědá), audrey highbrow (studená střední hnědá) a brigitte brown (studená tmavá hnědá). Já na obočí používám kombinaci prvních 2 stínů a vyhovuje mi to. Moje vlasy jsou středně hnědé, takže smícháním těchto 2 odstínů vytvořím ten ideální odstín pro mě. Další 2 stíny jsou lesklé- marilyn metallic (krásná střední hnědá, hrozně mi připomíná odstín bronzových Color Tattoo) a highlighter billie vanilli (krásná studená šampaňská barva). Všechny stíny mají dostatečnou pigmentaci, označila bych ji jako střední. Jejich konzistence je docela prášivá, takže při nanášení je nutné si oklepat štětec a bohužel se ty částečky chytají i v tom vosku, takže pak vypadá trochu nechutně. Konzistence lesklých stínů na rozdíl od matných je trochu jiná, jsou měkčí a takové drolivější. 
Co se týče výdrže stínů, tak s tou jsem spokojená. Stíny na obočí vydrží celý den, ale ke konci dne už mají trochu menší intenzitu. Stíny na očních víčkách mi drží dobře, ale je nutné zmínit, že vždy používám bázi pod oční stíny. 

V paletce pak je vlastním regálku i zkosený štěteček a kartáček na obočí. Oba používám moc ráda a líčí se mi s nimi dobře, obzvlášť s tím kartáčkem, protože má ideální velikost právě pro obočí. Zkosený kartáček se dá použít na vykreslení obočí, ale i na vytvoření linek. 

Ze zadní strany pak můžeme najít obvyklý popis produktu, gramáž (8,4 gramů) a složení.

Myslím, že jsem k paletce řekla už tak nějak všechno, tak si to shrneme. Na pohled vypadá hezky, stíny mají hezké odstíny, které se dají využít na oči i obočí, jsou hezky pigmentované a balení obsahuje zrcátko i štěteček. Já jsem s ní moc spokojená, takže ji mohu doporučit. Její cena je kolem 150,- a v nabídce bylo hned několik verzí paletky.

Máte s ní zkušenost? Jak jste spokojené? Co nejraději používáte na vykreslení obočí vy? Jaká paletka je podle vás ideální na cestování? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Po paletkách jsem se dívala, ale nějak mě nezaujaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jestě zaujala ta konturovací na tvář, ale myslím, že jsem si ji nepořídila kvůli tvářence se třpytkama.

      Vymazat
  2. Líbí se mi moc ten obal.. Jinak já používám buď jen obyč tužku a nebo stíny od Rimmel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se děsím chvíle, kdy mi tahle paletka dojde, protože netuším, co budu na obočí používat :D

      Vymazat
  3. Och, túto paletku vidím prvýkrát a páči sa mi, škoda, že u nás ju nepredávajú :(

    OdpovědětVymazat
  4. Paletku od Essence mám, ale tu s rozjasňující a bronzující a jsem s ní také spokojená;-) Na drogerku a Essence je celkem dobrá:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)