Rozjasňující korektor Match Perfection od Rimmelu

by - 10:08

Na tento korektor jsem už slyšela mnoho pozitivních ohlasů, takže jsem si ho před nějakou dobou v akci musela pořídit. Zpočátku jsem z něj nebyla úplně nadšená, takže jsem ho nějakou dobu nepoužívala a až teď jsem ho začala používat pravidelně, abych ho spotřebovala. Při tomto spotřebovávání jsem si ho ale oblíbila a používám ho moc ráda. :)
Tento korektor by měl mít dokonalou korekční schopnost, ale zároveň by měl i rozjasňovat, takže je to takové 2 v 1. Má speciální hebký aplikátor (já bych ho nazvala jako štěteček), který by měl zajistit snadné a přesné použití produktu.
Fotka s oficiálním popisem a složením:

Jak už jsem psala výše, nejprve jsem z korektoru nebyla nadšená a přišel mi takový nijaký, ale v poslední době ho používám moc ráda. Má příjemné tubičkové balení, ze kterého si produkty vymačkáváte a myslím si, že díky němu ho půjde spotřebovat do poslední kapky. Vymáčknutý produkt se na pleť nanáší štětečkem, ale pak je lepší ho zapracovat jiným štětcem nebo houbičkou. 

Jeho efekt na pleti se mi líbí, ale nečekejte od něj vysoké krytí. Kryje tak středně, spíš méně a k tomu lehce projasní a to bez třpytek. V horší dny (když mám větší kruhy pod očima) dělám to, že nejprve si na kruhy nanesu tento korektor a přes něj pak dám lehce ještě jiný, abych dosáhla většího krytí. Zdá se mi totiž, že tento korektor je lehce losový a tím pádem hezky redukuje fialové tóny kruhů pod očima. Přes něj pak dávám korektor, který je více neutrální, abych dosáhla hezkého efektu. Používám ho jen pod oči, protože na pupínky není vhodný (nemá vysoké krytí a rozjasňuje).

U nás je v prodeji ve 2 odstínech 010 Ivory (světlejší) a 030 Classic Beige (tmavší). Já mám ten světlejší, ale i tak si myslím, že by mohl být ještě více světlý, protože na zimu je pro mě trochu tmavší.
Korektoru je v tubě 7 ml a normálně se prodává za 129,-. Dá se sehnat v akci, já ho kupovala asi za 100,-. Určitě bych ho doporučit mohla, protože s ním jsem spokojená, ale nevím, zda si ho pořídím znova. Obecně mám raději korektory, které můžu použít na pupínky i na kruhy pod očima, takže bych si raději pořídila spíše takový korektor (např. tekutý Camouflage od Catrice). 

Máte s ním nějakou zkušenost? Jak jste spokojené? Který korektor je podle vás ten nejlepší? Preferujete spíše lehké korektory anebo ty s vysokým krytím?

You May Also Like

2 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)