Nákupy za SRPEN :)

by - 8:30

No a je to tady, další měsíc je pryč, s ním i konec prázdnin a začíná opět škola. Vám, co pořád do školy chodíte přeji ať se vám tento školní rok vydaří :) No a protože je konec měsíce, tak přicházím se článkem o mých nových kosmetických produktech. Díky brigádě jsem si mohla dovolit více utrácet, takže produktů není úplně málo. :)


Díky slevovým šekům jsem trochu více nakupovala produkty značky Yves Rocher a právě s nimi začneme. Jeden šek nabízel akci, kdy 2 jakékoliv šampony na vlasy stály 139,- a tomu já neodolala. Vybrala jsem 2 balení šamponu pro objem vlasů, který už jsem měla a byla s ním spokojená (recenzi si můžete přečíst zde). Kromě těchto 2 kusů mi ještě mamka dala jedno balení, takže se ke mě celkově dostaly 3. Teď pár dní zpátky jsem do prodejny taky zavítala a protože jsem se sebou přivedla na doporučení sestřenici, tak jsem jako dárek k nákupu nad 49,- dostala lesk na rty Sexy Pulp. Vybrala jsem si odstín 003 Rose, který mi přišel nejhezčí a abych ho dostala, tak jsem si koupila další šampon I love my planet, který už jsem taky měla a byl super. :)

Další produkty jsem také pořídila díky šeku, který nabízel akci 2+1 na sprchové gely ve 200 ml balení. Všechny 3 kusy tak vyšly na 138,- a to mi přišlo fajn. Vybrala jsem si vůni Mango a Koriandr, Kokos a Malinu a mátu. Ještě jsem ani jeden nevyzkoušela, protože jsem si je kupovala do zásoby, ale jejich vůně je opravdu krásná. 

Při jednom z nákupů v Lidlu jsem zavítala i do oddělení s kosmetikou a padla mi tam do oka pěna do koupele od značky Cien. Měli, myslím, 2 nebo 3 verze a já si vybrala tu s pomerančem. Koupila jsem si ho hlavně kvůli ceně v poměru s velikostí, protože 1000 ml produktu mě vyšlo na 40,-. Voní hezky, ale zatím jsem ji ještě také nepoužila. Dále tu mám 2 produkty od značky Grace Cole, které jsem dostala od kamarádky. Je to tělový sprej a sprchový gel a oba jsou ve vůni marakuja a quava. Ještě jsem je nezkoušela, takže k nim bohužel nic víc neřeknu. 

Sestra si pořídila 1 sprej od Victoria´s secret a tak mě navnadila, že jsem si na vinted musela hned 3 koupit. Nemohla jsem si je očichat, takže se stalo, že ze 4 objednaných mi voněly jen 3. Mám verze Pure Seduction (červená švestka a frézie), Mango Temptation (mango a hibiskus) a Passionate Kisses (višeň a vanilka). Zatím jsem je taky nezkoušela, ale jsem na ně moc zvědavá. 

No a pak tu mám ještě nákup z drogerie. V Tetě měli nějakou slevu na značku Signal, takže jsem si tam pořídila 2 balení bělící pasty na zuby. Zpočátku se mi pasta zdála super, ale s delším používáním mám více citlivé zuby a to se mi nelíbí. Kupovala jsem jedno balení asi za 40,-. Potom jsem si v Tetě všimla akce 1+1 na laky na nehty od značky Miss Sporty, tak jsem si hned pořídila 2 jemné odstíny. Ten vlevo má krásnou nude hnědo-růžovou barvu (odstín 030) a ten vpravo je světle růžový (odstín 041). Oba dohromady mě vyšly asi na 35,-. A nakonec jsem v Dm narazila na výprodej některých produktů značky Maybelline a tam jsem si chtěla pořídit řasenku Rocket Volum´, protože stála jen 100,- a měla jsem s ní dobré zkušenosti (recenze). Tím, že jsem brala ještě 1 balení pro sestru, tak jsem u pokladny dostala slevu 50% a tím pádem mě vyšla jen na 50,-. 

No a to by bylo z mých nákupů všechno. Co jste si za srpen pořídily vy? Co pro vás byl ten nejlepší produkt a naopak největší zklamání? :) Máte s nějakým mým úlovkem zkušenost?

You May Also Like

8 komentářů

  1. V Yves Rocher jsem taky řádila, teď tam až do Vánoc nechci jít:-) Jinak se mi líbí ty spreje od VS, já měla jen jeden, ale nedávno se objevily i v Tetě a byly v akci, jen ten výběr vůní byl trochu zkrouhlý, ale domů jsem si odnesla verzi Pure Seduction.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já celkově nechci jít do žádného obchodu, už utrácení bylo dost, ale jak se znám, tak si stejně zase něco koupím, ach jo :) A o těch sprejích v Tetě jsem slyšela, ale bohužel už nebyly ve slevě a plnou cenu jsem za ně nechtěla dát, tak jsem si je našla na vinted.

      Vymazat
  2. Ty sprcháče z YR jsou super taky mám tři doma a ta vůně je božská!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se taky hrozně líbí ty vůně :) Úplně se těším až je začnu používat!

      Vymazat
  3. Pořídila jsem si v akci na Maybelline 2 řasenky, 1+1 super, vyšla mě jedna na 80 korun :) A akci na šampony a sprchové gely jsem u YR využila taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)