Spotřebováno za SRPEN :)

by - 8:30

Minulé vydání této série bylo na produkty docela chudé, takže tento měsíc vám to vynahradím, protože věcí tu mám opravdu dost :) Nepřišlo mi, že bych se nějak více líčila, mazala a spotřebovávala než minulý měsíc, ale tak nějak mi všechno začalo docházet. 


Vlasy
Gliss Kur Oil Nutrive šampon- tenhle šampon jsem používala celé dětství, takže na něj mám vzpomínky. Má hrozně příjemnou vůni, ale bohužel jsem z něj byla trochu zklamaná. Vlasy více mastí a tím pádem mají méně objemu. Na druhou stranu je hezky zjemní na dotek a dodá i přirozený lesk. Měl by bojovat i proti třepení vlasů, ale s tím já problém nemám, takže to nemohu potvrdit. Tohle bylo to větší 400 ml balení a to stojí kolem 70,-.

Batiste suché šampony FRESH a ORIENTAL (recenze na verzi FRESH)- suchých šamponů od Batiste jsem měla už nespočet a bude to tak pokračovat i dál. Tentokrát jsem spotřebovala verzi Fresh a Oriental. Oba voněly moc hezky, vlasy odmastily a dodaly objem. Díky mým jemným vlasům objem dlouho nevydrží, ale vlasy mám odmaštěné a voňavé. Šampony měly 200 ml a kupovala jsem je asi za 90,-. 

Garnier Fructis maska na vlasy- tyhle barevné masky od Garnier jsem si v poslední době opravdu hodně oblíbila a asi si je nějakou dobu ještě budu kupovat. Tato růžová verze byla pro objem vlasů. Ten úplně nedodávala, ale místo toho vlasy dělala krásně hebké a zanechala úžasnou vůni. Asi 20x se mě mamka ptala, co na mě tak krásně voní, když jsem kolem ní prošla s mokrými vlasy. Taky se mi na ní líbilo, že se nechává působit 3 minuty. Aktuálně používám ještě zelenou a nějakou novou bílou masku ze stejné řady a ty zatím vypadají taky moc dobře. :) Maska měla 300 ml a dá se sehnat v akci i za 60,-.

Botanico vlasová voda s růží- vodu jsem zatím použila jen jednou, takže o ní nemůžu moc říct. Tady ji ukazuju, protože jsem si ji přelila do jiné lahvičky s rozprašovačem, aby se mi lépe nanášela. V lahvičce bylo 100 ml. 


Odličování, čištění a péče o pleť
Cien pleťová voda bez alkoholu- zmiňovala jsem se o ní už ve článku s mojí aktuální péčí o pleť, ale jinak se na ni zaměřený článek neobjevil. Byla fajn, používala jsem ji ráda, protože hezky voněla, rychle se vstřebávala, pleť očistila a nenechala ji lepkavou. Nevšimla jsem si žádného hloubkového čištění, ale používala jsem ji ráda. Měla takové to dávkování s pumpičkou, ale to mi úplně nevyhovovalo. Lahvička měla 250 ml a její cenu nevím, ale nejspíš nebude vysoká.

Loreal Skin Perfection pleťové sérum- toto sérum jsem také zmiňovala jen ve článku s mojí aktuální péčí o pleť. Do teď si úplně nejsem jistá tím, jestli něco dělá a opravdu nějak pleť zdokonaluje. Používala jsem ho vždy třeba 14 dní, pak několik dní pauza a zase dokola, takže jsem výsledek neviděla. Každopádně mi nevyhovovalo v kombinaci s mým pleťovým krémem a makeupem, protože se mi pak drolilo z pleti. Na noc jsem ho používala v kombinaci s nočním krémem a to fungovalo normálně. Mělo 30 ml a jeho cena je docela vysoká, stojí přes 200,-. Ještě mám 1 lahvičku v zásobě, ale další si asi nekoupím. 

Vichy Aqualia Thermal pleťový krém- tuto miniaturku jsem dostala v setu ještě s micelární vodou a tonikem. Krém se mi docela líbil, protože měl příjemnou texturu, rychle se vstřebával, hezky voněl a pleť hydratoval. Bohužel nestačil na moje vysušené okolí nosu, ale to zvládne málokterý krém. Takže by byl lepší spíš na normální nebo smíšenou pleť. Miniaturka měla 15 ml a neinspirovala mě ke koupi plného balení, ikdyž vůbec nebyla špatná. 


Tělo, ruce, nohy
Ziaja sprchový a koupelový gel s vůní koly- tento kousek jsem měla u přítele a používali jsme ho jako pěnu do koupele. Ta vůně byla opravdu jako od koly a pěna byla taky docela dobrá, jen moc dlouho nevydržela. Znova si to už nemám potřebu kupovat, ale na zpestření to bylo fajn. Lahvička obsahovala 500 ml, ale na cenu si nevzpomínám. 

Yves Rocher sprchový gel s vůní grepu z Floridy- obecně mi grep nechutná a nevyhledávám ho, ale v kosmetice se mi jeho vůně hrozně líbí. Tento sprcháč díky ní byl opravdu osvěžující a dokázal mě nabudit. Používala jsem ho moc ráda a mrzí mě, že mi už došel. Jediné, co bych mu vytkla je to blbé dávkování, kterým se vůbec nedá korigovat množství produktu. Lahvička měla 200 ml a normální cena se pohybuje kolem 70,-. 

Berry Moments sprchový gel- vůbec nevím, co to je za značku nebo kde se dá koupit, ale já ho získal přes vinted. Vůni měl takovou zvláštní, ale řekla jsem si, že ho spotřebuju. Měl nekvalitní balení, takže se mi ulomilo zavírání a musela jsem ho přelít do jiné nádobky. Měl 60 ml. 

Balea tělové mléko- toto je jedna z mých posledních miniaturek z adventního kalendáře Balea. Krém hezky voněl (jako klasická Nivea), měl hustší konzistenci a díky ní se hůře rozmazával a dělal takové ty šmouhy. Díky tomu jsem ho neměla moc ráda a navíc nechával na těle takový ulepený a mastný pocit. Balení mělo 50 ml.

Avon vyživující krém na ruce s kakaem a lotosovým květem- měl hodně neobvyklou vůni, která by se nemusela každému líbit. Jeho konzistence byla spíše hutnější a díky tomu hezky hydratoval. Chvilku trvalo než se vstřebal, ale nevadilo mi to. Používala jsem ho hlavně na chodidla, ale vyhovoval mi i na ruce. Měl 75 ml a klidně bych si ho někdy zase koupila. 


Dekorativní kosmetika
Rimmel Match Perfection makeup (recenze)- měla jsem ho moc ráda a mrzí mě, že mi došel. Toto byl druhý nejsvětlejší odstín s číslem 103 True Ivory. Byla jsem na krátké dovolené, takže jsem se trochu opálila a odstín mi hezky seděl. Klidně bych si ho koupila znova, jenže oni změnili složení těch makeupů a mi už tolik nevyhovuje. Nevím, co teď budu dělat, protože to byl můj nejoblíbenější makeup. Měl 30 ml. 

Maybelline Dream Fresh BB krém (recenze)- tohle BB jsem měla z počátku moc ráda, ale pak jsem našla lepší produkty a nechala ho stranou. Teď po delší době jsem ho znova vytáhla a už má jinou vůni a stejně je ho jen zbytek, tak jsem se rozhodla ho vyhodit. Měl 30 ml a kupovala jsem ho výprodeji za 100,-, takže teď už by se neměl dát sehnat. 

Avon SuperShock řasenka (recenze)- k této řasence se pořád vracím už několik let. Mám ji moc ráda a určitě si ji budu kupovat i nadále. Řasy mi hezky prodlouží, zahustí, neslepí a vypadají proste skvěle. Měla 10 ml a v katalogu se dá sehnat i za 60,-.

Miss Sporty řasenka 3D volumythic (recenze)- řasenka nebyla mým oblíbencem, ale i tak jsem ji chtěla používat. Řasy mi docela slepovala, takže jsem je musela vždy ještě pročesat, ale používat se dala. Pak mi na ní vadilo i to, že během dne opadávala pod oči a i z toho důvodu jsem se rozhodla ji vyhodit. Měla 8 ml a mám pocit, že se prodává asi za 80,-.

Dermacol linky ve fixu Precise Black (recenze)- tyhle linky jsem už jednou měla a byla s nimi spokojená, ale toto druhé balení mi přišlo horší. Nevím čím to bylo, ale zdálo se mi, že se jim rychleji zlomil hrot a přestaly kreslit. Takže teď bych si je znova už nekoupila, uvidím časem. Zase na druhou stranu ale super drží a i kočičí linky mi vydržely celou noc, když jsem v práci obsluhovala. 

Avon balzám na rty s SPF 30 (recenze)- tento balzám jsem měla už loni i předloni a letos jsem ho nepoužila ani jednou, takže letí do koše. Měl zvláštní vůni a zanechával bílý povlak, ale pokožku ochránil. Znova si ho zatím kupovat nebudu, ale třeba někdy časem ano. :) Kupovala jsem ho za 40,- v akci. 

Essence tužka na oči (recenze)- tuhle tužku mám už docela dlouho a v poslední době po ní vůbec nesahám. Předtím jsem jí používala jako podklad pod oční stíny, abych je zvýraznila a prodloužila jejich výdrž. Nyní místo ní raději použiju bázi pod stíny, takže ji vyhazuju. Měla 1 gram a stála 30,-.


Nehty
Essence kapky pro rychlé zaschnutí laku na nehty- kapky jsem měla taktéž dlouhou dobu, ze začátku je používala hodně, pak přestala a nyní jsem si je znova oblíbila. Opravdu pomáhají zasychání laků na nehty, což se vždycky hodí. Už jsem si sehnala další balení a dokonce si je koupila i od jiné značky, abych mohla udělat porovnání. Měly 8 ml a stály kolem 70,-.

Essence roztok na odmaštění nehtů (recenze)- na roztok jsem už dávno psala recenzi, ale to jsem ještě nenosila gel laky, takže jsem ho používala na odmaštění nehtů před lakováním normálních laků. Podle recenze mi to pomáhalo, ale takhle už ho nepoužívám. Mám sadu na gel laky od Sally Hansen (recenze) a roztok jsem používala místo těch originálních ubrousků na odmaštění. Vyhovoval mi a chtěla bych si ho pořídit znova. :) Měl 120 ml. 


Vůně a tělové spreje
Avon Scent Essence toaletní voda Romantic Bouquet- tuhle toaletku jsem používala hlavně v poslední době. Má hezkou sladkou květinovou vůni. Znova si ji zatím neplánuju pořizovat, protože mám vůní hodně a navíc mám i větší oblíbence. Měla 30 ml a stála tak nějak do 200,-.

Adidas Get Ready antiperspirant- antiperspiranty od Adidas mám moc ráda a pořád si je kupuju. Vždy akorát koupí jinou vůni. Tato byla hodně sladká, ale pořád příjemná. Měl 150 ml. 


Ostatní a vzorečky
Black balzám na vlasy- tyto balzámy jsem měla 2, ale na fotce jsem nechala jen 1. Používala jsem je místo gelu na holení, aby zjemnily pokožku a žiletka tak lépe klouzat. Z tohoto důvodu jsem je nedala do kategorie Vlasy. Na holení byly fajn, ale určitě se k nim už nevrátím. 

Balea vitamínový šampon- nepoužívala jsem ho na vlasy, takže není v příslušné kategorii. Používala jsem ho na praní štětců a vyhovoval mi. Sice v lahvičce má lepší vůni, než je ta na štětcích, ale dá se to přežít. Opravdu je dokáže vyčistit a už ho mám i další balení. 500 ml stojí nějakých 40,-.

A co jste spotřebovaly vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Nemáte nějaký tip na makeup, který by byl podobný tomu Match Perfection od Rimmelu? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Měla jsem ten šampon Gliss Kur a taky mi mastil vlasy, to bylo asi tím obsahem olejů. A pak sérum od Loreal, je to moje první sérum, takže nemám s čím srovnat, ale na pleti nějaký rozdíl po používání ne a ne vidět, takže nevím, co si myslet. Make-up od Rimmelu mi vyhovuje i v té inovované verzi, je škoda, že Tobě už tolik ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U toho séra to mám stejně, taky pořád nevím jestli něco dělá nebo ne..

      Vymazat
  2. Řasenka SuperShock mi dělala krásný řasy :). Sprcháče od YR mám ráda, dělají hustou pěnu a tělo mi po nich ještě voní. Já s makeupy teprve začínám a jsem spokojená s All about matt od Essence :) běžná cena 105 korun za 30 ml

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s Essence makeupy moc zkušenosti nemám a tak trochu k té značce nemám moc důvěru.

      Vymazat
  3. Batiste šampony jsou pro mě top a to platí i o makeup od Rimmelu!

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký večer, děkuji za hezké příspěvky. Co se týče blogů, ráda chodím ještě na tento: http://www.misshablog.cz/. Třeba se vám také bude líbit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)