Tělové mléko, sprchový gel a tělový sprej s karambolou a kokosem od Avonu

by - 8:30

Když jsem poprvé uviděla tuto sadu v katalogu Avonu, musela jsem ji hned mít. Avon přichází docela často s novými vůněmi a já jim docela často nedokážu neodolat. 


Sprchový gel
Moc se mi líbí jeho obal. Vypadá jednoduše a nepřeplácaně, ale zároveň na mě působí hezkým dojmem a má barevný prvek. Nádobka je průhledná, takže přesně můžete vidět, kolik produktů vám v lahvičce ještě zbývá. Vůně sprchového gelu je moc příjemná, ale bohužel moc dlouho na těle nevydrží. Jinak sprchový gel funguje tak, jak by měl- tělo umyje a nevysušuje, takže mu nemám, co vytknout. Má klasickou gelovou konzistenci. 

Konzistence:

Popis na obale:

Složení:

V lahvičce je 200 ml produktu a většinou se prodává za cenu okolo 50,-. Sprchový gel mohu doporučit a určitě to nebyl můj poslední sprcháč z řady Naturals. 


Tělové mléko
Tělové mléko má taktéž hezký obal, který je naprosto totožný s tím od sprchového gelu (liší se jedině popisem). Mléko má bílou barvu a jeho konzistence je hodně lehká, takže nečekejte vysokou hydrataci. Mléko opravdu jen lehce zhydratuje a provoní pokožku. Díky tomu pak není pokožka umaštěná a ulepená, protože mléko se rychle vstřebává. Mě i přesto toto mléko moc vyhovuje a už jsem jich několik spotřebovala. Vždy mám v koupelně načaté jedno hutné tělové mléko/máslo a pak jedno lehčí a střídám je podle nálady. :) 

Konzistence:

Popis na obale:

 Složení:

Mléko má taktéž 200 ml a také má cenu okolo 50,-. Já bych opět mohla doporučit, ale při koupi musíte počítat s tím, že je opravdu lehoučké. Opět si myslím, že to nebylo mé poslední balení, akorát zase vyzkouším jinou vůni. 

Tělový sprej
Tyto tělové spreje od Avonu z řady Naturals jsou už docela profláknuté. Viděla jsem je u hodně blogerek a celkově s nimi bývají spokojené až na některé vůně, které jdou cítit alkoholem. Tato verze alkoholem cítit není a voní opravdu krásně. Nevýhodou těchto sprejů je, že vydrží vonět na těle moc dlouho, takže jsou vhodné spíš na takové voňavé osvěžení během dne. Já je používám převážně v létě, protože kdy jindy potřebujete pořádné osvěžení než v parném dni? :) 

Složení:

Sprej má v lahvičce 100 ml a jeho cena se pohybuje také kolem 50,-. Já jsem s ním opět moc spokojená a to hlavně kvůli té úžasné vůni. Dokáže skvěle osvěžit a to v létě opravdu ocením. Určitě si pořídím další balení, akorát možná sáhnu po jiné vůni. Tyto spreje jsou mojí stálicí už několik let a jen tak je nepřestanu používat. :) 

Máte s touto sadou nebo alespoň nějakým produktem zkušenost? Jak vám vyhovují? Taky máte tak rády tuto řadu? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Sadu jsem si taky objednala, ale teď už mi z ní zbyl jen tělový sprej, zbytek je spotřebovaný. Tyhle tělová mléka moc nehydratují, ale na léto si s tím vystačím a navíc krásně voní, tělové spreje mají zase krátkou výdrž, ale jak říkám, ty vůně bývají tak povedené, že si je stejně kupuji pořád dokola:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejméně spreje, ten mi dojde hodně brzo. A s tou koupí to mám stejně :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)