6 okýnek v adventním kalendáři #1

by - 8:30

Ahojky, minulý rok jsem si pořídila adventní kalendář od Balea (na článek o všech produktech se můžete podívat tady) a letos jsem také neodolala. Sama jsem si koupila opět ten od Baley, ale dostal se ke mě ještě jeden z Německa, který mi koupila moje úžasná mamka. :) Loni jsem na štědrý den pouze vydala článek o všech produktech, letos bych chtěla vydat články 4 a v každém článku vám ukážu vždy 6 posledních produktů, které jsem v kalendářích našla. :) Tak jdeme na prvních 6 okýnek :)

Balea adventní kalendář
Tento kalendář se dal sehnat normálně v Dm a tentokrát stál 399,-. Loni tento kalendář stál 419,-, takže došlo ke zlevnění. Opět jsem v prodejně Dm viděla jen 2 kusy tohoto kalendáře, což je podle mě docela málo. Každopádně se mi moc líbí jeho design a jsem zvědavá, co se v něm dál bude ukrývat. :) Ještě bych chtěla říct, že o produktech samotných nebudu psát vůbec, protože nejprve chci otevřít všechny okýnka a až pak je začít používat. Určitě se o každém spotřebovaném produktu dozvíte v článku o spotřebovaných produktech :)

1) Balea sprchový gel- 50 ml
2) Balea šampon s vanilkou- 50 ml (bohužel ho nemám u sebe, takže není na fotce)
3) Balea maska na nohy- 15 ml
4) Balea krém na ruce- 30 ml
5) Balea čistící pleťový gel- 20 ml
6) Balea šampon na vlasy- 50 ml

Abych řekla pravdu, tak z ani jednoho produktu nejsem úplně moc nadšená, ale líbí se mi ty vánoční obaly. Zatím mi produkty přijdou hrozně podobné s tím loňským rokem, což jsem možná mohla čekat, ale i tak mě to trochu zklamalo. Ani nemluvě o tom, že hned z prvních 6 produktů jsou tu 2, které jsou úplně identické s těmi, co byly v kalendáři loni. 


Německý adventní kalendář
Omlouvám se, že ho nazývám prostě Německý kalendář, ale tento obsahuje hodně značek a není přímo zaměřený na 1 jedinou, takže nevím jak jinak ho mám nazvat. Vím určitě, že ho mamka kupovala na stránce vševýhodně, ale bohužel už ho v nabídce nemají, takže nevím co u něj bylo napsáno. Každopádně i tento kalendář se mi vzhledově moc líbí a jsem opravdu zvědavá, co se v něm bude ukrývat. :)

1) Salt house pleťová maska- 10 ml + Loreal denní péče- 5 ml
2) Lavera krém na ruce- 20 ml
3) Nivea tělové mléko do sprchy- 50 ml
4) Ajona zubní pasta- 6 ml
5) Pantene vzorek šamponu a (nejspíš) kondicionéru- každý 10 ml
6) Wella lak na vlasy- 75 ml + Oral-B zubní kartáček

Tento kalendář se mi líbí tak nějak více, protože nevím, co od něj mám čekat. Už vím, že tam můžu objevit téměř cokoliv, tak jsem vždy hodně zvědavá. Jediné mínus pro mě je, že nápisy na obalech jsou v němčině a já tomu nerozumím, takže si to pak musím překládat :D

Máte nějaký kosmetický kalendář? Jaký a jak se vám líbí? :)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Já jsem minulý rok adventní kalendář chtěla, ale nestihla jsem ho. Tak jsem ráda, že ten Baleácký mám a baví mě otevírat okýnka každý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni mě to taky bavilo, ale letos, jak tam jsou podobné produkty, tak mě to moc nebaví :(

      Vymazat
  2. Produkty z německého kalendáře se mi líbí o hodně víc, ty produkty z našeho kalendáře mi přijdou takové nezajímavé, sice mají pěkné obaly, ale jinak by mně asi taky zatím zklamaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám kalendář od W7 a jsem spokojená. Baleácký mě letos vůbec nezaujal a ten německý se mi dost líbí. :)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám kalendár od značky Accentra, ktorú som doteraz nepoznala a druhý od Amazon. Ten z amazonu je neskutočný, určite tiež budem písať článok, keď ho celý pootváram :)
    Balea kalendár som žiaľ nestihla. Ten druhý, nemecký, som zase nechcela, ja v Nemecku žijem a tu sa predával takmer všade a nejak ma nezaujal, ale vidím, že sú v ňom veci, ktoré by som využila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značku Accentra absolutně neznám a Amazonkalendář zní dobře, to si budu muset přečíst článek, co sepíšeš :) Já si říkám, že ten Balea jsem si asi neměla kupovat, ale za německý jsem fakt ráda :)

      Vymazat
  5. Jéé to je super článek, já letos kalendář nemám, tak se ráda mrknu, co v něm mají ostatní.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově budu vydávat ještě 3 díly, takže o nic nepřijdeš :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)