6 okýnek v adventním kalendáři #2

by - 8:30

Ahojky, dalších 6 dní v měsíci prosinci už uběhlo, takže přináším info, co obsahovaly 2 moje adventní kalendáře. 

Balea adventní kalendář


Jak už jsem psala v minulém článku, kalendář se dal koupit normálně v Dm, kde stál 399,-. Tyto kalendáře ale není úplně jednoduché sehnat, protože na prodejně mívají třeba jen 2 kusy. Od Baley jsem měla už jejich loňský kalendář a z něj jsem byla nadšená. A díky tomu jsem teď docela ovlivněná, protože už tak nějak vím, co čekat. 

7) Denní pleťový krém s Q10- 5 ml
8) Noční pleťový krém s Q10- 5 ml
9) Vlasová kůra Oil Repair Express- 20 ml
10) Pleťový maska z mrtvého moře- 2x 8 ml
11) Tělové máslo- 20 ml
12) Tělové mléko- 50 ml

Tím, že jsem kalendář měla už loni, tak mě mrzí, že tam jsou stejné produkty. Já chápu, když tam je například několik šamponu, Balea nemá zase tak moc širokou nabídku, ale proč tam dávají identické produkty jako loni? Z těchto 6 hned 4 produkty byly i v tom loňském kalendáři. Tohle mě docela dost mrzí, protože jsem se těšila na něco nového. Já vím, že součástí balení byly i vyobrazené všechny produkty, ale přece jsem se na ně nechtěla koukat, abych nepřišla o překvapení ne? Jak už jsem psala u minulého článku, zatím jsem z něj spíše zklamaná a říkám si, že jsem si ho možná ani neměla kupovat. 

Německý adventní kalendář
Tento kalendář jsem dostala od mamky a ta ho pořizovala na stránce  na stránce vševýhodně, ale bohužel už ho v nabídce nemají. Není specifikovaný pouze na jednu značku, má jich tam docela hodně. Tento kalendář stál kolem 500,- a ještě je super to, že někdy v okýnku jsou i 2 věci/produkty. 

7) Montagne Jenneuse pleťová maska
8) Nivea antiperspirant Satin Sensation- 35 ml
9) Sensodyne ústní voda- 50 ml
10) Nivea šampon pro objem vlasů- 50 ml
11) Sebamed tělové mléko- 15 ml
12) Tepe pomůcka pro čistění mezizubních prostorů- 2 kusy v balení

Zatím mě tento kalendář baví mnohem více než ten Balea. Tady u toho opravdu netuším, co bude uvnitř a vždycky jsem hrozně zvědavá. Líbí se mi, že se tam neobjevuje jen klasická kosmetika, ale i pomůcky pro zubní hygienu. Takže za mě je tento super! :)


Máte kosmetický adventní kalendář? Co jste v něm za několik posledních dní objevily vy? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Pro mě by nejspíš byly, kdybych je neměla vyzkoušené už z loňska :(

      Vymazat
  2. Ten Baleácký kalendář se mi zdá takový obyčejný, žádné překvapení, ale ten německý se mi líbí mnohem víc, hlavně proto, že je tam spousta značek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to se mi taky líbí. I ty produkty jsou takové rozmanité :)

      Vymazat
  3. Ten německý se mi taky líbí více. Já měla minulý rok Baleu kalendář a opravdu stejné výrobky, takže bych byla taky zklamaná a jsem ráda, že jsem letos odolala. Za to mám adventní kalendář od W7, který je docela fajn a jeho obsah odkrývám každý den na mém instagramu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Možná mě to mělo napadnout, že produkty budou mít stejné.. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)