BRANDNOOZBOX SOUBOJ: Říjen nebo listopad?!

by - 8:30

S Brandnooz boxem jsem se opět trochu zpozdila, ale to snad nevadí. Chtěla bych vám ukázat, co oba boxy obsahovaly a tak nějak je porovnat.




Brandnooz box za měsíc říjen
Na první pohled se mi balíček líbil. A teď přejdeme na obsah balíčku. 
Bornier hořčice s fíky- nikdy jsem nic takového neviděla a docela se mi to líbí. Neochutnala jsem ji, ale vypadá zajímavě. Stojí 60,-.

Hašlerky s příchutí višně a černý rybíz- tyhle Hašlerky jsem ochutnala už dříve než byl v boxu. Chutnají mi, ale lepší jsou podle mě ty klasické. V balení je 90 gramů a stojí 17,-.

Fidorka s karamelovou příchutí- Fidorky mám ráda, ale tuhle jsem také neochutnala. Mám nejraději tu modrou kokosovou. Má 30 gramů a stojí 11,-.

Krušovice dvanáctka- pivo podle mě neurazí ani nenadchne. Má klasicky 500 ml a stojí 16,-. 

 Strážnické brambůrky jemně solené- brambůrky mám ráda a snědli jsme je s přítelem téměř okamžitě. Bylo to nějaké obrovské party balení, které mělo 300 gramů. A cena je 50,-.

Nescafé Azera- kávu piju každý den, takže jsem za ni byla ráda, ale chuťově je to spíš smeťová káva, což já nemusím. Kdyby tam byla nějaká jiná rozspustná, tak jsem raději. Plechovka má 60 gramů a stojí kolem 100,-.

Vest Sýrovky- mají příchuť sýru, což mám moc ráda. Myslím si, že je to fajn produkt a určitě se hodí. Stojí 20,- a mají 90 gramů. 

V boxu celkem bylo 8 produktů a celková cena je  291,-.

Brandnooz box za měsíc listopad
Tenhle boxík se mi na první pohled líbil více. Produktů je tam větší množství a taky se mi líbí, že je zaměřený na pečení, což se před Vánoci opravdu hodí. 

Jemča čaj při nachlazení- nachlazení je v tomto ročním období časté, takže je super, že box obsahoval tento čaj. Nikdy jsem ho ještě neviděla ani neochutnala, obvykle si kupuju čaj od Teekanne. Má 40 gramů a stojí 25,-.

Havlík sedlácké tyčinky se sádlem- od této značky mám ráda takové ty klasické žluté tyčinky se sýrem, ale tyhle mě podle příchuti moc nelákají. Mají 150 gramů a stojí 11,-.

Easy Sandwich pomazánka Makrela- já jsem člověk, který téměř nejí ryby, ale tuhle pomazánku jsem chtěla ochutnat, protože jsem na ni slyšela chválu. A musím říct, že jsem byla opravdu překvapená, protože byla výborná a klidně bych si ji koupila znovu. Měla 100 gramů a stojí kolem 25,-.

Chupa Chups žvýkačka v cukrové vatě- tuhle věc znám, jako malá jsem ji měla moc ráda. Je to prostě vata, která se v puse změní na žvýkačku. Chutná hodně sladce a stojí 15,-.

Mr. Brown kávový nápoj s vanilkou- ten jsem ochutnala téměř ihned a moc mi nechutnal. Na můj vkus byl hrozně sladký, ale to může být tím, že normálně vůbec nesladím. Měl 330 ml a stojí kolem 50,-, což mi přijde dost. 

Vest Pizza hvězdy- myslím si, že budou dobré a podle mě se do boxu hodí.  Mají 100 gramů a cena je 20,-.

Penam žitná mouka na chleba a hladká mouka cukrárenská- nevím, jestli mamka využije tu žitou, ale já sama určitě spotřebuju hladkou. Na pečení bude fajn a myslím si, že se na tom nedá nic zkazit. Líbí se mi i ty barevné obaly. :) Každá má klasicky 1 kg a stojí 15,-.

Hera máslová- tu mamka určitě využila na cukroví, takže je fajn, že v boxu byla. 250 gramů stojí 25,-.

Noli sušené droždí-  to bych sama asi nevyužila, ale moje mamka ho určitě spotřebuje. 7 gramů stojí 5,-.

Figaro hořká čokoláda- hořká čokoláda se podle mě hodí vždycky, takže se určitě upotřebí. 90 gramů stojí 26,-.

Vitana citrónová poleva- tu jsem si vzala já, ale zatím nevím, na co ji upotřebím. 140 gramů se prodává za 20,-.

Vitana vanilkový cukr a cukr s mandlovou příchutí- jsou to věci, které se určitě hodí při pečení a spotřebují se. Vanilkový cukr má 10 gramů, stojí 4,- a v boxu byly 2 kusy. Mandlový cukr má 20 gramů a stojí 9,-.

Produktů je v boxu celkem 15 a jejich celková cena je 269,-. Sice je cena nižší, ale produkty jsou podle mě lepší. 

Jak se vám líbí obsahy balíčků? Máte s něčím zkušenost?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Mě se tyto boxy dost líbí. Škoda, že bydlím na Slovensku. Ale až pojedu k našim, zkusím si nějaký taky objednat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Čekala jsem od článku nějaké větší a hlubší porovnání no co už. Já osobně po tomto boxíku pokukuji delší dobu, zatím sem však ještě nezkusila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)