6 okýnek v adventním kalendáři #4

by - 8:30

Dnes je Štědrý den a já jsem tu s posledním dílem kosmetických produktů, které jsem našla v adventních kalendářích. Celkově mi letošní rok hrozně utekl, obzvlášť ta druhá část, kdy jsem začala studovat na vysoké a celkově se u mě změnilo hodně věcí. Prosinec mi také hrozně utekl a v jeho průběhu mi dělaly radost věci z kalendářů, takže jdeme na ně :) Ještě bych vám chtěla popřát krásné a klidné Vánoce v kruhu vašich nejbližších.

Balea adventní kalendář


Už naposled zmiňuju, že Balea adventní kalendář byl k sehnání v Dm, kde stál 399,-. Oproti tomu, co Balea měla loni, je tento levnější a já osobně jsem z něj více zklamaná. V kalendáři jsou jen produkty značky Balea a je jich celkem 24. 


19) Šampon pro hnědé vlasy (50 ml)
20) Péče pro hnědé vlasy (50 ml)
21) Hydratační maska s termální vodou a extraktem mořských řas (2x 8 ml)
22) SOS minutová vlasová kůra (20 ml)
23) Tuhé mýdlo ve tvaru stromečku (1 kus)
24) Vůně (10 ml)

Opět v těchto 6 produktech jsou 2 identické, které byly v kalendáři i loni. Bylo tam tuhé mýdlo a šampon. 


Německý adventní kalendář

Tento kalendář mám ze stránky vševýhodně, kde stál kolem 500,-. Jsem z něj mnohem více nadšená, protože produkty jsou hodně rozmanité a vždycky jsem hrozně nadšená z toho, co tam najdu. Není zaměřený pouze na 1 značku, ale je jich tam hodně. Produktů je více než 24, protože v některých okýnkách je produktů několik. 


19) Kneipp sůl do koupele s citronem a slunečnicí (60 gramů)
20) Nivea regenerační šampon (50 ml)
21) Meridol ústní voda (100 ml)
22) Wilkinson Sword žiletka (1 kus)
23) Lak na nehty Manhattan
24) Veet depilační krém (50 ml)

Tyhle produkty se mi prostě líbí mnohem více než ty Balea. Jsou rozmanité, líbí se mi více značek a celkově jsem absolutně nevěděla, co v okýnkách mám čekat. Takže když to shrnu, Balea kalendář bych si už nekoupila, ale tento ano :)

Jak se vám kalendáře líbí? Pokud jste nějaký měly, byly jste z něj také tak nadšené anebo zklamané? Máte nějaký vysněný kalendář, který máte v plánu si pořídit příští rok? Pokud jste žádný neměly, pořídíte si nějaký příští rok anebo vás to vůbec nebere?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ten německý kalendář mi přijde mnohem lepší a zajímavější. Pokud bych příští rok měla to štěstí a byl by dostupný, tak bych si s chutí koupila ten německý kalendář, ten se mi doopravdy líbí:-) Šťastné a veselé Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky bych si ho moc ráda příští rok pořídila. Tobě taky :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)