6 okýnek v adventním kalendáři #3

by - 8:30

Dnes bych vám chtěla ukázat obsah dalších 6 okýnek v adventních kalendářích. Bohužel jsem článek nestihla napsat tak, aby vyšel hned 18.12, ale snad vám to nebude vadit. :)

Balea adventní kalendář

Kalendář jsem sehnala v Dm, kde stál 399,-. Je zaměřený pouze na značku Balea. Loni jsem ho měla také a díky tomu jsem z produktů docela zklamaná, hned vysvětlím proč. 

13) Liftingová péče proti vráskám (2 ampulky)
14) Sprchový gel s vanilkou a kokosem (50 ml)
15) Balzám na rty (4,8 gramů)
16) Gel po holení (50 ml)
17) Krém na ruce s ureou (30 ml)
18) Pěna do koupele (50 ml)

V této várce se opět opakují produkty, což je podle mě kámen úrazu. Dokážu pochopit, že Balea nemá tak velký sortiment a opakují se stejné typy produktů (např. sprchový gel) jako byly loni. Co ale nedokážu pochopit je, proč tam jsou naprosto identické produkty. Tady to je konkrétně sprchový gel s vanilkou a kokosem a gel po holení. Tohle se mi nelíbí a díky tomu pak z kalendáře nejsem nadšená celkově. V minulém článku byly dokonce 4 produkty úplně identické..

Německý adventní kalendář

Tento kalendář mám ze stránky vševýhodně, kde stál kolem 500,-. Líbí se mi zatím mnohem více, je zaměřený na hodně značek a produkty jsou také rozmanité. 

 
13) Uma oční stín v odstínu 17 Super natural
14) Pantene vzorek intenzivní kúry na vlasy (10 ml)
15) Loreal Elnett lak na vlasy (75 ml)
16) Speick mýdlo (13,5 gramů)
17) Parsa gumičky do vlasů (6 kusů v balení)
18) John Frieda šampon pro brunety (50 ml)

No nejsou tyto produkty lepší? Je tu zatím první kousek z dekorativky, mohl mít jiný odstín, ale dobře. Řada Elnett od Lorealu se u nás (myslím) ani neprodává, takže další plus. Gumičky do vlasů bych tady nečekala, takže mě překvapily, ale je škoda, že mají takový ten kovový spoj, mám raději gumičky bez něj. A poslední věc je šampon od Johna Friedy, který se u nás (myslím) taktéž neprodává. Jo, tenhle kalendář mě opravdu baví a vždy jsem hodně zvědavá, co tam najdu. 

A co vy? Jak jste spokojené se svým adventním kalendářem? Litujete, že jste si nějaký nepořídily? Máte s nějakým produktem z mých kalendářů zkušenost?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ten německý kalendář vypadá dobře, rozmanité značky a produkty, takhle se mi to líbí, to je pak jedno velké překvapení, když otevíráš okýnko:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)