Řasenka Super Extend Extreme od Avonu

by - 8:30

Už jsme tady dlouho neměli recenzi na řasenku, takže s jednou přicházím. Tuhle jsem si původně kupovala na léto, protože měla být voděodolná, ale to se mi moc nezdá, takže ji používám denně. 


Jako vždy nejprve začnu obalem. Ten je docela obyčejný, akorát má výraznou žlutou barvu. Na samotné tubě nejsou téměř žádné nápisy, ani složení. 

Má docela obyčejný kartáček s umělými štětinkami, které jsou z jedné strany zploštělé a z druhé více vystouplé. Určitě si všimnete, že se na kartáčku objevují nějaká vlákýnka. Tím, že je řasenka prodlužující, tak by měly zajistit právě délku.
Detaily kartáčku:

Ty vlákna možná nějakou délku zajistí, ale spíš dělají problémy. Při líčení se mi totiž stávalo, že jakoby nekopírovaly tvar řas, ale byly kolmo a tím mi dráždily oko. To samé se mi dělo během dne, pálily mě oči, protože mi tam částečky padaly. A to samé dělaly i při odličovaní, napadaly do očí a měla jsem se pak všude v okolí oka. U řasenky mě úplně při prvním použití hrozně zarazil její zápach. Určitě to není způsobeno tím, že by byla stará, měla jsem ji koupenou nově, když jsem ji otevřela. Ale prostě má specifickou vůni, která mi není příjemná.  

Tady je efekt na řasách:

Řasenka podle mě řady prodlouží, ale moc nezahustí a ještě k tomu řasy poslepuje. Tento efekt jsem fotila už ke konci balení, takže slepování bylo tak strašné, ale představte si jak asi slepovala ze začátku.. :/ Já mám raději více rozdělené řasy, takže ji pak projíždím ještě aspoň jiným kartáčkem od řasenky, aby to vypadalo, že mám řas více. 


Takže když to shrnu, řasenka je určená na prodlužování řas, což dělá, ale taky je hodně slepí a ještě vám její vlákna padají do očí a dráždí je. Jo a smrdí. Mě řasenka nezaujala a určitě si ji neplánuju kupovat. V tubě bylo 7 ml a stojí kolem 120,-.

Jakou řasenku aktuálně používáte? Jaká vám v poslední době nejvíce sedla a naopak, která vás hodně zklamala? Máte zkušenost s touto? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Řasenku jsem si taky v létě pořídila, ale kromě toho voděodolného efektu s ní jsem spokojená :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)