Brandnoozbox za září 2015

by - 6:30

Včera mi opět dorazil boxík s jídlem, tak vám přináším článek o jeho obsahu :) Box se mi moc líbí, ale zatím jsem skoro nic z jeho obsahu neochutnala. 
Produkty budu brát zase podle dopisu. Jako první položka na seznamu je nový černý čaj od Liptonu s názvem Lady Lipton. Černé čaje úplně nevyhledávám, ale určitě ho doma vypijeme. V balení je 36g a jeho cena je 50,-.

Dalším produktem jsou křehká rýžová kolečka od značky Racio v nové příchuti kopru a smetany. Rýžové chlebíčky a podobné produkty já mám moc ráda, takže si myslím, že by mi mohly chutnat a jsem opravdu zvědavá na tu koprovou příchuť. Balíček má 25g a prodává se za 12,-.

Jediné, co jsem z boxu stihla ochutnat jsou žvýkací bonbóny od Mentos. V boxu jste mohly najít buď ovocné anebo kyselé. Já tam našla ovocné (žlutý obal). Jsou moc dobré a zmizely během pár minut. Jsou červencovou novinkou, obsahují 50g a stojí 22,-.

Zářijová edice tohoto boxu byla hodně těžká a bylo to způsobeno právě dalšími 2 produkty. Jsou to nové minerální vody Extra od Korunní, které navíc obsahují ovocnou šťávu. Celkově jsou 3 příchuti- citrón, broskev a černý rybíz. Já v boxu našla rybíz a broskev a jsem za to opravdu ráda, protože citrónové příchuti úplně nemusím. Jedna láhev obsahuje 1 litr vody a docela mě překvapila jejich cena, protože za jednu litrovou láhev zaplatíte 33,-.

U dalšího produktu mě taktéž překvapila cena. Za toto koření Fajita zaplatíte 35,-. Netuším, jestli mamka toto koření při vaření využije, ale snad ano. 

Nejdražším produktem celého balíčku je sojové mléko od Alpra. Je určeno pro děti, takže má i nízký obsah cukrů. Krabice obsahuje 1litr a prodává se za 80,-.

V minulém boxu se objevilo pivo od značky Bear Beer a tentokrát se objevilo znova. Je to ale jiný druh a obsahuje i méně % alkoholu. V plechovce je půl litru piva a prodává se za 26,-.

No a jsme u konce. Posledním produktem je tatarská omáčka od značky Spak. Mám pocit, že jsem ji ochutnala už někdy v minulosti a nebyla dobrá, ale nejsem si úplně jistá. Má 500g a stojí 45,-.

Tak jak se vám obsah tohoto boxu líbí? Máte nějaké produkty odzkoušené? A jaká je vaše zkušenost s nimi? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Neznám nic, ale ty minerální vody Korunní mně zaujaly, hlavně příchutěmi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Korunní nevypadá špatně, mám zkušenost pouze s mlékem od Alpro, objevila jsem v dm bananovou verzi a nic lepšího jsem nepila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dnes k snídani ochutnala toto a musím se přiznat, že mě nezaujalo a sama bych si ho určitě nekoupila. Chutově se to dalo přežít, ale raději si dám klasické mléko. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný boxík, povedl se jim :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím :) Všechny produkty spotřebujeme.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)