Něco jako wishlist #1

by - 19:30

Dnešní článek je na mém blogu úplně nový. Chtěla bych ho začít sem tam přidávat na blog, možná i pravidelně. Tento článek bude o kosmetických produktech, které mě v poslední době zaujaly na internetu nebo v kamenných prodejnách. :)


Báze pod makeup Fix & Perfect od Rimmelu- po této bázi už koukám nějakou dobu. Produkty od Rimmelu určené na pleť mám ráda a myslím si, že bych byla spokojená i s touto bází.

Korektor Camouflage cream od Catrice- tento korektor je novinka v drogerii a když jsem ho viděla poprvé, bylo mi jasné, že jednou bude můj. Po jeho klasické krémové bázi jsem už toužila hodně dlouho, ale nějak jsem se k jeho koupi nedostala. Teď je mi jasné, že spíše sáhnu po tekuté verzi, protože se bojím zalézání do vrásek. Zkoušela jsem ho už v Rossmannu na ruku a vypadá fakt dobře, akorát ho měli vyprodaný, takže jsem si ho koupit nemohla :(

Paletka očních stínů od Estyle v odstínu 01 Natural- po téhle paletce také toužím od prvního okamžiku, co jsem ji na internetu viděla. Vlastním jedno trio stínů od Estyle a jsem velmi spokojená, takže by mi určitě vyhovovala i tato paletka. Paletek mám ale několik, takže se této pořád bráním.

Balzám na rty od EOS- po balzámu na rty od EOS už také toužím hodně dlouho a od té doby, co se objevily i u nás v Dm po nich toužím ještě více. Je mi docela jedno jakou příchuť bych měla, ale nejvíce mě zaujala právě příchuť Blackberry Nectar, kterou můžete vidět i na obrázku.

Čistící gel na obličej Blackberry od Freemana- tento gel jsem zahlédla pouze na internetu a hned mě zaujal. Myslím si, že je to způsobeno hlavně jeho vůní, protože já miluju vůně jako jsou ostružiny a jiné další druhy ovoce. 

Antibakteriální gel na ruce od Bath & Body Works- s gely na ruce od této značky už mám nějakou zkušenost a hrozně jsem si je oblíbila. Koupíte si jeden a potřebujete další.. Já své první 3 kousky dostala od přítele (z nich už jsem jeden spotřebovala) a pak si ještě jeden sama koupila přes internet. Dají se sehnat jen přes internet a vychází dráž. I tak vím, že si nějaký budu muset zase pořídit a nejvíce mě zaujala ananasová varianta (ano, opět ovoce!). :)

Gel na obočí od Essence- poslední dobou jsem si oblíbila používat gely na obočí a v drogerii mě velmi zaujal tento od Essence. Prodává se ve 2 odstínech a moc se mi líbí hlavně kvůli jeho drobnému kartáčku. Zatím si ho pořizovat nebudu, nebo aspoň ne do doby dokud nespotřebuju aspoň jeden z těch, co mám doma. 

Pudr Multi Colour od Catrice- tenhle pudr jsem v drogerii nezahlédla, ale je pravda, že jsem ho ve stojanu Catrice ani nehledala. Každopádně mě na internetu hodně zaujal a to hlavně tím, jak vypadá.


Řasenka Big and Darling od Avonu- po téhle řasence už pokukuju hodně dlouho. Pořád jsem si ji ale neobjednala, protože mám doma ještě jiné řasenky, které bych měla spotřebovat. Doufám, že ji jednou budu moct vyzkoušet. :)


Makeup Clear Finish od Rimmelu- tenhle makeup jsem dnes na internetu zahlédla úplně poprvé. Není ani na oficiálních stránkách Rimmelu, tak nevím, co si o něm mám myslet. Bohužel jsem ho našla jen ve 2 docela tmavých odstínech. Pokud víte, co to je za makeup anebo s ním máte nějakou zkušenost, tak mi dejte vědět dolů do komentářů.


Jaké produkty obsahuje váš wishlist? Máte nějaký z výše zmíněných produktů vyzkoušený na vlastní kůži? Jaká je vaše zkušenost? Bavil by vás podobný článek třeba o kouscích oblečení a doplňcích? Mám v této sérii článků o produktech, které mě zaujaly, pokračovat? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Zkušenost mám s EOSy, po těch jsem strašně dlouho prahla a pak jsem se odhodlala, když jsem je v jednom e-shopu načapala za lepší cenu:-) A pak gel na obočí Essence, po tom jsem hrábla, protože jsem něco na obočí nutně potřebovala, ale není vůbec špatný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak jsi s balzámy EOS spokojená? :) Na ten gel si brousím zuby, zatím jsem slyšela jen chválu :)

      Vymazat
  2. Bázu od Rimmelu by som ti kupovať neradila, mne vôbec nefungovala, mám mastnú pleť a skrátka absolútne mi trvácnosť make-upu nepredĺžila. Naopak za EOS balzamy ruku do ohňa dám, tie sú skvelé, ja mám chladivý mentolový, v lete to bol fakt skvelý pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tu bázi na mastnou pleť od Rimmelu a ta mi moc nevyhovuje, ale doufám, že je tato lepší. Mentolový balzám na rty bych fakt mít nemohla, nesnáším mentolové příchuti na rty.

      Vymazat
  3. Mám zkušenost s rasenkou od avonu a za me teda hruza. Rozhodne bych do ni znova nesla. Kartackem je priserne tlusty, rasy ti osklive slepi,zmolkuje se..proste des. Jsem zvedava,jaky nazor na ni budes mit ty.Ja zase skoncila u klasicke Lash sensational od Maybeline,to je srdcovka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)