Oblíbenci za měsíc září :)

by - 18:21

Minulý měsíc se oblíbenci u mě na blogu neobjevili. Tento měsíc vám to ale vynahradím a ukážu vám je. :) Bohužel jsem našla jen 5 opravdových oblíbenců, které používám téměř denně, takže jsem rozhodla vám ukázat i 2 přešlapy, na které jsem nerazila v poslední době.   
Nejprve tu mám 3 oblíbené produkty z dekorativní kosmetiky. Prvním je paletka očních stínů s názvem Iconic Elements od značky Makeup Revolution. Při objednávání této paletky jsem ani netušila, že bude obsahovat skoro samé matné stíny, ale udělalo mi to radost. Její odstíny jsou opravdu krásné a ideální na denní používání, takže jsem s ní opravdu spokojená. Spolu s paletkou jsem si objednávala i korektor Match Perfection od Rimmelu v odstínu 010 Ivory. Taktéž mi sedl a používám ho denně na zakrytí kruhů pod očima. Poslední produkt na této fotce je balzám na rty s názvem Lip Bomb! od W7. Tento balzám mám v příchuti Pink Cherry. Má super obal ideální na použití třeba ve škole, hydratace je spíše nižší, ale zase krásně voní, bohužel tak nechutná. Není to nejlepší balzám na světě, ale je fajn a používám ho každý den. Na tento balzám jsem už psala i recenzi.

Dále tu mám 2 produkty spíše z pečující kosmetiky. Prvním je cestovní balení pleťového krému Hydreane Legere od La Roche- Posay. Oblíbila jsem si ho hned po prvních pár použitích, protože má lehkou texturu, skvěle se roztírá a ihned se vstřebá. Moc mi vyhovuje i pod makeup. Nevadilo by mi kdyby byl trochu mastnější, ale teď, když ještě není úplná zima mi to vystačí.
V boji proti pocení mi nejlépe pomáhala antiperspirant Maximum Protection od Rexony ve verzi Stress Control. Jeho vůně mému nosu úplně nelahodí, ale dokážu to překousnout vzhledem k tomu, že opravdu funguje. V létě jsem ho používala každý den, nyní ho střídám s klasickým sprejem a jsem moc spokojená. Recenzi na tento produkt si můžete přečíst zde

No a teď přichází na řadu neoblíbenci. Na tyto produkty se objeví ještě samostatná recenze, takže tentokrát vám je jen ukážu a řeknu jejich hlavní chybu. Suchý šampon je určený pro hnědé vlasy a koupila jsem si ho kvůli tomu, že mi suché šampony od Batiste vyhovují. Bohužel tento je totální přešlap, protože zanechává ve vlasech tmavě hnědý prášek, který máte všude na rukou, jen co se vlasů dotknete. Řasenka Panoramico je od Gabrielly Salvete. Samotný efekt se mi a řasách moc líbí, ale tato řasenka prostě nevydrží celý den na řasách. Během dne se drolí a rozmazává a tohle jí nedokážu odpustit.

Jaké produkty jste si v poslední době vy oblíbily? Máte i nějaké přešlapové produkty? Máte s nějakým produktem zkušenost? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Zkušenost mám jen s Rexonou MP, v létě bych bych bez ní snad ani nemohla existovat, teď už si vystačím i s klasickými Rexonami nebo jinými antiperspiranty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já klasické stříkací od Rexony používat nemůžu, takže sahám raději po Adidas. :)

      Vymazat
  2. O tom balzámu na rty jsem už nějakou dobu přemýšlela ale nenašla jsem e-shop kde by ho prodávali a teď si ho asi koupím:)
    Korektor mám taky a musím říct, že mi strašně vyhovuje:)
    A suché šampony od Batiste mám strašně ráda a přemýšlím o tomhle pro hnědé vlasy:)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámek si kup, na denní přemáznutí rtů je super. :) Já mám také moc ráda suché šampony od Batiste, ale tenhle je opravdu hrozný.

      Vymazat
  3. Rexonu taky moc ráda používám, hlavně v létě, ale i v zimě, ale občas mi dělá bílé skvrny na oblečení, i tak jí to pro její funkci odpouštím :) Fakt jsem ráda, že jsem si vzala od Batiste tu verzi pro blondýny, akorát musím dávat pozor při aplikaci, jinak efekt bílé hlavy zaručen :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rexona mi udělá fleky jen, když si nenechám pořádně zaschnout. Jinak vůbec, takže si akorát dávám bacha za jak dlouho od nanesení se oblékám. O tom Batiste už mi ani nemluv, ani nevíš, jak jsem naštvaná, že jsem si nevzala třeba třešeň místo něj... Gr..

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)