Matující pleťová voda od Avonu :)

by - 6:30

Tuto pleťovou vodu jsem před nějakou dobou zahlédla už u Baley a pak s ní přišel i Avon, takže jsem jí neodolala. Z počátku jsem se trochu bála, že mi nebude sedět, protože je určená na mastnou pleť. Tak jak mi asi vyhovuje? :)
Její obal není nijak zajímavý, ale nevadí mi. Nejprve mě zarazilo, co je to na dně, ale po přečtení popisu jsem zjistila, že se jedná o částečky pudru. Dále mě zarazila silná alkoholová vůně, která jde cítit hned po otevření lahvičky. Musela jsem si na ni chvíli zvykat, ale už mi tak nevadí. Dokážu ale pochopit, že někdo tu vůni nepřekousne. Obávala jsem se, že mě bude vysušovat, ale naštěstí to nedělá! Pleť je po ní opravdu o trochu matnější, ale hned po nanáším pleťový krém, takže celkově ten efekt moc poznat nejde. Mou pleť naštěstí nevysušuje, takže ji mohu normálně používat. 
Lahvička obsahuje 200 ml produktu a její cena se pohybuje kolem 80,-. Mohla bych ji doporučit, ale asi nebude úplně na suchou pleť a také nebude vhodná pro lidi, kterým vadí alkoholový odér. Já sama asi příště sáhnu po nějaké jiné, protože je ráda střídám. 
Popisky a složení:

Máte někdo zkušenost s podobnou matující vodou obsahující pudr? Používáte vůbec pleťové vody? Pokud ano, jaká je vaše nejoblíbenější? :)

You May Also Like

6 komentářů

  1. Na tuhle jsem se dívala v katalogu.. :-) Příště si ji objednám :) "Pudrovou vodu" jsem zkoušela od Balea, ale nijak mě nezaujala.. :(

    Zvu tě na giveaway o Yankee Candle :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/posledni-prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si ji objednáš, určitě mi dej vědět, zda je tato lepší. Baleu jsem nezkoušela, tak aspoň budu vědět, zda jsem udělala dobře, že jsem si ji nepořídila. :)

      Vymazat
  2. Měla jsem tu Baleáckou a ta byla nic moc. Škoda toho alkoholového odéru, ale to bych snad mohla překousnout, takže se po ní podívám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji zkus, není moc drahá a pokud ti nevadí ten alkohol, tak by mohla být fajn. :) Já už vyzkoušela i lepší kousky, ale nemohu o ní říct, že je špatná.

      Vymazat
  3. Pleťové vody nerada používám, protože mi právě vadí ta alkoholová ,,vůně'' :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všechny tu alkoholovou vůni mají, měla jsem už několik, které ji neměly a voněly příjemně. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)