Lak na vlasy Ultra Strong od Welly :)

by - 6:30

Tento článek už mám rozepsaný několik dní a pořád se k němu ne a ne dostat. Mám toho teď moc a vůbec nic nestíhám. Bohužel mi také nevychází čas na články a to ani o víkendu, protože bývá v práci. Doufám, že to za nějakou dobu bude lepší.. Každopádně si úplně nejsem jistá tím, že články budu zveřejňovat podle rozvrhu, tj. článek v úterý, čtvrtek, pátek a neděli. Doufám, že se na mě za to nebudete zlobit. :)
Stylingové přípravky se u mě na blogu moc často neobjevují. Sem tam nějaký zahlédnete ve spotřebovaných produktech, ale samostatné recenze na tyto produkty se u mě moc neobjevují. Dnes udělám vám výjimku a ukážu vám lak na vlasy, který se ke mě dostal díky výměně na stránce vinted.cz
Od Welly jsem ještě neměla žádný lak na vlasy, takže tento byl pro mě premiéra. Jeho obal je docela jednoduchý a nezajímavý a jen tak by někoho v regále nezaujal. Při prvním použití mě zaujala jeho vůně. Je hrozně příjemná a nezvyklá pro laky na vlasy. Hned po prvním použití mě tento lak hodně překvapil, prvním překvapením byla už zmíněná vůně, dále to, že téměř neslepuje (nejméně z laků, které jsem v poslední době vyzkoušela). Moc se mi líbí i jeho fixace, protože mi s ním upravené vlasy (většinou navlněné kulmou) drží lépe než s jiným laky. Je skvělé, že na vlasech nezanechá tu hnusnou krustu a dá se lehce vyčesat. Jako jediné mínus vidím, že docela rychle ubývá.
V lahvičce je 250 ml laku, což je v pohodě. Překvapila mě i jeho cena, protože na internetu se dá sehnat i za 60,-. V budoucnu bych po něm sáhla určitě znova, protože mě příjemně překvapil :)
V balení je 250 ml a na internetu se dá sehnat i za 60,-. V budoucnu bych si chtěla pořídit další, protože mi opravdu vyhovuje. :)

Jaká je vaše zkušenost s laky na vlasy od Welly? Který konkrétně jste měly možnost vyzkoušet? Jaký je váš nejoblíbenější lak na vlasy? Používáte nějaké další stylingové přípravky? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Od Welly jsem nic ze stylingu ještě neměla, pro mně je u laku priorita aby fungoval ve smyslu fixace, neslepoval vlasy a pokud hezky voní, tak je to bonus navíc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně a tenhle kousek mi to v pohodě splňuje :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)