Lip Bomb od W7 :)

by - 6:30

Nevím, zda si některá z vás všimla, že značka W7 přišla před nějakou dobou s novým balzámem na rty s názvem Lip Bomb, který je hodně podobný slavným balzámům EOS. Já ho zahlédla úplnou náhodou na stránkách galaxie přání a díky lákavé ceně jsem ho přihodila do košíku. Jak myslíte, že jsem s ním spokojená? :)
Obal tohoto balzámu se mi moc líbí a je hodně podobný těm od EOS. Akorát tento má navíc nápisy na obalu. Víčko je šroubovací a jakmile ho sundáte, tak uvidíte samotný balzám. Jeho tvar je nahoře zúžený a do oválku, takže umožňuje skvělou aplikaci. Dostanu se s ním tam kam potřebuju a nepřetáhnu mimo. V prodeji je ve 3 příchutích a já si z nich vybrala příchuť Pink Cherry. Moc pěkně voní, ale je trochu chemická, což by někomu mohlo vadit. Myslela jsem si, že balzám bude chutnat skvěle, ale jeho chuť je taková divná. Normálně ji na rtech necítím, jen v případě, že si je olíznu. Jeho hydratace není úplně nejlepší, ale během dne mi vystačí. Akorát na hodně vysušené rty asi moc nebude. Je skvělé, že se téměř ihned vstřebá, takže je třeba ho častokrát znovu nanést. Tím pádem se mi zdá, že docela rychle ubývá..
Jak už jsem psala výše, tak je v prodeji ve 3 příchutích (Růžová Třešeň, Malina, Jahoda). Balzám má 12 gramů, což je hodně a já ho kupovala za 69,-. Nevím, kde se dá normálně sehnat, ale já ho kupovala zde.   

Máte zkušenost s tímto balzám? Vyzkoušely jste originální EOS balzám? Jak jste spokojené? :) Jaký je váš nejoblíbenější kousek na rty?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Já bych nějaký také chtěla vyzkoušet. Kamarádka má borůvkový a voní božsky ;)

      Vymazat
  2. Vypadá jako EOS, ale je podstatně levnější..já mám z EOSů tři varianty, nádherně voní, přiznávám, že docela přemýšlím, že bych si ještě přiobjednala nějakou variantu, ale zatím nevím, balzámů mám habaděj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je také chtěla vyzkoušet, ale přiznám se, že mě docela odrazuje jejich cena... Ale snad nějaký někdy ulovím v nějaké akci. :)

      Vymazat
  3. Tak to jsem fakt nevěděla, ale tyhle typy ála EOS vyrábí více firem, být jimi, radši se snažím vymyslet něco nového.. no to je jedno :D Každopádně jsem ještě nezkoušela ani EOS, ale pokukuju po něm! :D

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@seznam.cz

    Nezapomeňte se zúčastnit GA o 2 keramické dózičky ve tvaru cupcaků: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zase nevšimla, že by takové balzámy vyrábělo více značek :O :)

      Vymazat
  4. Eos jsem si poridila čistě jenom ze zvědavosti a raději si příště koupím Carmex, sice ta vůně a chuť je neskutečná, ale hydratace stojí za nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mi přijde, že s EOSy jsou snad všichni spokojení. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)