Brandnoozbox za září 2014 :)

by - 6:30

Včera mi opěr dorazil balíček s jídlem a jsem z něj tak nadšená, že jsem hned včera večer sedla k počítači a musela napsat článek :) 

Prvním produktem je Racio Cornies, což jsou kukuřičné polomáčené plátky. Takové věci mám moc ráda a udělalo mi to obrovskou radost! Balení má 75g a cena je 23,-.

Opět se v boxu objevila značka Bohemia, ale tentokrát místo chipsů v balíčku jsou preclíky. Mohli jste najít solené anebo bylinkové. Mám pocit, že ty bylinkové jsem už jedla a nebyly dobré, takže doufám, že tyhle na tom budou lépe. Mají 70g a cena je 17,-.

Škoda, že kafe, které se v boxu objevilo není rozpustné. To s mamkou pijeme, ale nerozpustné bohužel ne. I tak mi to nevadí, protože kafe nejspíš dostane babička anebo si ho necháme pro nějaké návštěvy. Půl balíčku jsou zrna a půl balíčku mletá káva Guru Brazille. 250g se prodává za 249,-. 

Ryby normálně nejím, ale na tohoto tuňáka ve vlastní šťávě v konzervě od Rio Mare jsem dost zvědavá. Má 160g a jeho cena je 65,-.

Minule se v boxu také objevil chleba Penam Fit den, tentokrát je to žitno slunečnicová verze. Minulý chlebík mi chutnal, myslím si, že i tento mi bude chutnat. Má 250g a prodává se za 20,-.

Jedinou skleněnou věci je láhev bílého vína Habánské sklepy. Já si víno asi nedám, ale doma ho někdo určitě vypije. Víno má 0,75l a jeho cena je 80,-.

Předposlední produkt je hovězí sušené maso značky Jack Link´s. Mohli jste dostat jednu ze 4 verzí, my máme sladko pálivou. Jsem zvědavá jak tento produkt bude chutnat :) 25g se prodává za 63,-. Dá se koupit zde. Bohužel jsem to zapomněla vyfotit. 

Posledním produktem je efko Ovocný snack. Je od značky Genuss Plus. Opět byla ve 4 verzích, my máme jablko a jahodu. A koho by zajímalo, co to vlastně je, tak je to jablková dřeň s jahodami (nebo jiným ovocem). 180g stojí 25,-. 

A tady opět pár fotek dopisu: 

Jak se Vám obsah líbí? Ochutnali jste něco?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ten poslední produkt "ovocný snack" vypadá dobře, to bych si i koupila normálně v obchodě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ovocný snack už jsem ochutnala a bylo to výborný :) Jinak palec nahoru za tento obsah, fakt se povedl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já hodně přemýšlela že si ten box objednám ale nikdy se k tomu nedostanu. Vypadá to všechno dobře. teda až na to víno to já nemusím :)

    http://mybeautyside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)