Hluboce čistící maska od Avonu :)

by - 6:30

Byly časy, kdy jsem masky používala 2 krát týdně, teď se mi je vůbec nechce dávat a jsem ráda jak to udělám jednou za 3 týdny. Přitom masky miluju, akorát se mi s tím nechce zdržovat.
Obal je typický pro řadu Clearskin od Avonu, není moc pěkný, ale nevadí mi. Vůně masky je zvláštní, vůbec nevím k čemu bych to přirovnala. Konzistence není hutná je spíše tekutější, ale maska přitom nestéká. Maska by na pleti měla být do té doby než zbělá a pak by se měla smýt. To její ztuhnutí trvá pár minut. Pleť je po použití hebká a vyčištěná. Nepřipadá mi, že by nějak bojovala proti pupínkům nebo černým tečkám, ale je to možná i tím, že se nemůžu dokopat k tomu, abych ji používala pravidelně. Maska je fajn, ale nejsem z ní úplně nadšená. Pokud ji chcete zkusit, tak do toho, ale pokud Vás neláká, tak ani o nic nepřijdete.
Maska má 75ml a cena se pohybuje od 59,- do 109,-. Ze stejné řady je v prodeji ještě pleťový peeling a pleťová voda.

Používáte pleťové masky? Pravidelně nebo podle chuti?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Masky používám spíše podle toho, jak si vzpomenu nebo jak se mi chce :D Od Avonu mám masky ráda (jiné jsem asi zatím nevyzkoušela, jedině v malém balení). Chtěla bych vyzkoušet tu s černým obalem a zeleným písmem od Avonu - teď nevím jak se jmenuje :D I ta maska samotná je černá a schne do šeda.

    OdpovědětVymazat
  2. S touhle maskou zkušenosti nemám, ale vyzkoušela jsem zelený jíl, konkrétně je to čistící maska se zeleným jílem https://www.bioaromakosmetika.cz/prirodni-kosmetika/pece-o-plet/pletove-masky/cistici-maska-na-akne-se-zelenym-jilem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)