Pleťový peeling od Synergenu :)

by - 6:30

Nějakou dobu už hledám pleťový peeling, který by mi maximálně vyhovoval. Vyzkoušela jsem několik, dokonce i velmi chválený meruňkový pleťový peeling od Freemana a ani ten mi nevyhovoval. Jak dopadl tento? :)
Balení není nijak extra hezké, ale víčko dobře drží a nemělo by se otevřít ani v kosmetické taštičce. Peeling se dobře dávkuje, ale nevím jak to půjde ke konci balení. Vůně je celkem chemická připomínající nějaké ovoce. Konzistence je spíše tekutější a obsahuje velký počet malých růžových částeček. Peelingu stačí opravdu malé množství a pleť je po něm nádherně hebká a vůbec nevysušuje. Ani po dlouhodobém používání se mi pleť nezhoršila. Peeling jsem si velmi oblíbila a používám ho skoro každý den. 
Peelingu je 150ml a kupovala jsem ho asi za 40,-.

Používáte pleťové peelingy? Jaký je Váš oblíbený?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Peeling jsem používala snad jenom jednu dobu opravdu pravidelně a byl to denní peeling Avon. Ten mi celkem vyhovoval, jinak spíše používám masky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pleťové peelingy vůbec nepoužívám, protože mi docela dráždí pleť, místo toho mám radši gely :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)