Flat top štětec od PetryLovelyHair :)

by - 6:30

Já vím, že štětec už na eshopu Petry v nabídce není, ale i tak jsem se na něj rozhodla článek napsat, protože Vám chci říct, jak mi vyhovuje. 
Štětec se mi vzhledově moc líbí. Rukojeť je černá s bílým nápisem. Spoj mezi štětinami a rukojetí je lesklý a má stříbrnou barvu. Trochu mě štve, že rukojeť a ten stříbrný spoj se trochu kývou a vypadá to, jako by se měl štětec každou chvíli rozlepit. Přitom se při mytí voda nemohla dostat do spoje a rozmočit tak lepidlo, protože si na to dávám pozor. Štětiny jsou velmi jemné, ale krásně drží svůj tvar. Štětec je také velmi hustý. Vím, že byl doporučený na nanášení makeupu, pudru, tvářenky nebo bronzeru, ale mě nejvíce vyhovuje na makeup. Krásně totiž produkt zapracuje bez zbytečných šmouh. 
Štětec jsem kupovala ve výprodeji, když se stahoval z prodeje, za 150,-. 

Máte tento štětec? Jste spokojené? Na co ho využíváte vy?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Štětec používám taky na makeup, na pudr mi vyhovuje jiný štětec a zdá se mi, že makeup dobře zapracuje a někdy vypadá i lépe než když použiju obyčejně prsty :) Takže spokojenost nade vše!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)