Dlouhodržící tužka na oči od dekorativní kosmetiky MOJE :)

by - 6:30

Tato kosmetika je poměrně nová mezi blogerkami a mi se hned ze začátku, co se objevila, podařilo vyhrát balíček 4 produktů. Byl to pískový lakřasenka Best a matující pudr. Jak možná víte, se všemi 3 produkty jsem byla spokojená, ale bohužel 4. produkt mi nevyhovuje. Dál se dozvíte proč :)
Popis: Dřevěná, optimálně měkká, dlouhodržící tužka spolehlivě zvýrazní tvar a hloubku očí. S rozmanitou škálou odstínů vytvoříte nejen dokonalé oční linky, ale i okouzlující stínování. Obsahuje vitamín E, který současně pečuje o nejcitlivější partie očních víček.
Začala bych jako vždy obalem, který je sice jednoduchý, ale i tak se mi moc líbí. Detail kytiček je prostě roztomilý. Tužku mám v odstínu 01, což je černá. Jsem ráda, že se ke mě dostala právě černá, protože barevné linky nenosím tak často. Co se týče aplikace tužky na víčko, tak tam problém nemám, protože je tužka krásně měkká a nemusím na ni tlačit. Barva sice není černočerná, ale to mi nevadí, klidně linku udělám více tahy. Hlavní problém u této tužky je pro mě výdrž. Bohužel mi na víčku nevydrží a už po 5 hodinách ji mám rozmazanou pod okem, na víčku už je jí jen část a nevypadá zrovna hezky. S bází pod oční stíny jsem ji nezkoušela aplikovat, protože mi to přijde zbytečné. Chci mít tužky, které drží i bez nějakého podkladu. Sice tužku nepoužívám na vnitřní linku, ale dle výdrže na víčku soudím, že by také neobstála. A poslední ěc, kteoru bych zmínila je ořezávání. Nejsem schopná tužku ořezat bez toho, abych ji předtím na pár hodin strčila do ledničky nebo mrazáku.
Tužky je 5g a její stálá cena je 40,-, nyní je zde v akci za 30,-. Pokud by i tak tužka někoho zaujala, tak ještě zmíním, že se prodává v 9 odstínech.

Jaká tužka na oči je pro vás ta nejlepší? Jaké další produkty používáte na kreslení linek?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Zatím jsem nevyzkoušela tužku na oči, která by vydržela opravdu hodně dlouho, možná bych doporučila Essence longlasting tužky, nevydrží celý den krásné, ale budou lepší než tahle :D

    OdpovědětVymazat
  2. Právě o této tužce jsem dost uvažovala, ale jak to slyším..
    Pěkná recenze ;)
    http://ourandmylifecaroline.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)