Oblíbenci za měsíc září :)

by - 6:30

Jelikož začala škola, tak mi nastávají další povinnosti a učení a volného času ubývá. Vůbec jsem neměla čas článek předepsat tak, aby se dnes ráno zveřejnil. Nevím jak to bude nadále se články, budu se snažit je psát, aby se zveřejnily ve stejný čas jako vždy, ale pokud se neobjeví tak se nezlobte. 

Prvním oblíbencem je tělové mléko Naturals od Avonu s vůní květů jablka. Není to úplně podzimní vůně, ale já si toto mléko velmi oblíbila! Začala jsem se nějak víc potit a musela jsem si pořídit nějaké produkty proti pocení. Koupila jsem si jich více, ale nejvíce jsem si oblíbila Lady Speed Stick antiperspirant s aloe. Je skvělý a bude na něj recenze. Z produktů na vlasy jsem se po nějaké době opět vrátila k bezoplachovému kondicionéru ve spreji od Gliss Kur. Krásně vlasy zjemní a provoní a prostě je super :) Možná někomu přijde divné mít oblíbenou zubní pastu, ale u mě to tak prostě je! Má oblíbená je zubní pasta Deep Fresh od Signal. Chutná naprosto úžasně, zuby normálně čistí a nevypálí mi všechny chuťové buňky. 

Co se týče vůní, tak každodenním produktem je parfém Slip into... od Avonu. Voní moc příjemně, ale už mi bohužel dochází :( Zmiňovala jsem se o něm v tomto článku. Z dekorativní kosmetiky jsem si oblíbila paletku In The Buff od W7, kterou jsem dostala od přítele ke svátku. Má krásné odstíny a je prostě úžasná. Na rty je mým oblíbencem zázračný kelímek od Oriflame s vůní kokosu

Jaké jsou vaše oblíbené produkty za tento měsíc? :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý váš komentář! :)