CC krém od Gabriella Salvete :)

by - 6:30

Někdy na jaře Gabriella Salvete pořádala na facebookových stránkách soutěž o balíček jejich jarních novinek. Balíček obsahoval právě tento cc krém a řasenka Infinite Definition, na kterou jsem už psala recenzi. Řasenka mi moc nevyhovovala, protože velmi slepovala řasy. CC krém jsem na jaře nemohla používat, protože na mě byl velmi tmavý. V létě jsem se opálila a nyní mi odstín hezky sedí. 
Balení je vyrobeno ze zvláštního materiálu připomínající gumu. Obal je matný se zlatými nápisy. Díky matnému povrchu je na tubě vidět každý otisk a skvrna. Víčko na tubě pevně drží, takže by se nemohlo stát, že by se Vám produkt otevřel třeba v kabelce a vytekl. Já mám odstín 01 NATURAL BEIGE, který mám nyní ideální (na fotce vypadá světlý, ale obličej nemám tolik opálený), ale na jaře byl na mě hrozně tmavý a neměla jsem šanci ho vyzkoušet, takže na rovinu říkám, že to pro bledulky v zimě moc nebude. Konzistence je spíše hutnější, ale roztírá se velmi dobře. Pleť Vám spíše sjednotí než aby zakryl velké nedokonalosti. Pleť nevysušuje a myslím, že by mohl být vhodný pro suchou pleť, protože mi mastnější místa na pleti (např. čelo) trošku "zmastí". Pro mě je nutnost pleť po nanesení přepudrovat. Výdrž nemohu tak úplně posoudit, protože si během dne často sahám na obličej, ale večer při odličování na pleti pořád něco je. 
Obsah je 30ml a cena se pohybuje kolem 150,-. 

Používáte v létě nějaké cc krémy, bb krémy nebo makeupy? Vyzkoušeli jste tento? Jaký je Váš nejoblíbenější makeup?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ten obal vyzerá luxusne ! :) Asi ho vyskúšam,keďže nevysušuje pleť..mne každý make-up urobí s pleťou také hrozné veci..neviem sa potom zbaviť suchej pokožky..aj keď používam hydratačné krémy..:(
    mimochodom,na blogu prebieha giveaway,tak ťa na ňu srdečne pozývam :)
    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/2014/09/giveaway-2.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho používám a jsem s ním velmi spokojená - stačí minimální množství , pleť krásně sjednotí a docela dobře kryje i pihy .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)