Nákupy SRPEN 2014

by - 6:30

Dnes jsem tady opět s pravidelným článkem o mých nákupech za uplynulý měsíc. Je toho opravdu hodně a ani nevím, jak se mi to všechno podařilo nakupit. Každopádně v budoucích měsících si neplánuju kupovat skoro nic, protože jsou za celkem krátký čas vánoce a zas něco dostanu. 
S kamarádkou jsme objednávaly z galaxie přání a obě jsme chtěly tyto ubrousky. Jak jsem je chtěla objednat, tak to trochu nešlo. Chtěla jsem do košíku vložit 2, ale psalo mi to, že nejsou na skladu přitom pořád byl v nabídce. Nakonec jsme se domluvily, že kamarádka si vezme 2 a já jedny a cenu si rozpočítáme. Já si vzala Odličovací ubrousky Purex. Vyšly mě na 20,- a v balení je 25ks. Ještě jsem je nezkoušela.
Dále pak jsem si v Dm v akci koupila Balea odličovací ubrousky. Jsou z limitované edice, na kterou jsem čekala už od začátku léta. Mají vůni malin a třešní. Mám 3x třešňové ubrousky a 1x malinové. Prodávají se v sadě (2 balení ubrousků a krabička ve stejné barvě) za 80,- (mě po slevě vyšly asi na 70,-).
Od kamarádky jsem dostala sprej na vlasy Sea Salt od TONI&GUY. Je to sprej, který by Vám měl na vlasech vytvořit efekt jako od moře. Nevím kolik normálně stojí.
V zapadlé drogérii jsem si koupila 2 tónovací šampony Marion, jeden v odstínu 63 CHOCOLATE BROWN (který už jsem jednou měla) a pak v odstínu 53 COFFEE BROWN. Do košíku jsem také přihodila regenerační masku Marion pro hnědé vlasy. Šampony i maska stály 28,-/ks.
V Avonu jsem pak dostala nějakou slevu a díky ní mám masku na barvené vlasy s granátovým jablkem za pár korun. Nevím přesnou cenu.
Díky další akci pro Avon lady jsem získala tělové mléko (spíše máslo) s vůní květů plumérie za pár korun. Ani jsem neváhala a mléko si pořídila, už jen díky tomu nádhernému obalu jsem po něm toužila. Má 200ml. 
Sestra přebírala svou dekorativní i pečující kosmetiku a já si tak od ní koupila za pár korun Avon tělové mléko s medem a mlékem (už není v nabídce) a třpytivý krém na nohy Balea. A mamka mi dala krém na ruce s růží, protože jsem potřebovala nějaký malý do školního batohu. 
Nedávno se v Avonu objevila nová vůně produktů Naturals a to jablko. Neodolala jsem a celou jablíčkovou sadu jsem si za 129,- objednala. Sada obsahovala sprchový gel, tělové mléko a tělový sprej. Výše jsem zmiňovala, že jsem objednávala na galaxii přání a do košíku jsem si ještě přihodila Possibility sprchový gel, pěnu do koupele a šampon v 1. Balení má 525ml a cena je 69,-. Neodolala jsem vůni borůvkových palačinek! :)
V Avonu měli akci na gely na intimní hygienu a tak jsem si jeden objednala za 59,- ve variantě s vůní jabloňových květů.
Došla mi pleťová voda a neměla jsem žádnou v zásobě (ano, taky jsem se divila), tak mi mamka dala její oblíbenou pleťovou vodu z Avonu z řady Solutions. Vím, že ji pořizovala před nějakou dobou ve slevě asi za 50,-. V Dm jsem měla 50% slevový kuponek na pleťové krémy od Garnier v těch tubičkách. Vybrala jsem si verzi pro normální pleť. Jeho cena byla asi 80,-.
Mamka si v Avonu objednávala nějakou sadu a její součástí byl sprej na nohy s vůní třešně. A protože by ho nevyužila, tak jsem si ho vzala já. No a podobně to bylo s parfémem SCENT ESSENCE Romantic Bouquet, mamka ho měla v sadě a protože má parfémů dost, tak putoval ke mě. 
Možná jste zaznamenali, že Essence opět vyprodávala některé produkty, aby se nahradily novými. A já si ve výprodeji koupila čistící roztok na nehty. Sice je určený na gelové nehty, ale i tak ho používám. A za 39,-/ks jsem si pořídila v Avonu 2 laky na nehty. Jeden v odstínu Sea Breeze (mint) a druhý v odstínu Neutral Gray (šedý). 
Ke spolupráci mi byla zaslána tato sada od Oriflame. Obsahuje voděodolný odličovač očí a voděodolnou řasenku. Na oba produkty brzo bude recenze :)
Můj přítel byl na měsíčním pobytu v Americe a odtamtud mi dovezl 3 antibakteriální gely na ruce od Bath & Body Works. Voní naprosto dokonale! Ale nevím, zda o nich budu psát recenzi, moc nevím co recenzovat. Anebo nechám posoudit Vás, máte o recenzi zájem?
Od kamarádky jsem dostala zázračný kelímek s kokosovou vůní od Oriflame. Udělal mi opravdu radost, i když teď balzámů mám načatých asi 5. 2 produkty z Elfu už mám doma delší dobu, akorát jsem Vám je zapomněla ukázat. Ceny už nepamatuji, ale to bílé je krycí tyčinka v odstínu Rosy Beige a to druhé je maximálně krycí korektor v odstínu Sand. Díky další akci v Avonu jsem se dostala k tomuto štětci. Vyšel mě na pár korun. Je vhodný na cesty, je určený na bronzer, ale protože bronzer nepoužívám tak ho používám na pudr a to je skvělý!

Tohle už bylo vše. Ještě jsem se rozhodla přidat fotku všech produktů pohromadě a sami vidíte, že je toho hromada!! Asi za to může to, že jsem měla brigádu a tak jsem měla více peněz než obvykle mívám a mohla jsem si dovolit utrácet. 

Co jste si tento měsíc pořídili vy? :) Máte s něčím zkušenost?

You May Also Like

5 komentářů

  1. Páni, ty toho máš :o) já teď skoro nic nekupovala, ale to přijdou zas nějáké akce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odličovat Oriflame mám taky :-) A je super, používám ho normálně na odlíčení očí... voděodolné líčení žádné nemám, tak netuším jestli ho taky dobře odlíčí :-D

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do konce týdne na něj bude recenze a tam se to dočteš :)

      Vymazat
  3. Docela mě dostalo, že si musíš kosmetiku od sestry kupovat :D To seš docela chudák. Jinak by mě docela zajímal ten sprcháš s vůní palačinek, na co ho budeš používat, když je to 3v1? Já bych se asi bála to dát na vlasy. :D

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od sestry jsem si to koupila z toho důvodu, že je mladší a neměla žádnou brigádu a já si na své brigádě vydělala a bylo mi trapné, abych si to od ní vzala. ;) A to 3v1 plánuju používat jako sprchový gel a na vlasy ho chci taky zkusit :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)