Spotřebované produkty ZÁŘÍ 2014

by - 6:30

Dnes je poslední den v měsíci září a proto je čas na spotřebované produkty! Spotřeba věcí za tento měsíc byla na mě docela obvyklá. Je tu ale více dekorativky a nedopoužívaných věcí, díky tomu, že jsem svou dekorativní kosmetiku začala skladovat jinak a nechtěla jsem mít zbytečnosti.Zajímal by vás update mého skladování? Dejte mi dolů vědět! Mám 15 plných produktů a 4 vzorky/cestovních balení. 

Vlasy
Suchý šampon Amica (recenze)- toto byl můj úplně první suchý šampon. I když je aplikace trochu horší díky sypké konzistenci, dá se na to zvyknout :) Vůně také není nic moc a začne Vám po nějakém času používání lézt na nervy. Šamponu mám ještě v zásobě další balení, ale pak si od něj asi dám pauzu a vyzkouším nějaký jiný. Má 30g a jeho cena je kolem 30,-

Aussie šampon Miracle Moist (recenze) Aussie hloubkový balzám 3 minute miracle (recenze)- o těchto produktech se moc rozkecávat nebudu, protože jsem je měla v plném balení v minulém spotřebovánu a také se na ně už objevily samostatné recenze. Šampon mi vyhovuje, balzám mě moc nezaujal. Kupovala jsem je před nějakou dobou jako součást časopisu Elle. 

Tónovací šampon Marion v odstínu 53 Coffee Brown- recenzi jsem nějak zapomněla napsat. Šampon mi na vlasech chytl tmavěji než je má přirozená barva, ale bohužel hodně do červené. Nyní už ho mám více vymytý a vlasy opět chytly teplý nádech a z toho moc nadšená nejsem. Nevím, co si o tomto odstínu myslet. Měl 40 ml a stál 27,-.

Odličování, čištění a péče o pleť
Odličovací ubrousky s vůní třešně Balea (recenze)- používám je jen na odlíčení pleti a sundání makeupu. K tomuto účelu jsou skvělé, ale na oči bych je nedoporučila. Vůně je sice trochu chemická a výrazná, ale to mi vyhovuje. Tyto ubrousky pochází z limitované edice a prodávají se v setu 2 balení + krabičky ve stejné barvě za 90,-. V jednom balení je 25ks.

Zvláčňující pleťový krém s extraktem z květů třešně Dermacol- používala jsem ho loni v zimě a pak jsem si ho schovala na letošní zimu, protože byl na mě až moc hutný a mastný. Když jsem ho nyní vytáhla, tak změnil barvu a konzistenci a také divně zapáchá. Raději ho už používat nebudu a vyhodím ho. Moc ani nevím, jaký vlastně byl. Měl 50ml a cena byla asi kolem 50,-.

Tělo, ruce, nohy
Pleťový a tělový krém Avon Care- používala jsem ho na tělo a byl super. Vůně je velmi příjemná, ale díky velkému balení po čase i trochu otravná. Krém krásně hydratoval a netrvalo dlouho než se vstřebal. Měl 400ml a cenu bohužel nevím. Určitě se ale objeví (jako každý rok) ve vánočním katalogu Avonu. 

Krém na ruce Brazil Nuts od Oriflame- na tento krém jsem už recenzi nepsala, protože se prodával pouze v limitované nabídce loni v zimě. Já ho začala používat až později. Konzistence byla dost řídká a trochu i stékala. Hydratace také nebyla nic moc, ale nosila jsem ho sebou do školy v batohu kvůli velmi rychlému vstřebávání. Měl 75 ml a cenu bohužel nevím.

Sprchový gel Hawaiian flower od Nivey (recenze)- obsahoval olejové částečky, které byly příjemným zpestřením. Krásně voněl, pokožku nevysušoval a prostě byl super :) Měl 250 ml a jeho cena byla kolem 50,-.

Dekorativní kosmetika
Makeup So Energetic od Miss Sporty- tento makeup byl můj první a doma ho mám skoro 3 roky. Myslím, že už se neprodává a i když jsem měla nejsvětlejší odstín tak byl šíleně oranžový a tmavý. V poslední době jsem ho nepoužívala, takže ani nevím jaký byl. Rozhodla jsem se ho vyhodit. Měl 30ml.

Matující pudr dekorativní kosmetiky MOJE (recenze)- pudr jsem používala každodenně a už jsem ho bohužel spotřebovala :( Nematoval pleť sice na celý den (a to mi neudělá žádný pudr), ale i tak mi šíleně vyhovoval. Moc neprášil, nezvýrazňoval suché místa a nádherně voněl! Časem ho budu muset mít znova! :D Měla jsem odstín č.1 (nejsvětlejší). Měl 16g a jeho cena je kolem 80,-

Řasenka Best od dekorativní kosmetiky MOJE (recenze)- tato řasenka také byla naprosto skvělá. Řasy zahustila, prodloužila a zahustila. Časem bych si ji klidně pořídila znova, ale musím Vás upozornit, že ke konci svého života trochu začala opadávat pod oči. Měla 8ml a její cena je 80,-.

Zklidňující korektor od Avonu- kupovala jsem ho na jaře a díky tmavé barvě jsem si ho nechávala na léto. Nějak jsem na něj pozapomněla a nepoužívala ho a nyní když jsem ho vytáhla, tak z něj začala vytékat nějaká tekutina, navíc změnil barvu a jsou v něm jakoby černé částečky. No nevím, co to je, ale na obličej to prostě dávat nechci. Letí do koše. Byl v odstínu Fair, měl 6ml a cena je do 100,-.


Laky na nehty a péče o nehty
Lak na nehty Avon Colortrend v odstínu Velour- měl nádhernou barvu, ale bohužel na nehtech dlouho nevydržel. Měla jsem ho doma pár let a už ztuhl. Měl 8 ml a stál kolem 40,-. Možná už se ani nedá sehnat. 

Lak na nehty Stars v odstínu 04 od Gabriela Salvete- byl skvělý, tedy až na to odlakovávání. Vydržel na nehtech tak 6 dní a vypadal krásně (obzvlášť na sluníčku). Měl 11ml a jeho cena je kolem 90,-.

Podkladový lak od Moda- kupovala jsem ho za pár korun ve výprodeji a byl celkem k ničemu. Nepoznala jsem, že by něco dělal a tak jsem ho nepoužívala. Mezitím ztuhl.

Ostatní a vzorečky
Pěna na holení Satin Care- pěna byla super. Stačilo ji málo, pokožka byla po použití hebká. Už používám další balení :) Měla 198g a cenu bohužel nevím. 

Vzorky: Energizující denní krém proti vráskám s koenzymem Q10 Nivea- krém byl příjemný, hezky voněl, ale na základě vzorku po něm netoužím.
L´oréal makeup Infallible- tento makeup jsem měla sice v odstínu 140 Golden Beige, ale i tak jsem se rozhodla ho nosit normálně. Míchala jsem ho s mým nejoblíbenějším makupem Match Perfection a pak mi odstín seděl. Byl moc příjemný a dokonce jsem zvažovala jeho koupi, ale propásla jsem slevu díky kupónu, takže si ho zatím kupovat nebudu.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Když jsem byla nedávno v DMku tak jsem tam viděla ty ubrousky za 67 Kč (nebo nějak tak - balea dvojbalení + krabička), až zkusím ty malinové tak bych si možná dokoupila další balení, ale záleží na vůni...

    OdpovědětVymazat
  2. Pěnu na holení od značky Gillete mám taky hodně ráda :) ten korektor od avonu mi taky doma jenom leží, protože mám taky tmavší odstín :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)