Tělové mléko Kallos :)

by - 6:30

Toto mléko jsem dostala loni na Vánoce od ségry. Od této značky jsem ještě nikdy nic neměla a nevěděla jsem, co od ní čekat. 
Obal není moc kvalitní, víčko ve mě vzbuzuje pocit, že se brzo utrhne. Konzistence je spíše gelová, takže se mléko dobře rozmazává, akorát je ho třeba větší množství a pokožka po natření lepí. Možná je to tou gelovou konzistencí, ale hydratace není nic moc a na suchou pokožku by určitě nestačila, protože i já s normální pokožkou mám někdy šupinky. Vůně je příjemná, svěží a ovocná. 
Jsem ráda, že jsem mléko mohla vyzkoušet, ale nova bych si už asi nepořídila a to kvůli nízké hydrataci. 
Sestra mléko pořizovala zde. Nyní je v nabídce za 89,-.

Vyzkoušeli jste už nějaký produkt od Kallos? Jste spokojené?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Kallos znám jenom z internetu a myslím že byl i snad v nějakém ladyboxu.. Nijak mě ale tahle značka neláká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)