Co obsahoval Balea adventní kalendář? + Veselé Vánoce :)

by - 11:19

A je to tady! Prosinec mi utekl velmi rychle a najednou tu mámě Štědrý den. :) Moc jsem se na Vánoce těšila, akorát je škoda, že není aspoň trochu sněhu, atmosféra by pak byla ještě vánočnější. Tím, že je dnes Štědrý den, tak se nechci moc vykecávat, abych vás nerušila, takže to vezmeme rychle. Nejprve bych vám chtěla popřát krásné Vánoce, abyste si je užili s těmi, co máte rádi a hlavně si odpočinuli :)
Pokud jste četly můj poslední článek o koupených produktech, tak jste určitě zaznamenaly, že jsem si pořídila Balea adventní kalendář. No a dnes bych vám chtěla ukázat, jaké produkty obsahoval, protože jsem už otevřela poslední okénko. :)
Samotný kalendář vypadal takto. V obchodě přes něj měli ještě takový papírový obal, na kterém byl seznam a fotky všech produktů. Na jednu stranu si myslím, že ten obsah produktů s fotkami je fajn, ale na druhou stranu se mi to moc nelíbí, protože jsem omylem zahlédla pár produktů a už to nebylo takové překvapení.
Kalendář měl vzadu 3 dírky, takže se dal hezky pověsit. No a teď se mrkneme na obsah :) Produkty vám ukážu v tom pořadí, v jakém jsem je z kalendáře vyndávala. Snad žádný z nich jsem ještě nevyzkoušela, takže k nim nemůžu nic moc říct. Ale určitě se o většině z nich zmíním a to ve spotřebovaných produktech. Některé z produktů možná podaruju, protože ne všechno se hodí pro moji věkovou kategorii, typ vlasů a podobně. 
1) Balea tělové mléko- 50 ml
2) Balea čistící pleťový gel- 20 ml
3) Balea pleťový denní krém s Q10 proti vráskám- 5 ml
4) Balea krémový sprchový gel vanilka a kokos- 50 ml
5) Balea noční pleťový krém s Q10 proti vráskám- 5 ml
6) Mýdlový vánoční strom

7) Balea balzám na nohy- 20 ml
8) Balea hydratační šampon broskev a kokos- 50 ml
9) Balea hydratační kúra na vlasy broskev a kokos- 25 ml
10) Balea balzám na rty Sensitive- 4,8 gramů
11) Balea Mad pleťový intenzivní krém Ultra Sensitive- 15 ml
12) Balea Professional vlasová kúra Oil Repair Express- 20 ml

 13) Balea koupelové srdíčko
14) Balea pečující krém na obličej a tělo- 20 ml
15) Balea čistící pleťová maska- 2x 8 ml
16) Balea Professional regenerační šampon- 50 ml
17) Balea minutkový kúra na vlasy Beautiful long- 20 ml
18) Balea pečující gel po holení Sensitive- 50 ml

19) Balea balzám na ruce a nehty s heřmánkem- 30 ml
20) Balea koupelová hvězda s vůní granátového jablka- 25 gramů
21) Balea šampon vanilka a mandlový olej- 50 ml
22) Balea pleťový maska mléko a med- 2x 8 ml
23) Balea krémový sprchový gel limetka a aloe vera- 50 ml
24) Balea toaletní voda Sense of magic- 10 ml

Všechny produkty dohromady:

Popis produktů na obale:

Ještě jsem zapomněla zmínit, že tento kalendář se prodával za 419,-. Příští rok bych si ho klidně koupila znova, akorát je škoda, že jich bylo pouze pár kusů. Nevím, jak v jiných městech, ale u nás měli na prodejně jen 2 kusy kalendáře, takže je jasné, že většina lidí měla smůlu. Já si ho šla koupit hned v první den prodeje a už na mě málem nevyšel.. 

Jak se vám obsah líbil? Byly byste spokojené? Zdá se vám, že se za tu cenu vyplatil nebo to byly vyhozené peníze? Koupily byste si ho třeba příští rok? :)

You May Also Like

12 komentářů

  1. Já ho neukořistila, obsah se mi celkem líbí. Jsem docela překvapená, že Balea má vlastní toaletní vodu:-)
    Krásné a pohádkové Vánoce přeji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla toaletkou překvapená :)
      Tobě taky přeji krásné Vánoce! :)

      Vymazat
  2. Obsah kalendare nevypada spatne, za tu cenu je to urcite fajn :) Krasne Vanoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, jsem ráda, že jsem ho ukořistila :) Tobě taky!

      Vymazat
  3. Tak to je krásný. Nápad Baley je opravdu originální a moc hezký. Produkty v něm se mi také líbí a určitě bych měla pro ně využití..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem spokojená s obsahem. Dokonce jsem ani nevěděla, žr některé z těch produktů Balea opravdu vyrábí. :)

      Vymazat
  4. Ty jo, obsah vypadá vážně dobře! Sice nevím, jestli bych si tento kalendář pořídila, ale kdybych ho dostala, byla bych nadšená! Skoro všechny produkty bych využila. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se rozhodla, že si ho pořídím a vážně to bylo super! Každé ráno jsem se těšila, co tam najdu :)

      Vymazat
  5. Já jsem ho bohužel nikde nezahlédla, asi byl u nás hned vyprodaný, což je škoda, protože ty produkty vypadají opravdu zajíamvě a ráda bych některé z nich vyzkoušela
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás třeba nebyl vystavený na prodejně, musela jsem se prodavačky ptát a donesla mi ho ze skladu.

      Vymazat
  6. No to je super to jsem ještě neviděla...... Tak třeba tento rok na vánočky .... :-) Hodně štěstí do nového roku

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)