Spotřebované produkty SRPEN 2014

by - 6:30

Dnešek je poslední den prázdnin.. Tak šíleně mi to uteklo! Celý první měsíc jsem byla v práci od rána do večera a neměla jsem žádný volný čas a nakonec jsme s kamarádkou ani nedostaly tolik peněz kolik slíbili. Nejde s tím nic udělat a akorát nás podvedli. Celý srpen jsem strávila hlavně s přítelem a užívala si. A zítra už škola :(
Tento měsíc jsem měla nějakou velkou spotřebu. Měla jsem pocit, že mi pořád něco dochází a krabice se pořád plnila. Po sečtení jsem zjistila, že mám spotřebovaných 16 plných produktů a 6 vzorků/cestovních balení.
Krabice vypadala nějak takto:

Vlasy
Aussie šampon Miracle Moist (recenze) - Tento šampon jsem dostala od kamarádky a velmi jsem si ho oblíbila. Nejsem úplně unesená z jeho vůně, ale mám ho ráda z toho důvod, že mi nemastí vlasy. Normálně si vlasy musím mýt ob den, s tímto šamponem i 4. den vlasy nejsou mastné.  Mrzí mě, že mi už došel, ale i tak si ho zatím nebudu kupovat. Časem bych spíš zkusila objemový šampon od Aussie. Obsah byl 300 ml a cena kolem 150,-.

Aussie hloubkový balzám 3 minute miracle (recenze)- Na rozdíl od šamponu mě balzám nezaujal. Vůně je podobná a po použití nevidím žádné zázraky. Ano, vlasy jsou hebké, lépe se rozčesávají, voní, ale nepřipadá mi, že by byly nějak regenerované. Je sice pravda, že nemám úplně poškozené vlasy, ale nevím no.. A to balení bylo šílené! Vůbec nešlo produkt dávkovat, když docházel, tak nešel vymačkat, hrůza.. Už bych balzám znova nechtěla. Obsah byl 250 ml a cena se pohybuje kolem 170,-. 

Garnier posilující balzám Volume (recenze) - K balzámu jsem měla ze stejné řady i šampon. Šampon mi vyhovoval, balzám ne. Bohužel mi nevoněl a nepřišlo mi, že by něco dělal. Byl bez silikonů a vlasy nezatěžoval. Už bych ho ale znova nechtěla. Obsah byl 200 ml a cena se pohybuje kolem 60,-.

Marion tónovací šampon v odstínu 63 Chocolate brown- Až teď jsem zjistila, že na tento produkt tu ještě ani nebyla recenze! Vlasy jsem si s ním tónovala na začátku srpna a nějak jsem na to zapomněla. Barva mi chytla, ale rozdíl poznalo jen pár bližších lidí v mém okolí. Vlasy mi neztmavil moc, ale spíš je natónoval do takové teplejší hnědé. Koupila jsem si ho už znova, tak na něj později recenze určitě bude :) Obsah je 40 ml a cena 27,-. Trochu hůř se shání, objevila jsem ho v jedné zapadlé drogérii. 

Odličování, čištění a péče o pleť
Odličovací ubrousky Bel (recenze) - Ubrousky se ke mě dostaly jen díky sestře, která je koupila v Tetě drogerii ve výprodeji za 15,-. Vůně nebyla nic moc, ubrousky byly celkem drsné, ale pleť odlíčily dobře. Na oči jsem je nezkoušela, ale sestra říkala, že v očích hrozně štípou. V balení je 25ks a cenu netuším. Na internetu jsem našla dokonce i za 104,-.

Nivea čistící pleťové ubrousky (recenze)- S těchto ubrousků jsem v rozpacích. První půlka balení byla málo vlhká, ta další mi vyhovovala. Na odličování očí dobré nejsou, na pleť mi vyhovovaly. Ale i tak bych si je nekoupila, protože jejich cena je dost přehnaná. Za 25ks zaplatíte kolem 130,-.

Dermacol jemný odličovač očí- Odličovač byl sestry, ale začal ji hrozně dráždit oči, tak mi ho dala na vyzkoušení a protože mi vyhovoval a oči nedráždil tak jsem zbytek spotřebovala. Odličoval velmi dobře (i voděodolnou řasenku) a  očích mě neštípal. Mou sestru po dlouhodobém používání ano. Měl 2 složky- průhlednou a modrou (mastnou). Spíchaný nevydržel moc dlouho, takže bylo nutné s ním pracovat rychle. Měl 120ml a jeho cena je asi 120,-. Zatím si ho kupovat nebudu, ale uvidím časem.

Avon hydratační pleťová voda s broskví a bavlnou (recenze) - Tohle byla nejlepší pleťová voda ever! A víte co? Oni ji přestali v Avonu prodávat. Grrr. Vůbec nevysušovala, ale naopak byla spíše hydratační. Nádherně voněla a prostě byla nejlepší. Objem byl 125ml a má pořizovací cena byla 40,- ve výprodeji. 

Tělo, ruce, nohy
Balea sprchový gel Street Art (recenze) - Sprchových gelů od Baley jsem pár zkoušela a vyhovoval mi jediný tento. Vůbec nedráždil pokožku (ani čerstvě oholenou), nevysušoval a nezpůsoboval šupinky. Dokonce i hezky voněl. Neplánuju si ho kupovat znova, protože mám ještě obrovské zásoby. Koupila jsem ho ve slevě za 23,-.

Dekorativní kosmetika
Avon řasenka Super Shock Max- Tato řasenka byla super. Vydržela mi půl roku, byla černočerná, dělala krásné řasy a neopadávala. Určitě si ji časem koupím znova :) Měla 10 ml a cena se pohybovala kolem 70,-.

Maybelline řasenka The colossal volum´express- Tato řasenka byla voděodolná a kupovala jsem si ji před rokem. V zimě už mi začala vysychat, proto jsem se ji rozhodla přestat používat a schovat na toto léto, ať nemusím kupovat novou. Nakonec jsem ji nepoužila, protože jsem si sehnala novou a tato už byla stejně moc vyschlá. Ze začátku divně smrděla, slepovala až jak trochu vyschla, tak byla ideální. Kupovala jsem ji asi za 100,- a měla 10ml. 

Labello balzám na rty Strawberry (recenze)- Nejlepší balzám! Používala jsem ho každý den a nedala bych na něj dopustit. Rty hydratuje a krásně zbarví. Nyní už používám další, tentokrát s příchutí třešní. Obsah byl 5,5ml a cena kolem 50,-.

Ostatní a vzorečky
Balea antibakteriální gel na ruce- Měla jsem ho už strašně dlouho a už je i prošlý a smrdí. Vím, že ze začátku mi voněl, ale moc jsem ho nepoužívala a tak se zkazil. Vylila jsem ho a už si ho kupovat nebudu. Měl 50 ml a cena je kolem 30,-.

Balea jednorázová holítka- Toto jsou nejlepší holítka na světě. Je jich 8 ks v balení a cena je kolem 80,-. Mají 3 břity, zvlhčující pásek, jsou ostré a vydrží. Už jsem si koupila další :)

Miléne vlhčené ubrousky na ruce- Voněly hezky a byly hodně vlhké. Nosila jsem je v kabelce. Bylo jich tam 15ks a cena byla kolem 10,-. 

Vzorky- Nivea Tělové mléko do sprchy s bambuckým máslem- Vůně nebyla mj šálek kávy, ale hydratace byla dobrá. Zatím si nechci koupit plné balení. Obsah byl 10ml. 
Playboy tělové mléko Play it sexy- Mléko jsem použila jen jednou. Hezky vonělo, vůně ale byla velmi výrazná, déle se vstřebávalo a hydratovalo. Obsah byl 6ml.
Garnier Moisture Match krémy- psala jsem na ně srovnávací recenzi, takže si o nich můžete přečíst tam

Kolik jste toho spotřebovali vy? Máte s něčím zkušenost?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, jsi nominována na TAG -> http://cosmetics-by-moni.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag-dopsat.html doufám že jsi ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tag jsem tak před týdnem dělala... Stačilo se podívat pár článků zpátky.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)