Bylinné koupele od Herbaspa :)

by - 21:12

Dnešní článek bude u mě na blogu docela neobvyklý a to hned ze dvou důvodů. Prvním důvodem je, že moc často nepíšu recenze na produkty do koupele a tím druhým je, že tento článek mohu psát jen díky tomu, že jsem byla vybrána na otestování této sady koupelí díky Výzvě s Herbadent na stránkách blogerky.cz. Byla jsem opravdu nadšená, když mi pošťačka doručila tento balíček a s chutí se pustila do testování. Dnes bych se s vám chtěla podělit o svou zkušenost. :)


Než začnu s mým hodnocením, tak bych chtěla zmínit něco o této značce.
Bylinné koupele Herbaspa jsou vyráběny českou firmou, která má dlouholetou historii a určitě jste slyšeli o této značce kvůli jejich produktům určeným na ústní hygienu. Tyto koupele jsou určené pro přípravu koupelí k celkové relaxaci při únavě, po fyzické zátěži a sportu. Léčivé byliny mají pozitivní vliv na psychiku člověka. 


Tato sada obsahuje 5 bylinných koupelí, každá z nich má 30 ml. 4 z těchto koupelí jsou nepěnivé a jsou ve variantách levandule, lemongrass, kosodřevina a máta. Ta poslední koupel je také kosodřevina, ale jako jediná je pěnivá.


Moc se mi líbí obal těchto koupelí, vypadá opravdu skvěle a byl by to ideální dárek pod stromeček třeba pro vaši maminku, sestru nebo kamarádku. Já si tu krabičku určitě schovám, protože se mi moc líbí. Všechny tyto koupele obsahují 85% bylinného extraktu ze 6 léčivých bylin. Na všechny koupele jsem se moc těšila a to i přesto, že zrovna nevyhledávám vůni máty a levandule. 
Jako první ze všech jsem vyzkoušela koupel s vůní kosodřeviny. Tato koupel má relaxační účinky, posiluje organismus, používá se při dně a revmatismu, čistí vzduch a uvolňuje horní cesty dýchací. Velmi mě překvapilo, že tato koupel měla smaragdově zelenou barvu a měla hrozně příjemnou vůni, která se mi celkově líbila úplně nejvíce. 
Jako další v pořadí jsem vyzkoušela levandulovou koupel. Harmonizuje mysl, zklidňuje organismus, odbourává bolest hlavy a pomáhá při nespavosti. Trochu jsem se obávala její vůně, protože jak už jsem zmiňovala výše, nemusím levandulovou vůni. Tato parfemace mi ale byla příjemná a opět mě velmi překvapila barva- čekala jsem nějakou fialovou koupel, ale byla také tmavě zelená. 
V jeden večer jsem se měla učit do školy, ale byla jsem hrozně unavená a tak jsem si dala mátovou koupel. Měla by totiž povzbuzovat, pročišťovat organismus, osvěžovat a uvolňovat svaly i mysl. Tahle koupel mě opravdu probrala a dokonce mě po ní trochu chladila i pokožka, ale bylo to příjemné. Každopádně také byla super. 
Předposlední koupel je s vůní lemongrass. Ta má osvěžovat organismus, posilovat myšlení, očišťovat mysl a napomáhat koncentraci. Musím se přiznat, že tahle vůně mi byla nejméně příjemná ze všech, ale je to hodně individuální, takže vy z ní můžete být nadšené. :)
A poslední koupelí je opět ta s kosodřevinou, ale tato tvoří pěnu. Voněla stejně jako ta nepěnivá, měla i stejnou barvu a byla pro mě velmi příjemná. :)

Složení všech koupelí:

Balení těchto 5 koupelí můžete koupit zde za 289,-. Dokonce se dají sehnat jen v určité parfemaci, kde je v balení 10 pytlíčku za 449,-. Pro více informací se podívejte zde. Já bych tyto koupele mohla jedině doporučit, protože jsem si je moc užívala, obzvlášť teď, když mám velmi stresové období. Navíc dokážou provonět celý byt, což je super. Jak už jsem zmiňovala, byl by to skvělý dárek pod stromeček, který by se i mi samotné moc líbil. :)
Jsem velmi ráda, že mi stránka blogerky.cz poskytla tuto sadu k vyzkoušení a moc děkuji. :) 


Máte s těmito koupelemi zkušenost? Jak vám vyhovují? Který produkt od Herbadentu je váš neoblíbenější? Jaká značka produktů do koupele je ta vaše nejoblíbenější? :)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Také jsem měla možnost koupele vyzkoušet. A byly super :-)

    The World Of Makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za všechna tato doporučení na různou kosmetiku a přípravky... Já jsem si nedávno také hledala nějakou tu kosmetiku a změnila jsem i produkty jako třeba doplňky stravy nebo třeba nějaké léky na bolesti hlavy a našla jsem cbd produkty, které mi nesou docela dost dobré výsledky... Tak to také zkuste :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)