Základní sada pro gelové nehty od Sally Hansen

by - 8:02

Tuhle sadu už mám doma od září a používala jsem ji od té doby skoro pořád, takže si myslím, že je čas na to, abych vám ji zrecenzovala :)
Sadu jsem získala díky akci v Dm. Akce spočívala v tom, že stačilo nakoupit jakékoliv produkty značky Sally Hansen minimálně za 899,- a tuto základní sadu pro tvoření nehtů jste získaly zadarmo. Byla to opravdu velmi výhodná akce, takže jsem neodolala. 
Nejprve se koukneme na samotnou sadu, co všechno obsahuje a podobně. Poté se koukneme na laky na nehty, které jsem si k zapékání nehtů pořídila a také vám ukážu některé odstíny na nehtech. 

Základní sada pro gelové nehty
Produkty, které sada obsahuje, jsou uložené v této krabici.
Samotný obsah vypadá takto:

Popis produktů zleva:
Odlakovač gelových nehtů , podkladový lak (černé víčko), barevný lak (barevné víčko), povrchový lak (bílé víčko), 10 čistících ubrousků, sada pilníku a pomerančových dřívek a LED lampa s nabíjením. 

Samotná aplikace je naprosto jednoduchá a vysvětlím ji v několika krocích:
1. Příprava- Je třeba mít čisté a suché nehty. Nejprve se začne se zatlačováním nehtové kůžičky pomocí pomerančového dřívka a vytvarováním nehtu do požadovaného tvaru. Dále by se měl povrch nehtu opilovat pomocí pilníku v balení, ale to já třeba nedělám a lak mi funguje tak jak má. Jakmile máte hotovo, tak stačí nehty otřít čistícím ubrouskem. 
2. Aplikace podkladového gelu- lahvička s gelem se musí protřepat a pak už můžete lak začít nanášet v tenké vrstvě. Vrstva by měla být opravdu tenká, jinak lak nemusí pracovat tak, jak by měl. Velmi důležité také je, abyste lak nepřetáhly mimo nehet. Pokud se tak stane, zkuste místo očistit pomocí dřívka, lak nesmí při zapékání být na kůži. Poté už stačí jen nehty vložit do lampy a zapékat po dobu 30 sekund (lampa pak sama přestane svítit, takže to nemusíte nijak hlídat).
3. Aplikace barevného laku- lahvičku nejprve protřepejte a pak můžete lak začít nanášet. Opět se snažte ho mít jen na nehtech, v okolí nehtů být nemůže. Pak nehty můžete dát opět zapékat na 30 sekund. Pokud je třeba, po zapečení první vrstvy barevného laku můžete přidat druhou a opět nechat zapéct na 30 sekund. 
4. Aplikace povrchového laku- lahvičku opět protřepejte a pak naneste tenkou vrstvu laku. Opět nechte zapéct 30 sekund.
5. Očištění a konečná úprava- vytvrzené nehty otřete čistícím ubrouskem a odstraníte tak lepkavý výpotek. No a máte hotovo :)
6. Odstranění- odstranění je úplně jednoduché a využijete k němu alobalovou metodu. Pokud ji neznáte, tak ji v rychlosti vysvětlím. Vezmete si kousek vatového tamponku (podle mě stačí 1/4 normální tamponku na 1 nehet), na něj nalijete odlakovač, přiložíte na nehet a celé to obalíte kouskem alobalu. Takto necháte odlakovač působit 15 minut a pak by měl jít lak sundat pomocí dřívka. Mě se někdy lak podaří sundat jen přejetím tamponku po nehtu. Pokud by vám lak pořád držel, tak metodu opakujte ještě jednou, tentokrát na 5 minut. 
Vím, že by se lak neměl z nehtů strhávat, ale mi se někdy stane, že se mi prostě na některém místě začnou loupat, takže ho prostě strhnu. Vůbec to nebolí a jde to lehce, takže to tak prostě občas udělám. 

Aplikace je úplně jednoduchá a není se čeho bát, opravdu :) Pokud si nehty podle návodu uděláte, tak by vám měly vydržet až 2 týdny. To úplně nemohu potvrdit, vydrží mi zhruba 10 dní, ale dělám s nimi úplně všechno (pomývám nádobí, vytírám, uklízím, chodila jsem s nimi do práce). Já jsem si tenhle typ dělání nehtů velmi oblíbila a to hned z několika důvodů. První důvod je, že to je velmi rychlé a po nalakování nehtů nemusím čekat na žádné schnutí a můžu dělat úplně cokoliv. Nic se mi na ně neobtiskne a nijak mě neobtěžují. Dalším důvodem je, že nehty opravdu drží. I když dělám všechno normálně, tak jsou nehty prostě odolnější a vypadají mnohem lépe. No a posledním důvodem je to, že mám nehty pevnější. Já netrpím na lámavost nehtů, ale i tak na nich můžu pozorovat zpevnění. 

Tato základní sada normálně stojí kolem 3000,-, takže když byla jako dárek k nákupu, nedalo se tomu odolat. Odlakovač gelových laků od Sally Hansen běžně stojí cca 150,- a to má jen 60 ml. Ale podle mě není nutné, abyste si pořídili přesně tento odlakovač, měl by stačit obyčejný odlakovač s acetonem. Čistící ubrousky se také dají běžně koupit a to 20 ks ubrousků v balení za cca 150,-. To mi také přijde moc a opět je můžete nahradit. Stačí vám prostě nějaký čistící roztok na gelové nehty. Já mám nějaký od Essence a 120 ml jsem pořizovala snad za 30,- v akci, normálně bude stát asi do 100,-. Určitě vám vydrží déle než ty ubrousky, já na jednu aplikaci spotřebovala vždy 2 ks ubrousků. No a pak je také třeba dokupovat povrchový a podkladový lak. Ty oba mají po 4 ml a stojí kolem 200,-. Dají se sehnat i u jiných značek, ale to bych asi neriskovala, protože nemusí tak dobře spolupracovat s tou lampou. Ale můžete to klidně zkusit, to je na vás :)
 A poslední věcí, kterou si budete dokupovat jsou barevné laky. Trochu mě zklamala barevná nabídka laků, protože jich mají jen 20 (přibližně) a to všechny mají v růžových, červených a takových podobných tónech. Třeba modrou nebo zelenou v jejich nabídce nenajdete. Jejich cena je 299,- za 7 ml a nyní vám ukážu, jaké odstíny mám já. 

Abychom se sestrou splnili tu částku 899,-, tak jsme si spolu vybraly laky. 2 máme společně a pak má každá jednu barvu, co se jí líbila a té druhé ne. 
 Názvy odstínů:
V samotném sadě pro gelové nehty už jeden odstín barevného laku je a ten si nemůžete vybrat. Vždy tam najdete odstín 230 Wine not.

Bohužel jsem nestíhala fotit všechny odstíny na nehtech, takže vám mohu ukázat jen 3:
252- Polished purple
150- Pink Pong
220- Red my lips
Všechny jejich odstíny si můžete prohlédnout zde, ale opravdu mi přijde nabídka hrozně malá.. 

Já ještě na internetu hledala a sehnala jsem ve velkých slevách ještě 2 odstíny, které se už nedají koupit. Asi to byly nějaké limitky, ale nevím.. Sehnala jsem odstín 268 Glisten up a pak odstín 106 Funfetti, což jsou jen barevné třpytky, takže jsem ho samotný ani nefotila. Odstín 268 vypadá na nehtech takto:


Tak a jsme asi u konce. Tenhle článek mi zabral vážně hodně času a myslím, že jsem zmínila vše, co bylo třeba říct. Kdybych na něco zapomněla, nebo by vás něco dalšího zajímalo, zeptejte se mě dole v komentářích anebo mi napište klidně na email kosmetika-recenze-blog@seznam.cz  , budu jedině ráda za dotazy. :)

Je mezi vámi někdo, kdo téhle akce také využil? Litujete koupě anebo jste spokojení? Také se vám zdá barevná škála hrozně malá? Jaký je váš oblíbený odstín? :)

You May Also Like

9 komentářů

  1. Já lak na nehtech ráda obměňuju často, nemám ráda, když mám jednu barvu nějak dlouho, a tak pro mě asi tyhle gelové nehty nejsou to pravé ořechové, na druhou stranu oceňuju nápad a musím říct, že to má skvělý koncept! Nejvíc se mi asi líbí ten odstín "ping pong", ten vypadá božsky <3

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na lakování nehtů zase nemám moc čas, takže oceňuji, že tento drží dlouho v super stavu a navíc je ihned po aplikaci suchý, takže nemusím čekat. Odstín Pink Pong je můj oblíbený, na nehtech vypadá fakt božsky :)

      Vymazat
  2. Sadu jsem dostala k Vánocům a jsem z ní nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to jednoduše i pro takového člověka který na běžné lakování nemá nervy, což jsem zrovna já. Nelíbí se mi jediná věc a to je malá škála odstínů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím souhlasit.. A dále by mě trochu odrazovala cena té sady, bez akce bych si ji v životě nepořídila.

      Vymazat
  4. Musím říct, že vypadá moc dobře! Každopádně jich je na trhu hned několik, takže těžko říct, kterou nakonec vyberu. Vcelku mě zaujaly tyhle stránky: http://www.gobra-nails.cz/. Co na ně říkáte? Máte s těmi produkty zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stránky vypadají zajímavě, ale já sama bych si tam asi neobjednala. Ráda používám gel laky, ale klasické gelové nehty bych asi nechtěla mít. :) Tím pádem s těmito produkty zkušenost nemám.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)