Zvláčňující denní pleťový krém od Nivey

by - 21:15

Po celý rok, obzvlášť v zimě je velmi důležitá péče o pleť. Aktuálně sníh nemáme, ale i tak docela často fouká studený vítr a naše pleť z toho může být podrážděná, takže je nutné použití krému na obličej. Nějaký ten měsíc jsem používala denně tento od Nivey a dnes bych vám o něm chtěla říct, jaký vůbec je. :)



Jeho obal je, řekla bych, klasický. Koupíte ho v papírové krabičce, která je potištěná podstatnými informacemi o produktu. Uvnitř najdete samotný obal krému, který je ze skla a má plastové víčko. Po hmatu mi obal přijde docela těžký (díky sklu), ale dá se to v pohodě přežít. :) Má gelovou krémovou konzistenci bílé barvy a hrozně příjemnou vůni, typickou pro produkty značky Nivea. Není ani moc výrazná, takže by měla vyhovovat i citlivější pleti. 
Samotný krém je určený na normální a smíšenou pleť. S tím tak úplně nesouhlasím, označila bych ho jako kousek vhodný pro suchou až normální pleť. Na první pohled se to nezdá, ale během dne pleť docela dost hydratuje, až mastí, takže smíšené pleti by to nemuselo být nejpříjemnější. Po nanesení se vstřebá hodně rychle a pleť je po něm příjemná bez jakéhokoliv ulepení. Je super, že pleť není nikde vysušená, když ho použiju a s makeupy spolupracuje také skvěle. Ubývá přiměřeně rychle a celkově je super. Dokonce pleť ani nijak nezhoršuje, takže ho můžu doporučit. :)
V balení je 50 ml produktu a stojí kolem 130,-, určitě se dá sehnat i levněji. 

Popisy na krabičce a složení:

Vyzkoušely jste tento? Jaký je váš oblíbený pleťový krém? Používáte jeden ráno a jeden večer, nebo máte jeden na obě části dne? Je nějaká značka, u které vám krémy opravdu nevyhovují? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Tento krém jsem cca 2 roky používala a je super. :) Po 2 letech mě přestal bavit, chtěla jsem vyzkoušet novou značku. :) Souhlasím s tebou se vším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Našemu dědečkovi jsme na stáří pravidelně kupovali přípravky ze cibdolu. Měl druhé stádium Parkinsonovy nemoci a už jsme byli smíření s tím, že se bude dědeček víc a víc trápit. Proto jsem zde objednala různé oleje a zkusili jsme je dědečkovi dávat. Moc mu to pomohlo!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za tuto naprosto úžasnou recenzi :) Já jsem si nedávno četla na těchto stránkách zde něco o hydratačních krémech a myslím si, že jsem se toho dozvěděla docela dost... Například i to, že třeba Nivea ne vždycky prodává to nejlepší, jako se zpočátku zdá :) No, mějte se hezky a hlavně čtěte!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)