Co jsem našla pod stromečkem? :)

by - 14:56

Krásný den, mí milí odběratelé :)
V dnešním článku bych vám chtěla ukázat, co jsem našla včera pod stromečkem. Ukážu vám jen kosmetické produkty, ostatní věci by vás asi tak moc nezajímaly. Takže jdeme na to ;)
Úplně jsem zapomněla vyfotit všechny kousky dohromady, takže vám je ukážu jen na jednotlivých fotkách. 

Nejprve tady mám pár produktů značky Yves Rocher. 3 produkty jsou s vůní kokosu a to sprchový a koupelový gel, šumivá tableta do koupele a pak tělové mléko v nádherném balení. Voní naprosto skvěle a už se těším, až je budu používat. Všechny tyto 3 produkty ještě byly zabalené v celofánu a vypadalo to opravdu hezky, akorát já si chtěla hned čichnout, takže jsem celofán sundala. Posledním produktem je tělové mléko s mandlí. Také voní úplně skvěle :) 

Obrovskou radost mi udělala sada Luck for her od Avonu. Samotný parfém jsem si zamilovala na první očichání, ale pořád ne a ne si ho pořídit. Takže jsem byla opravdu mega překvapená, když jsem si tuto sadu rozdělila. Obsahuje plné balení parfému (50 ml), dále tělové mléko (150 ml) a ještě sprej ve stejné vůni (75 ml). Sada má naprosto dokonalý obal, dokonalou vůni a parfém má úžasný flakón! :)
Tady je vyfocený flakón ještě samotný, no není úžasný? :)

Pak tady mám 2 sady miniaturek a to od značky Vichy a La Roche-Posay. Tu sadu od La Roche-Posay jsem už jednou měla, ale to vůbec nevadí. Aktuálně používám micelárku z předchozího balení této sady a je super, takže věřím, že i ostatní produkty budou fajn. :) Sada od Vichy obsahuje tonikum, micelární vodu, pleťový krém a termální vodu. Všechny ty miniaturky jsou roztomilé! :)

Dále jsem objevila v balíčcích pár produktů od Nivey. Jak asi poznáte, tak je to tělové mléko do sprchy, 2 dvoufázové odličovače a 2 balení micelární vody. Všechny produkty mám vyzkoušené a jsou super, takže tohle byla sázka na jistotu. 

A na poslední fotce je mix produktů. Úplně vlevo je zpevňující tělové mléko s kokosem, které božsky voní. Od Freemana jsem nic na tělo ještě neměla, takže jsem zvědavá. Pak můžete vidět jedno balení žiletek Venus. Loni jsem dostala sadu tohoto strojku s mini balením pěny a vyhovuje mi, proto jsem Ježíška požádala, zda by mi žiletky nekoupil, protože to stojí docela dost. V balení jsou 4 žiletky, takže mi to vydrží. :) A poslední je antiperspirant Protect od Adidas. Voní suprově a jsem si jistá, že bude skvělý, protože antiperspiranty od Adidasu mám moc ráda. :) 


Našly jste pod stromečky vy nějakou kosmetiku? Jaký dáreček, z těch co jste našli pod stromečkem, vám udělal největší radost? Máte s nějakým produktem zkušenost? Co by vám z těchto produktů udělalo největší radost?  :)

You May Also Like

20 komentářů

  1. Sadu Avon Luck jsem si ve vánočním katalogu objednávala, jsem z ní nadšená:-) A i ostatní dárky jsou moc hezké, třeba sada z Yves Rocher:-) Já jsem dostala hlavně kosmetiku, nejvíc mně potěšil vytoužený pleťový olej od Loreal nebo kávová sada od Dermacolu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si sadu Luck zatím ještě schovám a začnu používat později, ale jsem z ní unešená. :) A u mě také převažovala kosmetika.

      Vymazat
  2. To je nádhera :) On Freeman dělá i tělová mléka ??? To jsem nevěděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky netušila, úplně jsem na to koukala, ale ségra to mléko prý kupovala normálně v Tetě drogerii. :)

      Vymazat
  3. Krásné sady. Určitě by mě tyto dárky také potěšily.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná výbava a super koxmetiku Yver Rocher milujem :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat. Blogspot. Sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Yves Rocher zatím vyzkoušela jen pár kousků, takže jsem ráda, že můžu vyzkoušet plno dalších. :)

      Vymazat
  5. Skvělé dárky! :) Já dostala kosmetiku hlavně od Avonu, protože odtamtud máma moc ráda objednává. :) Dostala jsem jak vůně, tak nějaký krém a sprcháče a jsem spokojená. :) Z toho, co jsi dostala ty, by mě hrozně potěšily produkty od YR! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také většinu kosmetiky od Avonu, sama jsem se divila, že pod stromečkem nepřevažoval Avon, tak jako ostatní roky. :D

      Vymazat
  6. Je, tak to jsi dostala opravdu krasne kosmeticke darecky, potesilo by me uplne vsechno, ale nejvic asi produkty YR a sada od Avonu :) Uz se tesim na recenze :) Krasne svatky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze určitě budou na většinu produktů, sice to mám teď časově velmi náročné, ale budu se snažit :)
      Tobě taky krásné svátky, hlavně klid a pohodu :)

      Vymazat
  7. Tyjo to je kosmetiky :) sama jsem dostala poprve neco od Yvesu, tak se na to uz tesim! Uzij si darecky :))

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem od Ježíška dostala mix kosmetiky, oblečení a šperků. A nejvíc mě asi potešila paletka od Makeup Revolution :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze šperků jsem nedostala nic, měla jsem pár kousků oblečení, ale hlavně tu kosmetiku. :) Dekorativku jako dárek dostávám fakt minimálně ;)

      Vymazat
  9. Super věci! Já letos taky dostala něco od Yves Rocher. Ježíšek ví, že tuhle značku miluji, a proto mi nadělil dva balzámy na rty z vánoční kolekce a sprchový gel :)

    Bomb Cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, tak to je super! Já tu vánoční kolekci pořád chodila očichávat, ale nakonec jsem si nic nepořídila. :/

      Vymazat
  10. Krásne darčeky :) Vôňu Avon Luck som kedysi vlastnila, je veľmi pekná :)

    Pekný zvyšok Vianoc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)