Micelární voda od Lirene

by - 19:40

Micelární vody jsou celkově velmi oblíbené a já sama je moc ráda používám. Vyzkoušela jsem jich už několik, například od Garnier, Bourjois a Nivey. Ráda zkouším nějaké nové a aktuálně mám v koupelně tuto od Lirene. :)
Obal této micelárky je opravdu obyčejný a není na něm nic zajímavého. Čím se liší od svých kolegů je vůně. Je moc příjemná, ale zároveň hodně výrazná, takže by mohla velmi citlivé pleti vadit. Měla by fungovat jako rozjasňující tonik (nevšimla jsem si) a odličovat makeup. Měla by být vhodná jak na pleť, tak i na oči, ale s tím nemohu souhlasit. Na oči jsem ji vyzkoušela jednou a odličování ji moc nešlo. Moje sestra ji také používala a na oči pro ní byla hrozná, takže v tom nejsem sama. Na pleť se používá lépe, akorát neodličuje úplně nejlépe. Je to zatím nejhorší micelárka, kterou jsem kdy vyzkoušela. A také mi připadá, že ubývá hodně rychle. To je způsobeno tím, že ji musím používat více, abych měla pocit odlíčené pleti. Je ještě jedna věc, která mi na ni vadí. Po odlíčení nechá na pleti ulepený povlak, musím si vždy opláchnout obličej.
V lahvičce je 200 ml. Kupovala jsem ji asi za 80,-, ale znova už si ji nekoupím. V zásobě bych měla mít ještě jedno její balení, ale další si určitě nepořídím.

Popisy na obale a složení produktu:

Jak jste na tom vy? Používáte micelární vody? Máte zkušenost s touto od Lirene? Vyzkoušely jste nějaké jiné produkty od Lirene, které byste nám ostatním mohly doporučit? :)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Se znackou Lirene zkusenost nemam, ale jinak micelarky pouzivam rada, i kdyz posledni dobou davam prednost olejovym (nejlepe prirodnim) odlicovacum :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám micelárky jen na pleť, na oči mám nejraději něco mastného :)

      Vymazat
  2. Micelární vody používám velice ráda. :) O této značce jsem ještě neslyšela a po přečtení téhle recenze se po ní ohlížet nebudu. :) Moc hezky napsaný článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Skvělá micka je ta od Nivey anebo pak hůře dostupná od Fm Group. :)

      Vymazat
    2. Ano, značku Nivea mám velice ráda. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)