Nákupy LISTOPAD 2015

by - 8:00

Včera jsem zveřejnila článek o spotřebovaných produktech, takže dnes přichází na řadu nákupy. Myslela jsem si, že tu budu mít méně produktů, ale i tak jich není úplně moc. 


Nejprve tady mám balíček produktů, které jsem si objednala z mé oblíbené stránky dekorativka.cz. Jako první na fotce můžete vidět trio očních stínů Deluxe od Catrice. Prodává se ve 3 odstínech, já mám 020 Meet The Gemstones. Na stránkách už je bohužel nemají. Jsou to zapečené stíny, takže jejich pigmentace je skvělá. Stály mě kolem 130,-.
Dále je na fotce sada tří balzámů na rty od značky Regina. Jsou ve vůni melounu, banánu a pomeranče. Ještě jsem je nezkoušela, ale vypadají docela dobře. Celá tato sada mě vyšla asi na 70,- a můžete se na ni podívat zde.
Pak tu mám 2 produkty na oči také od Catrice. První jsou linky Calligraph, které by měly být ultra tenké. Opravdu mají tenký štěteček, se kterým se dobře pracuje a navíc i dobře drží. Nepoužívám je úplně dlouho, ale zatím se mi zdají fajn. Tyto linky stály pouhých 85,-, můžete si je prohlédnout zde. A neodolala jsem ani nové oční bázi, se kterou Catrice přišla. Je opravdu super a používám ji teď skoro pokaždé, co si dávám oční stíny. Má 5 ml, stála mě asi 100,- a můžete se na ni podívat zde.
A poslední věcí z této stránky jsou matující ubrousky od Uma. Nepoužívám je moc často, ale sem tam jo. Dokázala bych se bez nich i obejít. V balení jich je 100ks a stojí jen 55,-.

Dále tu mám takovou menší objednávku z Avonu. Už mě přestalo bavit, že nemám doma žádnou pořádnou řasenku a tak jsem si objednala mou oblíbenou Super Shock a to rovnou ve 2 baleních. Je prostě skvělá, je to nejlepší řasenka, kterou jsem kdy vyzkoušela. Jedna mě vyšla na nějakých 90,-, což je v pohodě cena. Navíc má krásný vánoční design.
Trochu se mi zhoršila pleť, takže jsem si objednala sadu produktů pro čištění pleti a proti akné. Na akné úplně netrpím, zlobí mě spíše jen obyčejné pupínky, ale i tak produkty používám. Úplně vlevo můžete vidět roll-on proti akné, který používám lokálně na pupínky. Uprostřed je hloubkově čistící peeling, který je hodně podobný tomu, co mu mají v řadě s péčí o problematickou pleť mladistvých. No a úplně vpravo je slupovací maska, která má hrozně malé balení, ale jinak je příjemná.  Cenu této sady si nepamatuju, měla jsem ji ze speciálního letáku pro avonlady.

Tyto 3 produkty se ke mě dostaly díky výměně na vinted. Deodorant Fa má nic moc vůni, ale používám ho v tělocviku ve škole. Proti pocení nezabrání, spíše podpaží udržuje voňavé. Obě tuby jsou krémy na ruce s růží. První je od Oriflame a aktuálně ho používám. Nejsem si jistá, zda se pořád prodává, ale vůbec není špatný. Jen by mi nevadilo, kdyby voněl spíše ovocně. Ten druhý krém by měl být nějaký bulharský, ale ještě jsem ho nezkoušela.

A na posledním snímku mám pár produktů různého původu. Deodorant Borotalco se ke mě dostal díky Galnc boxu, který si pořizovala má mamka. Celkově mě tento boxík nezaujal, ale jsem ráda, že mi mamka dala tento deodorant a já ho díky tomu boxu můžu vyzkoušet. Dermacol makeup cover mám také přes výměnu na vinted. Je úplně nový a neotevřený a ještě jsem ho ani nevyzkoušela. A poslední 2 produkty jsou pleťové krémy od Nivey (denní a noční). Oba jsem ulovila v Tetě, když měli slevu 50% na tuto značku. V minulosti jsem je už měla a byly fajn, takže jsem si je koupila znova. Jeden mě vyšel asi na 85,-.

A poslední a zároveň největší věcí je adventní kalendář od Baley. Jsem moc ráda, že jsem ho ulovila, protože u nás ve městě měli jen 2ks na prodejnu.. Každopádně vám neřeknu, co všechno obsahuje, protože chci mít sama překvapení každý den, když otevřu okénko. Tento kalendář obsahuje 24 miniatur/vzorečků různých produktů. Na internetu určitě najdete i jejich seznam. Stál 420,-.

A tady máte na ukázku prvních 5 produktů, které kalendář obsahoval. :)
Tělové mléko (50 ml), pleťový gel, denní pleťový krém (5 ml), sprchový gel s vanilkou a kokosem (50 ml) a noční pleťový krém (5 ml).

A co jste si koupily vy za minulý měsíc? Máte s nějakým produktem zkušenost? :) Ulovily jste některá nějaké produkty v té slevě na Niveu?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ta sada balzámů na rty vypadá moc hezky:-) Baleácký adventní kalendář se mi jako nápad líbí moc, taky jsem o něm uvažovala, ale nezbyl, takže nic:-) A báze pod oční stíny Catrice je opravdu super, stejně jako jsem si oblíbila tekutý korektor.
    Jsi spokojená s tou slupovací maskou od Avonu? Já žádný efekt po použití nevidím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se vůbec nedivím, že na tebe nezbyl. U nás ve městě dostali jen 2 tyto kalendáře na prodejnu, takže na mě 1 vyšel, ale na mou sestru už ne.. Souhlasím, báze i korektor jsou super. :)
      Masku jsem vyzkoušela zatím 2x, takže nic moc říct nemůžu, ale taky mi nepřipadá, že by proti tečkám pomáhala. Uvidím při pravidelném používání.

      Vymazat
  2. Ja si za listopad poridila akorat jeden makeup a penu do koupele, takze ani nebudu psat clanek s novinkami. Myslim ale, ze za prosinec toho bude vic nez dost, takze se to vyvazi :D Jinak super ulovky, bazi od Catrice si taky chystam poridit a Dermacol makeup cover me taky docela laka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)