Balíček ze stránky vmd-drogerie

by - 8:30

Tento článek měl být původně nákupový, ale pak jsem si všimla, že všechny věci (až na 1) jsou ze stránky vmd-drogerie, takže jsem tak článek i pojmenovala. Věci jsem si platila sama anebo mi je platila mamka. Věci už jsem měla při focení rozbalené delší dobu a tak jsem článek ani nemohla nazvat jako unboxing. 


Začala bych věcí, která jako jediná není z výše zmiňované stránky. Je to čistící kartáček na pleť v bílé barvě, který mi přišel na recenzi ze stránky postovnezdarma. Překvapilo mě, jak jemné štětinky kartáček má a jak moc hustý je. Zatím jsem ho použila jen párkrát, takže s názorem se objevím až za nějakou dobu v recenzi. 
Následující věci už opravdu budou z eshopu vmd-drogerie. Tento eshop mám moc ráda, protože nabízí široký sortiment zboží a taky má super ceny. Nejraději tam kupuju suché šampony Batiste a ani tentokrát jsem jeho objednání nevynechala. Vybrala jsem si vůni Sweetie, kterou jsem ještě nezkoušela. Má klasicky 200 ml a stál jen 93,-. Dále jsem si do zásoby koupila gel na holení od značky Athena, který není vůbec špatný a stojí kolem 50,-. Poslední věcí na fotce je odlakovač na nehty s vůní lesních plodů od značky Bione. Zatím jsem ho nepoužila, ale je acetonový, takže ho můžu používat na sundávání gel laků. Má 200 ml a stál do 40,-.

Tady začneme sadou 3 pilníků na nehty, kterou jsem si koupila hned 2x. Jedna sada totiž stála 12,-. Další věcí je manikúrní ořezávač nehtové kůžičky. Ten můj jsem někde ztratila a na stránkách měli tento za 16,-. Na druhé straně má klasický zatlačovač nehtové kůžičky. Našla jsem tam i ředidlo zaschlých laků, které jsem si chtěla hrozně dlouho pořídit. Na stránkách jsem ho ale už nenašla a bohužel si nevzpomínám ani na jeho cenu. No a posledními kousky jsou pomerančová dřívka na zatlačení nehtové kůžičky. Jedno stálo 3,-, takže jsem si jich vzala 10 kusů. 

Co jste si v poslední době pořídily vy? Děláte si nehty gel laky, obyčejnými laky anebo chodíte klasicky na umělé? Kde nejraději nakupujete pomůcky pro dělání nehtů anebo i laky? :)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Občas taky objednávám na Vmd, nejčastěji kosmetiku Bione a Ziaja a samozřejmě vždy skočí do toho košíku ještě něco navíc:-D Ten sucháč Batiste v téhle vůni chci zkusit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Bione ani Ziaju nijak moc nepoužívám, možná je to chyba a měla bych je více vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stránku znám, a párkrát jsem si z ní také objednala :)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ten odlakovač Bione příšerně vysušoval, měla jsem variantu s konopím. Už bych si ho nepořídila.

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)