Oblíbenci za měsíc říjen :)

by - 16:36

Zjistila jsem, že poslední vydání série oblíbenců bylo už před rokem a to musím napravit. Vzala jsem opět 7 oblíbených produktů, které v poslední době používám velmi často a ráda bych vám je ukázala. :)


Pro většinu lidí asi bude zajímavější dekorativní kosmetika, tak začnu právě tou. Prvním produktem je krásná paletka očních stínů od Makeup Revolution. Mám ji v odstínu Iconic Elements, což je paletka, která obsahuje 12 očních stínů a jen 1 z nich je lesklý. Dostala jsem ji loni od kamarádky a doteď na ní nebyla žádná recenze, takže ji v nejbližší době očekávejte. Musím se přiznat, že k ní vždy používám ještě jinou paletku s lesklými stíny, ale i tak je podle mě skvělá a jsem opravdu ráda, že ji mám.
Další paletka je na oči a obočí dohromady a mám ji od Essence. Byla součástí nějaké limitované edice s blogerkama a mi se moc líbila, takže jsem si ji musela koupit. Na paletku jsem psala už recenzi, kterou si můžete přečíst tady a zároveň se podívat, jak vlastně vypadá uvnitř. Používám ji denně právě na úpravu obočí a k tomu mi skvěle slouží směsice nejsvětlejšího (hazel grooe) a středního stínu (audrey highbrow). Moc ráda sahám i po nejtmavším stínu (briggite brown), který používám na vytvoření linky a pak na víčko mám moc ráda i lesklé stíny (marilyn metallic a billie vanilli).
No a poslední paletka je pro změnu na tvář. Sice to už absolutně nejde poznat, ale je to konturovací paletka od Gabriella Salvete. Ani trochu se mi nelíbí její obal, protože se mi po pár měsících používání takhle seškrábal nápis a celá paletka je odřená. Z paletky jsem si nejvíce oblíbila bronzer, což jde určitě vidět a pak moc ráda používám rozjasňovač. Teda bronzer by mohl být trochu studenější, ale dá se to pořád používat. Více informací a mých poznatků si můžete přečíst v recenzi.  

Další produkty jsou spíše pečujícího rázu. Jako první tady je pleťový krém s citrónem a třešní od značky Lirene. Tento krém zatím používám zhruba 10 dní, což není moc dlouho, ale opravdu mě překvapil. Navíc jsem ho kupovala jen za 30,-, takže jsem od něj nečekala nic extra. Krém má hrozně příjemnou a svěží vůni, jeho konzistence je gelovo-krémová a celkově je takový lehký. Na pleť se dobře nanáší, roztírá a dokonce se i rychle vstřebává. Jeho hydratace také není vůbec špatná a zatím mi pleť nijak nezhoršuje. Nemám s ním žádný problém, možná by bylo lepší kdyby pleť po použití nezanechával tolik lesklou, ale to může způsobovat větší množství, které na pleť obvykle dávám. Recenzi na něj psát asi nebudu, protože jsem ho sama kupovala ve výprodeji, takže už by se nemusel dát sehnat.
Vedle něj je dvoufázová micelární voda od Garnier, na kterou psala recenzi včera. Můj hlavní záměr byl, že jsem ji chtěla používat na odličování očí, abych ušetřila za odličovač. A přesně na to ji používám a funguje fakt dobře. Odlíčím s ní bez problému i řasenku a linky, takže jsem fakt spokojená. Líbí se mi i její vůně, ale uvědomuji si, že je docela výrazná, takže by někoho mohla odtěžovat.
Mám tu i 1 tělový produkt a tím je tělové mléko s mandlema pro suchou pokožku od Yves Rocher. Myslela jsem, že se normálně prodává, ale na stránkách jsem ho nenašla, tak teď nevím. Každopádně je docela hutné, ale nemá úplně hustou konzistenci, takže se z lahvičky dobře dávkuje. Má úplně úžasnou vůni, protože voní přesně jako marcipán. Tělo opravdu krásně provoní a hydratuje, takže proti němu nemůžu říct vůbec nic.
A posledním produktem je tělový sprej od Victoria Secret. Tento je ve vůni Passionate Kisses, což je vůně vanilky a třešní/višní. Voní úplně úžasně, je hrozně sladká a hodně výrazná, takže se mi perfektně hodí na toto počasí. Přijde mi, že vůně nevydrží tak strašně dlouho, jak všichni říkají, ale ještě pořád jsem ve fázi testování, takže uvidíme. Sprej jsem tu zařadila hlavně kvůli té vůni. :)

Co jste si v poslední době oblíbily vy? Máte s nějakým produktem zkušenost? Jaký produkt vám dokáže vylepšit chladný upršený podzimní den? :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Pleťový krém od Lirene jsem kdysi také zkoušela a nebyl vyloženě špatný :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je pravda, že mám pořad radši denní a noční krém od Nivey, ale tenhle je taky moc fajn :)

      Vymazat
  2. Tu paletku od Makeup revolution mám taky a jsem s ní velmi spokojená. Stíny mi vydrží na oku celý den. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím, ale jsem zvyklá stíny používat vždy jen s bází pod oční stíny. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář! :)